BRUTALNA BLOKADERSKA MAŠINERIJA! ŠLEPERI IZ TURSKE, MILIONI U IGRI, STARLINK I KOL-CENTRI: Snimak sa Mašinskog fakulteta otkriva kako se spremaju izbori u Mionici (VIDEO)
Cifre i planovi koji prevazilaze lokalne izbore.
Foto: Shutterstock/New Africa,xnk/Shutterstock,ST/V.Lukić
Na snimku sa sastanka blokaderskog izbornog štaba za lokalne izbore u Mionici, održanog na Mašinskom fakultetu u Beogradu, čuje se detaljna rasprava o logistici, finansijama i tehničkoj podršci za predstojeću kampanju.
Podsećamo, predsednica Narodne skupštine Srbije Ana Brnabić raspisala je redovne lokalne izbore u opštini Mionica za nedelju, 30. novembar 2025. godine.
Na audio-snimku, koji kruži društvenim mrežama, učesnici sastanka govore o raspodeli glasova i učešću stranaka i grupa građana.
- Onda prelazimo na izveštaj iz Mionice. Pošto Mina nije tu, bili smo Mina i ja i još koordinatora Valjeva u Mionici. Imali smo sastanak sa svim onim grupacijama iz Mionice sa onog izveštaja koji smo čitali. Konkretno, prošlo je sve okej. Izaći će se na jednoj listi. Kandidati su generalno raspoređeni po onom predlogu koji je poslat od nas. To jest, ove opozicione stranke koje su otpočele samoinicijativu i imaju najveću logistiku će imati ta dva glasa u toj njihovoj novoj organizaciji. Ove grupe građana će imati po jedan, s tim da će se verovatno jedna grupa građana spojiti sa ovim prosvetarima, pa će to biti dva glasa. Ali na njima je interno da odluče. Konkretno, koaliciju na kraju čine DS, Narodna stranka, ta jedna od grupe građana "Slobodni građani za Mionicu", ovi studenti koji su nestranačka lica, ta grupa prosvetara i tu je NPS koji se kasnije uključio sa tim jednim glasom - navodi se na snimku.
Na sastanku se zatim čuje i razgovor o tehničkim pripremama u Beogradu, kol-centrima i finansijama:
- Što se tiče naših kol centara u Beogradu, prostor još uvek nismo tražili. Čekamo CRTA da nam pošalju kontakt firme za iznajmljivanje uniformnog hardvera. Gledali smo neke sisteme za satelitski internet, ako možemo da kupimo negde u inostranstvu "Starlink", pa da ponesemo par paketa za štab. Najgore od svega su bedževi. Bedževi su baš, onako, katastrofa. Mi smo računali neke baš ogromne cifre, ono, ako može milion bedževa.
U istom snimku, sagovornici govore o nabavci promotivnog materijala i mogućim izvorima finansiranja:
- Našli smo firme koje imaju automatizovanu proizvodnju u Srbiji i koje mogu da rade neke velike količine. E, sada, to je baš problem sa materijalom. Za uvoz materijala morali bismo da naručimo ili iz Kine, avionima rute, ili iz Turske, pa da dovezu velikim kamionima. Ako bi išlo ovo iz Turske, onda u jedan veliki šleper može da stane 350.000 komada. Sada čekam predlog da prođe ovo za finansije, da vidimo koliko imamo para. Idealno bi bilo da bukvalno odmah naručimo jedan šleper od 350.000.
Dalje se pominju i tehnički detalji vezani za štamparije i troškove oglašavanja:
- Štampariju smo našli najbolju, najjeftiniju u Čačku. U Beogradu je za bedževe, u Čačku je za flajere. Tako da moramo i to da platimo. Ova konkretno štamparija je ‘Dramil plast’ u Beogradu. Gledali smo još sedam, osam, da ne čitam kome smo sve zvali. Dalje, šta smo sve razmišljali pored bedževa, to su pištaljke. Izrada onih 3D štampanih ili kupovina onih plastičnih običnih, pa dorada štampe na njima ili graviranje.
Na pitanje o bilbordima, glas odgovara:
- Pisali smo cene bilborda recimo za celu Srbiju kolika je cena. Ali naši saradnici su primili informaciju i rekli da to nije baš delotvorno i da je to onako bacanje para, jer te cifre nisu toliko male. Možda samo neke ključne lokacije. Samo, ne znam, zavisi i od sezone. Ako je zima, pa onda na planini, skijalište neko, pa da tamo platiš, to je bukvalno, ono, par hiljada evra mesečno.
U nastavku se pominju i reklamne kampanje na televizijama i radio stanicama, kao i visoke cene oglašavanja na nacionalnim frekvencijama:
- TV, radio stanice – čekamo da nam se javi još jedna televizija da nam daju odgovor za cene. Imamo za većinu ovih sa nacionalnom frekvencijom i cena je, ono, ne daj Bože.
Na snimku se više puta pominju ogromne sume novca, uvoz promotivnog materijala iz Turske, kao i nabavka satelitske opreme preko Starlink sistema – tehnologije koja je odigrala ključnu ulogu u komunikaciji i prenosu podataka tokom rata u Ukrajini.
Sadržaj razgovora ukazuje na detaljno razrađenu i finansijski zahtevnu kampanju, sa logistikom koja daleko prevazilazi okvir lokalnih izbora.
U opticaju su ogromne svote novca, šleperi robe, satelitske veze i ozbiljna infrastruktura. Ko to plaća i zbog čega - pitanje je koje visi u vazduhu. A Mionica, čini se, više nije samo lokalna priča.
Bonus video:
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
Komentari (0)