Najpoznatiji brendovi u Beogradu: HOTELI NIČU KAO PEČURKE!
U Beogradu je za poslednjih nekoliko godina izgrađeno više hotela nego decenijama pre toga! Da hotelijerstvo može biti zlatni rudnik, prepoznali su brojni domaći biznismeni, pa luksuznim ugostiteljskim objektima u prestonici mogu da se pohvale Miodrag Kostić, Petar Matijević, Bojan Milovanović, Miroslav Mišković...
IMA POSLA ZA SVE
- Ako imamo u vidu da u Beogradu ukupno rade 94 hotela, jasno je da je to veliki broj. Beograd je veliki grad i interesovanje turista za njega je sve veće. Naša zemlja je nova atraktivna destinacija za Amerikance i Kineze, a sve smo jači i u kongresnom turizmu, tako da će posla za hotelijere sigurno biti - kaže Genov i dodaje da je sve veći broj hotela važan jer od njihovih gostiju žive i taksisti, vlasnici restorana i kafića, butici, pa i turističke agencije.
-
800 miliona evra zarada od turizma u 2017.
-
90 hiljada stranaca mesečno poseti Beograd
-
94 hotela postoje u Beogradu
-
40 hotela izgrađeno je u poslednjih sedam godina
Stopama Miroslava Miškovića, vlasnika "Delta holdinga", koji je od 2008. vlasnik hotela "Kraun plaza", pošli su i brojni drugi poslovni ljudi. Tako Miodrag Kostić, vlasnik "MK grupe" drži hotel "88 rooms" u samom centru grada, a Bojan Milovanović i Andrej Jovanović, vlasnici kompanije "Moji brendovi", "privode kraju radove" na izgradnji prvog hotela "Hilton".
Hotele u Beogradu imaju i vlasnici modne kuće "Mona", kao i Petar Matijević, koji će dve zgrade u centru Beograda pretvoriti u smeštaj sa četiri zvezdice. Takođe, i privrednik Zoran Janjušević zgradu na Trgu republike pretvoriće u hotel.
TREBA NAM JOŠ
Građevinskog stručnjaka Gorana Rodića ne čudi to što na svakom koraku u Beogradu niču novi hoteli i smatra da je to tek početak.
Georgi Genov, direktor Udruženja hotelijera i restoratera Srbije (HORES), ističe da je od 2010. do danas u glavnom gradu otvoreno 40 novih hotela
- Poslednjih nekoliko godina podignuto je dosta hotela, ali Beogradu je, s obzirom na sve veći broj turista, potrebno još. Uspešni privrednici analiziraju tržište i traže mogućnosti za ulaganje, pa nije ni čudo što sve više njih ulazi u hotelijerske vode. U tom poslu definitivno može dobro da se zaradi jer će Beograd biti turistički centar jugoistočne Evrope - kaže Rodić.
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
Komentari (0)