DANAS POČINJE GREJNA SEZONA! Od po podne već topli radijatori - 13 dana ranije!

Republika.rs

Autor:

Vesti

02.10.2025

13:34

Pratite nas i putem Android ili iOS aplikacija

Android aplikacija ios aplikacija huawei aplikacija

Beogradske elektrane apeluju na sve potrošače da u prvim danima grejne sezone prijavljuju isključivo curenje vode iz instalacija i kada cele zgrade nisu snabdevene toplotnom energijom na brojeve telefona Servisnog centra grada Beograda 11-0-11 i da to čine upravnici zgrada ili predsednici kućnih saveta.

DANAS POČINJE GREJNA SEZONA! Od po podne već topli radijatori - 13 dana ranije!

Foto: Shutterstock/Desintegrator

JKP "Beogradske elektrane" saopštilo je danas da će radijatori u stanovima njihovih korisnika biti topli već u popodnevnim satima i dodalo da je to preduzeće 13 dana pre zvaničnog početka grejne sezone počelo da isporučuje toplotnu energiju potrošačima.

U saopštenju se navodi da je preduzeće trebalo od 1. do 9. oktobra da obavi funkcionalne probe sistema i proveri rad toplotnih izvora (15 toplana i 16 kotlarnica), toplovodne mreže i predajnih stanica, ali da je zbog niže temperature započelo s grejanjem danas.

Takođe, iz tog preduzeća su naglasili da je time ispunjena odredba odluke o snabdevanju toplotnom energijom u gradu Beograd,u u kojoj je navedeno da će objekti potrošača biti zagrevani od 1. oktobra ukoliko srednja dnevna temperatura budu 12 stepeni Celzijusa ili niže.

- S obzirom a to da sistem daljinskog grejanja Beograda čini 15 toplana i 16 kotlarnica, oko 1.600 kilometara toplovodne mreže i više od 9.400 toplotnih predajnih stanica i da je pet meseci bio u stanju mirovanja, važno je istaći da je za stabilan rad tako velikog energetskog sistema neophodno nekoliko dana postepenog i veoma pažljivog opterećivanja postrojenja zbog prelaska iz stacionarnog u dinamički režim rada - ističe se u saopštenju.

Beogradske elektrane apeluju na sve potrošače da u prvim danima grejne sezone prijavljuju isključivo curenje vode iz instalacija i kada cele zgrade nisu snabdevene toplotnom energijom na brojeve telefona Servisnog centra grada Beograda 11-0-11 i da to čine upravnici zgrada ili predsednici kućnih saveta.

- To je veoma važno da ne bi dolazilo do zagušenja telefonskih linija i nepotrebnog čekanja na uspostavljanje veze sa servisnim centrom. Prioritet u otklanjanju kvarova imaju prijave curenja vode iz instalacija -  dodaje se u saopštenju.

 

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, Telegram, Vajber. Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa Google Play i Apple AppStore.

Komentari (0)

Loading