DANAS POČINJE GREJNA SEZONA! Od po podne već topli radijatori - 13 dana ranije!
Beogradske elektrane apeluju na sve potrošače da u prvim danima grejne sezone prijavljuju isključivo curenje vode iz instalacija i kada cele zgrade nisu snabdevene toplotnom energijom na brojeve telefona Servisnog centra grada Beograda 11-0-11 i da to čine upravnici zgrada ili predsednici kućnih saveta.
Foto: Shutterstock/Desintegrator
JKP "Beogradske elektrane" saopštilo je danas da će radijatori u stanovima njihovih korisnika biti topli već u popodnevnim satima i dodalo da je to preduzeće 13 dana pre zvaničnog početka grejne sezone počelo da isporučuje toplotnu energiju potrošačima.
U saopštenju se navodi da je preduzeće trebalo od 1. do 9. oktobra da obavi funkcionalne probe sistema i proveri rad toplotnih izvora (15 toplana i 16 kotlarnica), toplovodne mreže i predajnih stanica, ali da je zbog niže temperature započelo s grejanjem danas.
Takođe, iz tog preduzeća su naglasili da je time ispunjena odredba odluke o snabdevanju toplotnom energijom u gradu Beograd,u u kojoj je navedeno da će objekti potrošača biti zagrevani od 1. oktobra ukoliko srednja dnevna temperatura budu 12 stepeni Celzijusa ili niže.
- S obzirom a to da sistem daljinskog grejanja Beograda čini 15 toplana i 16 kotlarnica, oko 1.600 kilometara toplovodne mreže i više od 9.400 toplotnih predajnih stanica i da je pet meseci bio u stanju mirovanja, važno je istaći da je za stabilan rad tako velikog energetskog sistema neophodno nekoliko dana postepenog i veoma pažljivog opterećivanja postrojenja zbog prelaska iz stacionarnog u dinamički režim rada - ističe se u saopštenju.
Beogradske elektrane apeluju na sve potrošače da u prvim danima grejne sezone prijavljuju isključivo curenje vode iz instalacija i kada cele zgrade nisu snabdevene toplotnom energijom na brojeve telefona Servisnog centra grada Beograda 11-0-11 i da to čine upravnici zgrada ili predsednici kućnih saveta.
- To je veoma važno da ne bi dolazilo do zagušenja telefonskih linija i nepotrebnog čekanja na uspostavljanje veze sa servisnim centrom. Prioritet u otklanjanju kvarova imaju prijave curenja vode iz instalacija - dodaje se u saopštenju.
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
Komentari (0)