PUTNICIMA OTKAZANO LETOVANJE! Još jedna turistička agencija pred bankrotom, Seničić objašnjava šta raditi u tom slučaju
Putnicima nije vraćen novac.
Foto: shutterstock/Iurii Dzivinskyi
Na Fejsbuk grupi "Grčka uživo" osvanula je objava u kojoj se putnici žale na postupak turističke agencije "Mitos travel" i pitaju se da li sledi scenario koji je ranije zadesio agenciju "Barcino Travel".
Naime, kako je navedeno, pomenuta agencija je otkazala uplaćeno letovanje, a novac nije vratila.
- Ne znamo kada će nam vratiti novac, sada nisu u stanju - stoji u objavi.

Foto: Shutterstock/SCStock
Jedan korisnik je u komentaru napisao da se obrate Nacionalnoj asocijaciji turističkih agencija Srbije (YUTA), pa je "Blic Biznis" proverio sa njima šta putnici mogu da urade u ovakvom slučaju.
- Mitos travel nije u našem registru, pa nemam tačne informacije o uzroku takvog postupanja i zato je bolje obratiti se turističkoj inspekciji - rekao je Aleksandar Seničić, direktor Nacionalne asocijacije turističkih agencija Srbije.
Dodao je da pomenuta turistička agencija ima garanciju putovanja i objasnio šta to znači za putnike.
- Ukratko, ako je otkazano putovanje, postoji zakonski rok od 15 dana da se vrati novac putnicima. Ukoliko se to ne desi, onda se proglašava stečaj i ide dalji postupak u skladu sa tim, prosleđuje se nadležnim organima - kratko je objasnio Seničić.
Podsetimo, nakon brojnih prijava putnika, turistička inspekcija utvrdila je niz nepravilnosti u radu nove agencije "Barcino Travel", koja trenutno posluje samo kao posrednik.
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
BONUS VIDEO
Komentari (0)