TOS PROMOVIŠE TURIZAM SRBIJE NA PRESTIŽNIM DOGAĐAJIMA U ŠANGAJU: Labović: Kina nam je jedno od strateški najvažnijih tržišta
Turistička organizacija Srbije (TOS), od 27. do 29. maja predstavlja turističku ponudu Srbije na ključnim dogadajima u Šangaju, u okviru intenzivne promocije naše zemlje na kineskom tržištu.
Foto: TOS/Aneta Uskoković
Osim učešca na prestižnoj konferenciji "C Talk" i međunarodnom sajmu turizma "ITB China", TOS je organizator posebnog događaja koji ima strateški značaj za povezivanje turističkih privreda Srbije i Kine.
Foto: TOS/Aneta Uskoković

Na radionici će učestvovati renomirani predstavnici turističkog sektora, uključujući hotele i rizorte "Crowne Plaza", "Nobel grupa", "Mona" hoteli, "Aquastar Danube", "Fruške Terme", "Capital Hotel" i "Lumier Hotel", kao i turisticke agencije "Balkan Infinity", "Glob Metropoliten Tours", "Sai Hua" i "Omnitours".

Foto: TOS/Aneta Uskoković
Osim toga, TOS je održao i veoma posvećenu i zapaženu konferenciju za medije, na kojoj je predstavljena sveobuhvatna strategija promocije Srbije na kineskom tržištu.
Direktorka Labović i delegacija TOS-a imali su niz važnih bilateralnih sastanaka sa predstavnicima kineskih institucija i turisticke industrije, sa ciljem jačanja saradnje i otvaranja novih prilika za turistički razvoj.
Foto: TOS/Aneta Uskoković

- Kina je jedno od strateški najvažnijih tržišta za Srbiju. Direktni letovi između Beograda i Šangaja, ali i Beograda i Pekinga i Guangdžoua otvorili su vrata ne samo za rast turističkog prometa, već i za intenzivnije kulturne i privredne veze. Srbija nudi kineskim turistima autentičnost, raznovrsne prirodne pejzaže i bogatu istoriju. Naša poruka iz Šangaja je jasna - Srbija vas dočekuje otvorenog srca - poručila je Marija Labović, direktorka TOS-a.
Inače, na sajmu "ITB China", Srbija se predstavlja u okviru evropskog štanda, sa fokusom na kulturni turizam, prirodne lepote i autentična iskustva.
Dodatnu pažnju privlači prisustvo nacionalne avio-kompanije "Air Serbia", koja od januara 2025. godine dva puta nedeljno uspostavlja direktne letove između Beograda i Šangaja. Ova avio-veza značajno je doprinela rastu turističkog prometa i učvršćivanju poslovne povezanosti između Srbije i Kine.
Prema poslednjim podacima Republičkog zavoda za statistiku, kineski turisti ostvarili su 93.624 noćenja u Srbiji u prva tri meseca 2025, što je rast od čak 68 odsto u odnosu na isti period prethodne godine. Znacajan porast zabeležen je ne samo u Beogradu, već i u planinskim centrima i banjama, poput Zlatibora i Vrnjačke Banje.
Tokom događaja u Šangaju, prikazani su i promotivni filmovi o Srbiji, a TOS nastavlja sa aktivnostima na kineskom tržištu kroz sajamska učešca, B2B susrete, digitalne kampanje, kao i saradnju sa kineskim medijima i influenserima.
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
Komentari (0)