TOS PROMOVIŠE TURIZAM SRBIJE NA PRESTIŽNIM DOGAĐAJIMA U ŠANGAJU: Labović: Kina nam je jedno od strateški najvažnijih tržišta

Republika.rs

Autor:

Vesti

27.05.2025

17:00

Pratite nas i putem Android ili iOS aplikacija

Android aplikacija ios aplikacija huawei aplikacija

Turistička organizacija Srbije (TOS), od 27. do 29. maja predstavlja turističku ponudu Srbije na ključnim dogadajima u Šangaju, u okviru intenzivne promocije naše zemlje na kineskom tržištu.

TOS PROMOVIŠE TURIZAM SRBIJE NA PRESTIŽNIM DOGAĐAJIMA U ŠANGAJU: Labović: Kina nam je jedno od strateški najvažnijih tržišta

Foto: TOS/Aneta Uskoković

Osim učešca na prestižnoj konferenciji "C Talk" i međunarodnom sajmu turizma "ITB China", TOS je organizator posebnog događaja koji ima strateški značaj za povezivanje turističkih privreda Srbije i Kine.

Foto: TOS/Aneta Uskoković

Predstavljanje turističke ponude Srbije

 

Najznačajniji trenutak boravka delegacije u Šangaju biće upravo poslovna radionica koju Turistička organizacija Srbije organizuje u četvrtak, 29. maja, s ciljem uspostavljanja i produbljivanja saradnje između srpske i kineske turističke industrije. Ovaj događaj predstavlja ključnu tačku promocije Srbije i omogućava direktno umrežavanje srpskih i kineskih partnera.
 Na radionici će učestvovati renomirani predstavnici turističkog sektora, uključujući hotele i rizorte "Crowne Plaza", "Nobel grupa", "Mona" hoteli, "Aquastar Danube", "Fruške Terme", "Capital Hotel" i "Lumier Hotel", kao i turisticke agencije "Balkan Infinity", "Glob Metropoliten Tours", "Sai Hua" i "Omnitours".

Foto: TOS/Aneta Uskoković

Direktorka TOS Marija Labović

 

Direktorka TOS-a, Marija Labović, učestvovala je, neposredno pred otvaranje sajma "ITB China", i na "C Talk" konferenciji koja je okupila vodeće lidere kineske turističke industrije i medije. "C Talk" je, inače, značajna platforma za razmenu mišljenja, promociju destinacije i uspostavljanje novih kontakata.
 
Osim toga, TOS je održao i veoma posvećenu i zapaženu konferenciju za medije, na kojoj je predstavljena sveobuhvatna strategija promocije Srbije na kineskom tržištu.

Direktorka Labović i delegacija TOS-a imali su niz važnih bilateralnih sastanaka sa predstavnicima kineskih institucija i turisticke industrije, sa ciljem jačanja saradnje i otvaranja novih prilika za turistički razvoj.

Foto: TOS/Aneta Uskoković

Srbija je predstavila svoju ponudu na ovom važnom događaju

 - Kina je jedno od strateški najvažnijih tržišta za Srbiju. Direktni letovi između Beograda i Šangaja, ali i Beograda i Pekinga i Guangdžoua otvorili su vrata ne samo za rast turističkog prometa, već i za intenzivnije kulturne i privredne veze. Srbija nudi kineskim turistima autentičnost, raznovrsne prirodne pejzaže i bogatu istoriju. Naša poruka iz Šangaja je jasna - Srbija vas dočekuje otvorenog srca - poručila je Marija Labović, direktorka TOS-a.

 
Inače, na sajmu "ITB China", Srbija se predstavlja u okviru evropskog štanda, sa fokusom na kulturni turizam, prirodne lepote i autentična iskustva.
 
Dodatnu pažnju privlači prisustvo nacionalne avio-kompanije "Air Serbia", koja od januara 2025. godine dva puta nedeljno uspostavlja direktne letove između Beograda i Šangaja. Ova avio-veza značajno je doprinela rastu turističkog prometa i učvršćivanju poslovne povezanosti između Srbije i Kine.
 
Prema poslednjim podacima Republičkog zavoda za statistiku, kineski turisti ostvarili su 93.624 noćenja u Srbiji u prva tri meseca 2025, što je rast od čak 68 odsto u odnosu na isti period prethodne godine. Znacajan porast zabeležen je ne samo u Beogradu, već i u planinskim centrima i banjama, poput Zlatibora i Vrnjačke Banje.
 
Tokom događaja u Šangaju, prikazani su i promotivni filmovi o Srbiji, a TOS nastavlja sa aktivnostima na kineskom tržištu kroz sajamska učešca, B2B susrete, digitalne kampanje, kao i saradnju sa kineskim medijima i influenserima.

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, Telegram, Vajber. Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa Google Play i Apple AppStore.

Komentari (0)

Loading