VARALI GRAĐANE PREKO KUPUJEM - PRODAJEM! Mamili kupce klasičnim lažima - prodavali SKUPE AJFONE, slali gluposti!

Republika.rs

Autor:

Vesti

15.05.2025

13:50

Pratite nas i putem Android ili iOS aplikacija

Android aplikacija ios aplikacija huawei aplikacija

Osumnjičenima je određeno zadržavanje do 48 sati nakon čega će, uz krivičnu prijavu, biti privedeni nadležnom tužilaštvu.

VARALI GRAĐANE PREKO KUPUJEM - PRODAJEM! Mamili kupce klasičnim lažima - prodavali SKUPE AJFONE, slali gluposti!

Foto: MUP Srbije

Pripadnici Ministarstva unutrašnjih poslova za grad Beograd, PS Palilula, u saradnji sa Prvim osnovnim javnim tužilaštvom, razotkrili su je veliku prevaru na sajtu "Kupujem - Prodajem". 

Zbog postojanja osnovane sumnje da su izvršili više krivičnih dela prevara uhapšeni su M.L. (26), Đ.J. (25) i N.P. (26).

Osumnjičenima je određeno zadržavanje do 48 sati nakon čega će, uz krivičnu prijavu, biti privedeni nadležnom tužilaštvu.

Kako su varali ljude?

Oni se sumnjiče da su u periodu od 22. novembra 2024. godine do 11. aprila ove godine oglašavali prodaju ajfon telefona umesto kojih su kupcimaslali pakete sa mirisnim svećama, dezodoransima i drugim sadržajem.

Nakon plaćanja i preuzimanja paketa u pošti od strane kupaca, osumnjičeni su podizali taj uplaćeni novac i na ovaj način oštetili kupce i sticali protivpravnu imovinsku korist.

MUP je naveo i da su zloupotrabljavali identitete Nikole Krstića, Lazara Komada i Marka Jagodina, čija su lična dokumenta prethodno ukradena, proglašena nevažećim ili izgubljena.

Policijski službenici su prilikom pretresa stanova osumnjičenih, pronašli deo novca za koji se sumnja da je stečen iz ovih krivičnih dela.

S obzirom da se sumnja da je više građana oštećeno na ovaj način, pozivaju se oštećeni da se jave PS Palilula (Ulica Vojvode Milenka br.25) ili na broj telefona 0112753484.

Kako da prijavite prevaru na KupujemProdajem
Ukoliko mislite da ste prevareni, prijavu prevare možete poslati preko Desktop platforme na tri načina:

Iz KP Poruka (najlakši način):

1. Otvorite poruku vezanu za oglas za koji ste prevareni. Ukoliko nemate poruku, pređite na sledeću sekciju.

2. Kliknite na tri tačkice u gornjem desnom uglu.

3. Kliknite na “Prijavi prevaru“.

4. Pročitajte obaveštenje o lažnoj prijavi prevare i kliknite na “Nastavi sa prijavom prevare“.

5. Popunite formular sa traženim podacima.

Napomena: U opisu prevare važno je jasno opisati redosled događaja, od prvog kontakta sa prodavcem/kupcem do trenutka kad ste shvatili da je u pitanju prevara.

6. Potvrdite izjavu i kliknite na “Pošalji“.

7. Nakon toga, na Vašu e-mail adresu dobićete uputstva za dalju proceduru, kao i PDF primer kako bi trebalo da izgleda jedna privatna tužba, odnosno krivična prijava.

Drugi način: Ukoliko više nemate pristup prepisci

1. Kliknite na dugme “Predlog, Problem, Kontakt” u donjem desnom uglu ekrana.

2. Odaberite “Prevara” (Morate imati registrovan KP nalog i biti ulogovani).

3. Pročitajte obaveštenje o lažnoj prijavi prevare i kliknite na “Nastavi sa prijavom prevare“.

4. Popunite formular sa traženim podacima.

Napomena: Identifikaciju korisnika možete pronaći klikom na tri tačke u gornjem desnom uglu bilo kog oglasa korisnika koji vas je prevario. Izaberite jednu od tri opcije (ID korisnika, ID oglasa ili link oglasa) za kopiranje i unesite kopirani podatak u odgovarajuće polje.

5. U opisu prevare važno je jasno opisati redosled događaja, od prvog kontakta sa prodavcem/kupcem do trenutka kad ste shvatili da je u pitanju prevara.

6. Potvrdite izjavu i kliknite na “Pošalji“.

7. Nakon toga, na Vašu e-mail adresu dobićete uputstva za dalju proceduru, kao i PDF primer kako bi trebalo da izgleda jedna privatna tužba, odnosno krivična prijava.

Treći način: Ako ne možete da pronađete podatke za identifikaciju korisnika

1. Kliknite na dugme “Predlog, Problem, Kontakt” u donjem desnom uglu ekrana.

2. Odaberite “Ostali problemi“.

3. Jasno i detaljno opišite situaciju i svoje iskustvo sa prevarom, navodeći sve šta se desilo i zašto ne možete pronaći podatke za identifikaciju korisnika.

3.Pošaljite opis, a korisnička podrška će vas kontaktirati za dalje instrukcije putem KP Poruka.

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, Telegram, Vajber. Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa Google Play i Apple AppStore.

Komentari (0)

Loading