SKORO 500.000 GRAĐANA KORISTI APLIKACIJU! Građani se prijavili da očitavaju brojila: Ovo morate da znate!
Čim se pošalje stanje, dodaje, ono stiže u sistem i nakon verifikacije kolega koji rade taj posao, podaci se odmah prebacuju snabdevaču i korisnik dobija račun za vrlo kratak period, za dva-tri dana.
Foto: printskrin EPS/Shutterstock
Više od 450.000 korisnika preuzelo je aplikaciju "Elektrodistribucije Srbije", dok je veliki broj građana prijavio stanje i putem veb-portala, imejla, izjavila je direktorka sektora za prigovore u EDS Miljana Zdravković.
Građani koji sami očitaju brojilo mogu da dođu na šaltere i prijave stanje, ali mogu to da učine i pozivom kontakt centra, mejlom ili putem aplikacije ED Srbije, navela je ona. Objasnila je i kako očitati brojilo putem aplikacije, ističući da se za taj način opredelio veliki broj građana.
- Da bismo mi sami mogli da identifikujemo korisnika i merno mesto, potrebno je da korisnici ukucaju dvanaestocifreni broj, koji predstavlja šifru mernog mesta, da imamo datum očitavanja, kada je očitano brojilo, stanja više i niže tarife i potrebne su dve slike, slika više i slika niže tarife. Ukoliko je elektromehaničko brojilo, dovoljna je jedna slika i ona se ponovi dva puta na aplikaciji - objašnjava Zdravkovićeva.
Čim se pošalje stanje, dodaje, ono stiže u sistem i nakon verifikacije kolega koji rade taj posao, podaci se odmah prebacuju snabdevaču i korisnik dobija račun za vrlo kratak period, za dva-tri dana. Zdravkovićeva je istakla da je 450.000 korisnika preuzelo aplikaciju ED Srbije, dok je veliki broj građana prijavio stanje i putem veb-portala, imejla.
- Neki su se izjasnili da žele da uzmu ulogu samočitača, prihvatili su uslove koji stoje na našem sajtu da postanu samočitači, što znači da će oni sami čitati svoja brojila od prvog do šestog u mesecu i da tada "Elektrodistribucija Srbije" neće slati svoje čitače na teren kod tog korisnika - ističe Zdravkovićeva.
Ako neko ne očita brojilo samostalno, napominje ona, to će učiniti čitači "Elektrodistribucije Srbije".
- "Elektrodistribucija Srbije" formirala je 1. juna nacionalni kontakt centar koji pruža informacije i usluge korisnicima na teritorije cele Srbije. Broj telefona kontakt centra za je 0800/360-300 i poziv je besplatan. Kontakt centar prvenstveno je namenjen za prijavu kvarova na elektroenergetskoj mreži i na mernim mestima, kao i za prijavu stanja očitavanja od 1. do 6. u mesecu i prijavu neovlašćene potrošnje električne energije - napomenula je Zdravkovićeva.
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
Komentari (0)