NIŠTA NOVO - ZAKON OPET KRŠI GLOVO! Pljušte optužbe: Ljudi kivni zbog bahatosti dostavljača! (FOTO)

Autor: K. I.

Vesti

09.11.2022

17:30

Pratite nas i putem Android ili iOS aplikacija

Ne prođe ni nekoliko dana, a da se neko ne požali na rad ove firme, ovog puta reagovala država

NIŠTA NOVO - ZAKON OPET KRŠI GLOVO! Pljušte optužbe: Ljudi kivni zbog bahatosti dostavljača! (FOTO)

Foto: www.profimedia.rs

Tolerancija kod ljudi odavno je nestala kada je reč o mrljama dostavljačke službe "Glovo", koja iz dana u dan dobija samo negativne ocene. Razlozi za to su mnogobrojni. Dovoljno je ući samo na Tviter ili njihovu zvaničnu Fejsbuk stranicu i videti da bi pomenutoj firmi trebalo dati zlatnu medalju za najgoru dostavu u Srbiji.

Najnovija afera koja se vezuje za "Glovo" je ta da su, kršeći propise, pokušavali da spreče restorane i druge objekte da rade s drugim servisima za dostavu. Komisija za zaštitu konkurencije zbog toga je pokrenula postupak da bi ispitala da li je firma "Glovoap tehnolodži", koja drži dostavljačku službu "Glovo", pogazila pravila konkurencije.

Republika je u više navrata pisala o kurirskoj službi "Glovo" i mnogobrojnim pritužbama potrošača na njihov račun. Od bahate vožnje njihovih kurira preko kašnjenja u dostavi do poslednjeg u nizu bezobrazluka, kada su preko noći povećali cenu usluga, uvodeći novu naknadu u iznosu od 0,5% od svake porudžbine. Obrazloženje: to je naknada za korišćenje aplikacije.

Ono u čemu je "Glovo" broj 1, sudeći prema komentarima na društvenim mrežama, jeste bahata vožnja njihovih kurira, koje građani redovno svrstavaju u nejnepažljivije učesnike u saobraćaju.

Izletanje na crveno, prelazak preko duple pune, bezobrazno parkiranje na samom ulazu u objekat, proletanje na biciklu ili skuteru tik uz pešaka na ulici, samo su neki od primera o kojima su ogorčeni građani redovno pisali na društvenim mrežama.

Jedan broj pritužbi ticao se i činjenice da za ovu dostavljačku službu, kao kuriri, rade i stranci, koji ne poznaju dobro grad niti govore dobro engleski, pa je svaka komunikacija s njima otežana.

Građani su takođe zapazili i to da "Glovo" kuriri nemaju adekvatnu opremu za kretanje u saobraćaju, odnosno da ne poseduju fluroscentne trake na firminim torbama za dostavu niti imaju takozvane mačje oči ili neka upadljiva odela.

Takođe, u nekoliko navrata nismo dobili odgovore na pitanja koja su im bila prosleđena, uvek bi stigao generički mejl, koji potvrđuje da je upit dostavljen na pravu adresu, ali odgovori koji bi trebalo da uslede su neretko izostajali. 

Šta sve ispituje Komisija za zaštitu konkurencije

Komisija za zaštitu konkurencije (KZK) pokrenula je protekle sedmice protiv "Glova" postupak ispitivanja povrede konkurencije.

Komisija navodi da je u ugovorima koje je "Glovo" zaključivao s partnerima uočila odredbe koje za posledicu mogu da imaju isključivanje ili otežavanje širenja drugih, konkurentskih platformi. Dodaje se da te odredbe za posledicu mogu da imaju diskriminaciju partnera kroz primenu nejednakih uslova poslovanja, što može činiti zloupotrebu dominantnog položaja.

- Pojedini ugovori i opšti uslovi poslovanja s partnerima sadrže propisanu naknadu, koju je partner dužan da plati ako stupa u slična partnerstva s drugim platformama, odnosno nude se visoki iznosi u vidu ulaganja za marketing, uz obavezu vraćanja iznosa ukoliko se uspostavi saradnja s još nekom platformom - navodi KZK.

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na Telegramu i Vajberu. Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.

Komentari (1)

Loading
Bork

10.11.2022 15:51

Konfor ima svoju cenu, pa izvoli te I nezanovetajte. Kad vam je ulaz blizu prodavnice a ti narucujes od Glovo. Bravo za njih.