RASULO U MOBI BANCI: Klijenti ogorčeni zbog katastrofalnog odnosa, besni pohrlili u centralu na Novom Beogradu

Autor: J. D. J. - E. S. T

Vesti

02.08.2022

21:30

Pratite nas i putem Android ili iOS aplikacija

Već dva dana korisnici ne mogu da dignu novac s računa u banci ili na bankomatu niti da plaćaju karticom.

RASULO U MOBI BANCI: Klijenti ogorčeni zbog katastrofalnog odnosa, besni pohrlili u centralu na Novom Beogradu

Foto: ST/N.MUTIĆ/printscreen/ilustracija

Korisnici Mobi banke prethodna dva dana našli su se u nebranom grožđu jer uopšte nisu mogli da koriste novac s računa. Uplaćene zarade i uopšte uplate nisu bile vidljive na stanju, nisu mogli da plaćaju karticom, da podižu novac na bankomatu, ni aplikacija za prenos sredstava nije bila dostupna. Na sve to, banka se nije oglašavala, kanali komunikacije s korisnicima nisu radili, zbog čega su mnogi, nemajući više kud, pohrlili u centralu na Novom Beogradu.

BEZ OBJAŠNJENJA

- Nemamo nikakav pristup novcu. Večeras putujem na more, trebalo je da podignem i kupim evre. Na šalteru me uveravaju da će sve biti u redu, ali kako da budem siguran. Ne mogu da verujem da se ovo baš sada dešava, horor - priča besno jedan mladić.

Mlada mama navodi da je morala da ostavi dete kod roditelja i po vrućini dođe na Novi Beograd jer se niko nije javljao.

- Nemamo pristup novcu, a aplikacija ne funkcioniše niti smo bilo kakve informacije mogli da dobijemo telefonom - navela je.

Foto: Printscreen

Mobi Banka

Kako je napisao jedan tviteraš, u nekom trenutku su zatvorili poslovnicu i obaveštavali ljude ispred zatvorenih vrata.

- Nalazim se u filijali Mobi banke. Ovde je opsadno stanje, ljudi dolaze s decom, filijala je zatvorena, ljude obaveštavaju ispred ulaznih vrata. Ja odbijam da izađem dok mi ne daju pismenu potvrdu da ne mogu da mi isplate novac - napisao je očito besan ovaj tviteraš.

Prema rečima okupljenih, čak su u jednom delu dana prestali da rade niti je radila filijala, a jedino objašnjenje koje su klijenti dobili jeste da ne rade zbog tehničkih poteškoća. Oni koji su imali sreće da im je novac na računu odlučili su da ga podignu na bankomatu druge banke, što ih je koštalo provizije.

NOVAC NIJE UGROŽEN

Mobi banka je tek juče nakon burne reakcije javnosti nešto pre podneva izdala saopštenje u kojem objašnjava da je imala poteškoća u radu informacionog sistema pošto su korisnici čitav prethodni dan imali neprijatnosti, a nisu imali koga da pitaju za informaciju?!

- Usled mesečnih obračuna i obrada, Mobi banka je imala poteškoća u radu informacionog sistema, što se odrazilo na usporenost rada aplikacija, otežano plaćanje karticama, kao i uplate i isplate na bankomatima. Problem je nastao kada smo zbog povećane aktivnosti klijenata i broja transakcija tokom noći inicirali optimizaciju naše core baze. Nažalost, proces se nije okončao u očekivanom vremenu. Novac nijednog klijenta nije ni na jedan način ugrožen - tvrde u ovoj banci.

Već im se dešavalo

Ovo, inače, nije prvi put da klijenti Mobi banke imaju slične neprijatnosti. I u avgustu prošle godine se desilo da aplikacija ne radi, da bankomati ne isplaćuju novac, ali da novac bude skinut s računa, da ne funkcionišu onlajn plaćanja, a da slušalicu u kol-centru niko ne diže. Tada im je, sudeći po tvitovima, trebalo 48 sati da se oglase.

 

Komentari (0)

Loading