Usluge "Dunav osiguranja" u vreme vanrednog stanja: U službi sigurnosti i zaštite zdravlja klijenata

Autor: Republika

Vesti

02.04.2020

11:10

Pratite nas i putem Android ili iOS aplikacija

Android aplikacija ios aplikacija huawei aplikacija

Za vreme vanrednog stanja Kompanija „Dunav osiguranje“ omogućila je niz olakšica i mera koje će klijentima znatno pojednostaviti obavljanje poslova s našim službama, učiniti ih bezbednijim i doprineti očuvanju njihovog zdravlja.

RepublikaFoto: Dunav osiguranje

1. "Dunav osiguranje" omogućava odlaganje plaćanja dospele premije svim penzionerima kojima je zabranjen izlazak iz domova. Plaćanje dospele premije biće odloženo i klijentima koji su zbog novonastale situacije ostali bez redovnih prihoda ili su im oni znatno smanjeni. Premije čije se plaćanje odlaže iz navedenih razloga klijenti će izmiriti po isteku vanrednog stanja bez ikakve dodatne naknade ili kamate. Potrebno je samo da se jave Kompaniji radi evidentiranja zahteva i dogovora o odlaganju plaćanja.

2. U sklаdu s preporukama o smanjenju rizika od širenja virusa, zahtev za ponudu osiguranja klijenti mogu poslati onlajn, popunjavanjem elektronskog obrasca za ponudu osiguranja na sajtu Kompanije, ili pozivanjem Kontakt centra. Onlajn zahtev za ponudu osiguranja  najbezbedniji je način da klijenti iniciraju kupovinu ili obnove osiguranje bez neposrednog kontakta, a nakon popunjavanja obrazaca stručno lice Kompanije kontaktiraće sa svakim klijentom i dati mu dalje instrukcije. 3. Kompanija se pobrinula i da građani stariji od 60 godina polisu osiguranja dobiju na kućnu adresu. Ukoliko je njihova polisa pred istekom ili žele da zaključe bilo koju polisu osiguranja, dovoljno je da se obrate Кontakt centru Kompanije.

4. Građani stariji od 65 godina mogu da produže registraciju vozila na najjednostavniji i najbezbedniji način za svoje zdravlje. "Dunav auto" biće im na usluzi, a dovoljno je da daju pismeno ovlašćenje nekom od svojih potomaka (nije potrebno da bude overeno kod javnog beležnika), koji će s tim ovlašćenjem, njihovom i svojom ličnom kartom, kao i saobraćajnom dozvolom, u "Dunav auto-centru" obaviti i tehnički pregled i registraciju vozila. Ukoliko je vozilo tehnički ispravno, polisu osiguranja od auto-odgovornosti i administrativnu taksu za registraciju vozila platiće u "Dunav auto-centru", bez odlaska na šalter MUP-a ili osiguravajućeg društva. U "Dunav auto-centru" dobiće i registracionu nalepnicu. 5. Klijenti koji se trenutno nalaze u inostranstvu i imaju aktivnu polisu putničkog zdravstvenog osiguranja, a nisu u mogućnosti da se vrate u zemlju, mogu da je produže. Potrebno je samo da upute mejl ili pozovu Kontakt centar "Dunava" za produženje polise.

6. Klijentima Kompanije koji su u prethodnom periodu, planirajući odlazak u inostranstvo, već kupili polise putničkog zdravstvenog osiguranja s dopunskim pokrićem ili bez njega, biće omogućen otkaz ugovora pre početka putovanja uz povrat celokupne premije. Nakon utvrđivanja prava na povrat premije, Kompanija će im u roku od 14 dana vratiti celokupan uplaćeni iznos. Ova odluka ne odnosi se na multipolise putničkog zdravstvenog osiguranja, koje se ugovaraju za više ulazaka u strane zemlje. 7. "Dunav osiguranje" оmоgućava оnlајn priјаvu оbаvеštеnjа о štеtnоm dоgаđајu. Fizička i pravna lica mogu onlajn da obaveste Kompaniju o nastaloj šteti. Zahteve za naknadu štete s pratećom dokumentacijom mogu dostavljati poštom. Po prijemu onlajn obaveštenja o nastaloj šteti, i zahteva poslatih poštom, s korisnicima naših usluga osiguranja kontaktiraće stručna lica Kompanije i dati im sve neophodne instrukcija o daljem postupku regulisanja zahteva. Elektronski obrasci obaveštenja o nastalim štetama, za fizička i pravna lica, obrasci za prijavu štete i adresar nadležnih službi, nalaze se na zvaničnoj internet stranici Kompanije www.dunav.com.

Rokovi za prijavu odštetnih zahteva produženi su do ukidanja vanrednog stanja u zemlji. Svi odštetni zahtevi biće uredno obrađeni i rešeni bez rizika po zdravlje klijenata i njihovih porodica. 8. Korisnici zdravstvenog osiguranja sva obaveštenja i moguće izmene u radu davalaca zdravstvenih usluga i njihovom radnom vremenu mogu dobiti posredstvom Medicinskog kontakt centra ‒ putem i-mejl adrese: dunavinsurancemail@europ-assistance.hu ili pozivom na broj 011/3341-488.

Službe prodaje osiguranja Kompanije "Dunav" biće otvorene radnim danima od 10 do 13 časova. Kontakt centar Kompanije na raspolaganju je klijentima radnim danima od 7:30 do 21:00 čas putem telefonskog broja 0800 386 286 i i-mejl adrese kontaktcentar@dunav.com.

Pravi prijatelj je odgovoran prijatelj!

Stoga apelujemo na vas: OSTANITE KOD KUĆE!

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, Telegram, Vajber. Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa Google Play i Apple AppStore.

Komentari (0)

Loading