Sramota! Ovako Infostan pljačka građane koji su se časno borili za svoju državu

Autor:

Vesti

08.06.2019

03:53

Pratite nas i putem Android ili iOS aplikacija

Android aplikacija ios aplikacija huawei aplikacija

Na 130 dinara uzeli 190 hiljada! Baš toliko JKP Infostan zaradio je na ratnom veteranu iz Beograda (ime poznato redakciji) ne obračunavajući mu subvenciju od 30 posto, na koju kao učesnik rata ima pravo. A sve to zbog čak 136 dinara duga.

RepublikaFoto: youtube.com/Potrošački savetnik
Foto: Ilustracija

Sve je, ispostavilo se, počelo u oktobru 2016. godine kada je Infostan povećao račun zbog korekcije cene vode. Međutim, kako naš sagovornik račun izmiruje preko trajnog naloga, do pre mesec dana nije primetio da mu se sa računa skida 5.000 hiljada više nego inače. I ne samo da je ostao uskraćen za umanjenje već i za popust od sedam odsto, koji mu sleduje kao redovnom platiši.

- Moja banka je redovno plaćala Infostan svakog 14. u mesecu, pošto imam trajni nalog. Postoje izvodi iz banke iz kojih se to može videti. Uvek se povlačio onaj iznos koji je Infostan poslao. Ali oni očigledno namerno nisu poslali uvećan račun za tih 136 dinara 31 mesec. Kada sam sve stavio na papir, ispada da sam preplatio više od 190.000 dinara. Na meni su našli da zarađuju, stvarno bezobrazluk - kaže za Srpski telegraf ovaj ratni veteran.

Onog trenutka kada izmiri zaostale obaveze, ponovo će ostvariti pravo na popust i subvenciju, poručuju iz Infostana

O nefer postupku Infostana, prema njegovim rečima, govori i to što zakonsko potraživanje za Infostan zastareva posle godinu dana, tako da su bili u obavezi da otpišu taj dug još 2017. godine jer nisu pokrenuli spor.

U ovom preduzeću kažu da je potrošač obavešten o korekcijama cene i iznosu koji je potrebno doplatiti.

Naplaćivali fantomske dugove

RepublikaFoto: ST/V. LUKIĆ
Foto: Ilustracija

Početkom marta ove godine Infostan je na adrese 140.000 Beograđana poslao opomene pred utuženje za dugovanja i dao rok od osam dana da ih izmire. Većini građana opomene su poslate zbog navodnog duga za februar, mart i april 2018. iako su mnogi imali uplatnice kao dokaz da su izmirili obaveze za te mesece.

Ispostavilo se da je reč o dugovanjima koja datiraju od pre nekoliko godina, a koje je Infostan pokušao da naplati iako su bila zastarela. U pitanju je takozvani saldo sistem kojim su uplate automatski preknjiživane na najstarija potraživanja. Vi mislite da ste platili račun za januar 2018. a zapravo ste, zahvaljujući nepoštenoj poslovnoj praksi Infostana, platili maj 2013. Srećom, takva praksa je napuštena u maju 2018, pa su opomene koje su ove godine iznenadile veliki broj Beograđana bile poslednji pokušaj da Infostan naplati ono što može.

- Po nalogu JKP "Beogradski vodovod i kanalizacija", u oktobru 2016. korigovana su zaduženja po računima za mesece jul, avgust i septembar i o tome smo obavestili korisnika na poleđini računa za oktobar. Pored obaveštenja, dostavljena je i doplatna uplatnica na iznos od 359,00 dinara, ali kako korisnik nije izmirio razliku, nije mu odobrena subvencija. Onog trenutka kada izmiri zaostale obaveze, ponovo će ostvariti pravo na popust i subvenciju - poručuju iz Infostana i dodaju da je zaključkom gradonačelnika iz 2010. propisano da korisnik može ostvariti pravo na popust i subvenciju samo ukoliko nema nikakav dug, te da su u obavezi da postupaju u skladu sa tim.

 

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, Telegram, Vajber. Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa Google Play i Apple AppStore.

Komentari (1)

Loading
Branka

08.06.2019 17:33

Tragicno je sto nema komentara. Pljacka nas infostan ali jos vise komunalna preduzeca gde se usluge pruzaju po ceni plati koliko ti trazim a uslugu pruzam kako ja hocu. Toplane nas greju kad i kako hoce smrzavanje za skupe pare. Ako neces da platis jer nisi zadovoljan salju ti uterivace dugova pravi naziv zelenasi. Da im uskratis da te greju nemas prava. Vodu trosis koliko ti oni procene. Pa nije bitno da li ja imam ili nemam da platim bitno je da ne zelim da koristim njihove usluge.