TOŠIĆ I DIZAJNERKA POBEGLI IZ SRBIJE NA ODMOR: Duško i Ana otputovali u Istanbul!

Autor: Z. Radulović - D. Lukić

Zabava

28.01.2021

04:25

Pratite nas i putem Android ili iOS aplikacija

Android aplikacija ios aplikacija huawei aplikacija

Fudbaler je jutarnjim letom napustio Beograd, a dizajnerka se ukrcala na let u popodnevnim satima.

RepublikaFoto: instagram.com/duskotosic
Ana i Duško

Fudbaler i suprug pevačice Jelene Karleuše Duško Tošić otputovao je u Tursku sa Anom Jovanović, s kojom je pre nekoliko meseci započeo romansu.

Kako Srpski telegraf saznaje, Tošić je juče u jutarnjim satima otputovao u Istanbul sa Aerodroma "Nikola Tesla", a samo nekoliko sati kasnije na istu destinaciju uputila se i dizajnerka, pa trenutno zajedno uživaju na zajedničkom putovanju.

- Duška sam videla juče ujutru na aerodromu. Bio je sam, poneo je sa sobom manji kofer i bio je u trenerci. Ukrcao se na let za Istanbul. Pošto je sam prošao, okretala sam se da vidim da li će se pojavi i Jelena ili njegove ćerke, međutim, očigledno je otputovao bez njih u Tursku. Kasnije, oko 12 sati primetila sam brinetu, bila je baš atraktivna i sređena. Kad sam se malo bolje zagledala, shvatila sam da je to Ana Jovanović, devojka sa kojom ga danima mediji povezuju. Bilo mi je zanimljivo što nije pošla kad i on. Prvo nije nosila naočare, a posle je verovatno primetila da je čudno gledam. Shvatila je da je ljudi verovatno prepoznaju, a posle provere pasoša stavila je crne naočare. Verovatno su se dogovorili da odlete odvojeno u Tursku da ne bi bili primećeni - kaže za naš list devojka koja radi na aerodromu.

Duško se na aerodromu sve vreme nervozno okretao. Izgledalo je kao da nekoga čeka

Kako smo saznali, Jovanovićeva takođe nije imala pratnju, što ukazuje na to da će u Istanbulu boraviti sa fudbalerom.

Foto: instagram.com/duskotosic

- Ana je oko podneva prošla pasošku kontrolu, prvo je Tošić prošao sam, a ona nekoliko sati kasnije. Nije slučajnost da su baš na isti dan oboje otputovali samostalno u Istanbul. Duška sam odmah primetila, a čudno mi je bilo što se non-stop okretao. Izgledalo je kao da čeka da nekoga. Delovao je nervozno, tek posle, kada sam nju primetila, bilo mi je jasno što se tako ponašao. U jednom trenutku ga je neko pozvao na telefon, pa je rekao da ne može da priča jer čeka da se ukrca u avion - priča nam dobro upućena sagovornica.

Inače, Duško je na Instagram profil okačio fotografiju s aerodroma na kojoj se vidi vreme polaska aviona u Tursku, a stavio je emotikon srca, te izgleda da je jedva čekao da stigne u grad koji ima najlepši pogled na Bosfor.

RepublikaFoto: Časlav Vukojičić

Dok Duško putuje, Karleuša čuva decu

Supruga Duška Tošića Jelena Karleuša boravi u Beogradu sa ćerkama Nikom i Atinom, dok se fudbaler sa dizajnerkom baškari u Turskoj. Mala od skandala je prestala da komentariše aferu svog supruga na društvenim mrežama, što je radila u početku. JK i dizajnerka se ne druže, ali su, navodno, u dobrim odnosima, pa obe tvrde da nikakva afera nije u pitanju.

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, Telegram, Vajber. Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa Google Play i Apple AppStore.