(VIDEO) PREDSEDNIK VUČIĆ POSLAO MOĆNU PORUKU! Objavio snimak sa vežbe "Odgovor 2021": Spremni smo da ZAŠTITIMO NAŠU SRBIJU!

AUTOR: Republika

subota, 17. 4. 2021.| 18:38

6
(VIDEO) PREDSEDNIK VUČIĆ POSLAO MOĆNU PORUKU! Objavio snimak sa vežbe Odgovor 2021: Spremni smo da ZAŠTITIMO NAŠU SRBIJU!

Predsednik Srbije Aleksandar Vučić objavio je video snimak sa združene taktičke vežbe sa bojevim gađanjem "Odgovor2021" koja je danas održana.


KOMENTARI 6

Sortiraj: 
Nena17. april 2021. u 19:00

Država je pokazala da našu zemlju ima ko da čuva

6 1 Odgovori

Sofija17. april 2021. u 19:11

Јака војска је гарант мира и безбеданости

6 1 Odgovori

Sanja17. april 2021. u 20:02

Vojska Srbije je nas ponos. Vojnici su jos jednom pokazali da su, ne samo opremljeni najmodernijom vojnom tehnologijom, vec i to da su odlicno spremljeni i obuceni.

6 1 Odgovori

Ivana17. april 2021. u 20:41

Građani su ponosni na rezultate Aleksandra Vučića koji je pružio državi. Hvala predsedniče što činite sve da građani Srbije žive bolje.Srbija je na pravom putu razvoja i napretka.

6 1 Odgovori

Brankić17. april 2021. u 20:47

Nasa je vojska za svaku pohvalu i ponos Srbije.

6 1 Odgovori

Brankić17. april 2021. u 20:48

Pokazne vežbe su dobar način da vojska prikaže svoju spremnost, obučenost i profesionalnost.

6 1 Odgovori


ČAK 90 ODSTO ORUŽJA PRONAĐENOG KOD BELIVUKA I EKIPE U VLASNIŠTVU MUPA! Saša Milovanović pozvao državu da reaguje, pa se dotakao i napada na Danila Vučića!
ČAK 90 ODSTO ORUŽJA PRONAĐENOG KOD BELIVUKA I EKIPE U VLASNIŠTVU MUPA! Saša Milovanović pozvao državu da reaguje, pa se dotakao i napada na Danila Vučića!
6
ODBIJENA ŽALBA RADOVANA KARADŽIĆA! Kaznu će izdržavati u Velikoj Britaniji! SMRT ILI SAMICA!
ODBIJENA ŽALBA RADOVANA KARADŽIĆA! Kaznu će izdržavati u Velikoj Britaniji! SMRT ILI SAMICA!
0
ŽIVELA SRBIJA! Vučić objavio video koji šalje SNAŽNU PORUKU: Da čuvamo svoju zemlju, da imamo SVOJU ARMIJU!
ŽIVELA SRBIJA! Vučić objavio video koji šalje SNAŽNU PORUKU: Da čuvamo svoju zemlju, da imamo SVOJU ARMIJU!
8
VUČIĆ ČESTITAO DAN GARDE: Vršite dužnost sa izuzetnom posvećenošću i zalaganjem
VUČIĆ ČESTITAO DAN GARDE: Vršite dužnost sa izuzetnom posvećenošću i zalaganjem
8
HITNA PORUKA PREDSEDNIKA: Vučić saopštio važne vesti građanima Srbije!
HITNA PORUKA PREDSEDNIKA: Vučić saopštio važne vesti građanima Srbije!
0
(FOTO) PREDSEDNIK VUČIĆ PONOSAN: Uložili smo ogroman novac, hvala vrednim neimarima!
(FOTO) PREDSEDNIK VUČIĆ PONOSAN: Uložili smo ogroman novac, hvala vrednim neimarima!
5
VUČIĆ OTKRIO: Plaćaju milijarde da rade protiv mene, samo da bi me smenili
0

VUČIĆ OTKRIO: Plaćaju milijarde da rade protiv mene, samo da bi me smenili

U INAT SVIMA! Predsednik objavio dirljivu fotografiju i sinu uputio posebnu poruku
0
U INAT SVIMA! Predsednik objavio dirljivu fotografiju i sinu uputio posebnu poruku
ZAVRŠENA SEDNICA KRIZNOG ŠTABA: Ovo su nove odluke!
0
ZAVRŠENA SEDNICA KRIZNOG ŠTABA: Ovo su nove odluke!
VUČIĆ O BELIVUKOVOM KLANU: Imali su štek stanove i uz pojedine ambasade
Srbija

VUČIĆ O BELIVUKOVOM KLANU: Imali su štek stanove i uz pojedine ambasade

Republika

 - petak, 14. 5. 2021. u 22:37 0

Predsednik Srbije Aleksandar Vučić na TV Prva prilikom gostovanja na TV Prva osvrnuo se na važne teme u našoj državi.

(UŽIVO) VUČIĆ NA TV PRVA: Zalažem se da naše majke ne strepe da li će im se deca vraćati u kovčezima!
Srbija

(UŽIVO) VUČIĆ NA TV PRVA: Zalažem se da naše majke ne strepe da li će im se deca vraćati u kovčezima!

Republika

 - petak, 14. 5. 2021. u 22:00 >> 22:32 0

Predsednik Srbije Aleksandar Vučić gost je na TV Prva, u emisiji "Prva tema". Uživo praćenje gostovanja predsednika možete pratiti na...

NE PROPUSTITE! Za 15 minuta počinje ISTORIJSKA EMISIJA, PREDSEDNIK GOSTUJE NA TV PRVA!
Srbija

NE PROPUSTITE! Za 15 minuta počinje ISTORIJSKA EMISIJA, PREDSEDNIK GOSTUJE NA TV PRVA!

Republika

 - petak, 14. 5. 2021. u 21:45 0

Predsednik Srbije Aleksandar Vučić biće gost emisije Prva Tema na TV Prva.

PRVO BOCA, PA TRUBAČI! Evo kako će ove godine izgledati najpopularniji muzički festivali
Društvo

PRVO BOCA, PA TRUBAČI! Evo kako će ove godine izgledati najpopularniji muzički festivali

Biljana BOJIĆ

 - petak, 14. 5. 2021. u 21:14 0

Vlada Srbije predložiće da se od 21. juna ponovo dozvole koncerti i druge manifestacije, ali uz rigorozne mere zbog sprečavanja novog...

UBISTVO VUČIĆA SPREČENO U POSLEDNJI ČAS! Presretnuta Veljina poruka: FALILO NAM JE PAR DANA DA SVE REŠIMO!
Tema dana

UBISTVO VUČIĆA SPREČENO U POSLEDNJI ČAS! Presretnuta Veljina poruka: FALILO NAM JE PAR DANA DA SVE REŠIMO!

Republika

 - petak, 14. 5. 2021. u 20:00 0

Policijski doušnik objasnio da je u Belivukovoj ekipi pominjan plan likvidacije predsednika Vučića mitraljezom postavljenim u kamion, ali...

MUZIČKI FESTIVALI U SRBIJI OD JUNA! Za to je potrebno i da mladi ispune JEDAN USLOV
MUZIČKI FESTIVALI U SRBIJI OD JUNA! Za to je potrebno i da mladi ispune JEDAN USLOV
0

Na današnjoj sednici Kriznog štaba sve odluke donete su jednoglasno i predstavljaju veliki korak...

ĐILAS PORUČIO OBRADOVIĆU: Predsednik može biti samo onaj ko Srbe predstavlja kao zločince! (FOTO)
ĐILAS PORUČIO OBRADOVIĆU: Predsednik može biti samo onaj ko Srbe predstavlja kao zločince! (FOTO)
0

Čim je Obradović prozvao Mariniku Tepić rekavši da predsednik ne može biti onaj ko Srbe...

  • Na kiosku
    Danas na kioscima

    Samo u Srpskom telegrafu - informacije kojih nema u drugim medijima

    Naslovna za 15. 5. 2021.