Vučić sa sastao sa Rikerom

IZVOR: Tanjug

petak, 14. 2. 2020.| 08:52

13
Vučić sa sastao sa Rikerom

Predsednik Srbije Aleksandar Vučić sastao se jutros u Minhenu s v.d. pomoćnika državnog sekretara SAD za evropska i evroazijska pitanja Filipom Rikerom, objavljeno je na instagram profilu "budućnostsrbijeav".


KOMENTARI 13

Sortiraj: 
Dejan14. februar 2020. u 09:11

Veoma naporan dan od samih jutarnjih časova za Aleksandra Vučić, ali on kao i uvek do sada će izdržati i na najbolji mogući način predstaviti Srbiju svetskim zvaničnicima.

1 0 Odgovori

Mirko14. februar 2020. u 09:12

Godinama nismo imali državnika koji će ovako zastupati interese Srba i Srbije. Vučić je primer kako se bori za Srbiju i šta je diplomatija.

1 0 Odgovori

Dijana14. februar 2020. u 09:13

Jasno je da Trampova Administracija ima blagonakloniji stav prema nama više nego i jedna pre.To dokazuju i ovako česti sastanci sa američkim predstavnicima

1 0 Odgovori

lola14. februar 2020. u 09:49

Sastanak od velikog znacaja.

1 0 Odgovori

vanja14. februar 2020. u 09:52

Znacemo uskoro o cemu su razgovarali.

6 0 Odgovori

Sanja14. februar 2020. u 09:54

Одлична сарадња, iучвршћивање међусобног пријатељства.

2 0 Odgovori

Miki14. februar 2020. u 10:00

Sastanak koji ima veliku važnost za Srbiju.

6 0 Odgovori

Ana14. februar 2020. u 10:05

Jako važan sastanak je bio za Srbiju.

6 0 Odgovori

Miki14. februar 2020. u 11:15

Verujem da ce nas predsednik sa svojim diplomatskim iskustvom izboriti se za nase interese.

6 0 Odgovori

meda14. februar 2020. u 11:21

Sastanak je od velikog značaja

6 0 Odgovori

meda14. februar 2020. u 11:22

Uskoro ćemo saznati o čemu su razgovarali

3 0 Odgovori

Mirka14. februar 2020. u 13:14

Uvek je dobro kada se sastanete sa jednim od najviših američkih zvaničnika u koje spada Filip Riker.

2 0 Odgovori

Hedona14. februar 2020. u 18:32

Svaki sastanak je važan za našu državu i naše građane.Srbija se danas cela razvija i gradi. Srbija ima predsednika koji zaista gradi i razvija našu državu.

0 0 Odgovori


DONOŠENJE ZAKONA SAMO PRVI KORAK: Stefanović o rešavanju problema nestalih beba
DONOŠENJE ZAKONA SAMO PRVI KORAK: Stefanović o rešavanju problema nestalih beba
0
Direktor SZO Hans Kluge pohvalio Srpsko zdravstvo!
Direktor SZO Hans Kluge pohvalio Srpsko zdravstvo!
0
Rat je samo alternativa, mi ga ne bismo preživeli!
Rat je samo alternativa, mi ga ne bismo preživeli!
24
Igrao u Zvezdi, a sad ide kod Radonjića!
Igrao u Zvezdi, a sad ide kod Radonjića!
0
Svi u Minhenu prolaze, samo on traje: Veliki jubilej Vladimira Lučića u Bajernu!
Svi u Minhenu prolaze, samo on traje: Veliki jubilej Vladimira Lučića u Bajernu!
0
Još jedan srpski strelac upucao normu za Olimpijske Igre!
Još jedan srpski strelac upucao normu za Olimpijske Igre!
0
PRIJATELJ OD DETINJSTVA: Dunav osiguranje doniralo u 2019. više od sto dvadeset miliona dinara za decu Srbije
0

PRIJATELJ OD DETINJSTVA: "Dunav osiguranje" doniralo u 2019. više od sto dvadeset miliona dinara za decu Srbije

(VIDEO) Naprednjaci zabijaju nož u leđa svom lideru: Paralelne strukture iz SNS ruše Vučića!
0
(VIDEO) Naprednjaci zabijaju nož u leđa svom lideru: Paralelne strukture iz SNS ruše Vučića!
59. PO REDU: Osnovan Gradski odbor Srpske desnice u Pirotu
0
59. PO REDU: Osnovan Gradski odbor Srpske desnice u Pirotu
PREDAO SI SE SRBIMA! Haradinaj pobesneo na Kurtija zbog ukidanja taksi
Srbija

PREDAO SI SE SRBIMA! Haradinaj pobesneo na Kurtija zbog ukidanja taksi

kosovo-online.com, Republika

 - četvrtak, 27. 2. 2020. u 19:55 0

Bivši kosovski premijer Ramuš Haradinaj reagovao je večeras na odluku predsednika kosovske vlade Aljbina Kurtija koji je odlučio da 15....

OBRT! Ameri mu zavrnuli uši: Kurti ipak ukida takse
Srbija

OBRT! Ameri mu zavrnuli uši: Kurti ipak ukida takse

rts.rs, Republika

 - četvrtak, 27. 2. 2020. u 18:51 >> 19:13 0

Kosovski premijer Aljbin Kurti najavio je da će od 15. marta biti ukinute takse na uvoz sirovina iz Bosne i Hercegovine i centralne Srbije.

DONOŠENJE ZAKONA SAMO PRVI KORAK: Stefanović o rešavanju problema nestalih beba
Srbija

DONOŠENJE ZAKONA SAMO PRVI KORAK: Stefanović o rešavanju problema nestalih beba

Tanjug

 - četvrtak, 27. 2. 2020. u 19:08 0

Ministar unutrašnjih poslova Srbije Nebojša Stefanović izjavio je danas da je Predlog zakona o utvrđivanju činjenica o statusu...

Lončar apeluje na građane: Bez panike zbog koronavirusa, verujte samo zvaničnim informacijama
Srbija

Lončar apeluje na građane: Bez panike zbog koronavirusa, verujte samo zvaničnim informacijama

Tanjug

 - četvrtak, 27. 2. 2020. u 18:41 0

"Srbija je apsolutno spremna za borbu protiv korona virusa, nema trenutno nije zaraženog, redovno se rade testiranja i analize, što ne...

NEKA OD SAD UVEK BUDE TAKO! Slavica Đukić Dejanović otkrila: U januaru 2020. godine rođeno 245 beba više nego januaru prošle godine
Srbija

NEKA OD SAD UVEK BUDE TAKO! Slavica Đukić Dejanović otkrila: U januaru 2020. godine rođeno 245 beba više nego januaru prošle godine

Tanjug

 - četvrtak, 27. 2. 2020. u 17:58 0

"U Srbiji je u januaru ove godine rođeno 245 beba više nego u januaru prošle godine što je za pet odsto više", izjavila je danas...

PREMIJERKA O KOMERCIJALNOJ BANCI: Dobili smo više od procenjene vrednosti
PREMIJERKA O KOMERCIJALNOJ BANCI: Dobili smo više od procenjene vrednosti
0

"Da je Komercijalna banka bila na prodaji 2014. godine ne bismo za 100 odsto udela dobili ni 100...

Vulin razgovarao sa admiralom Frejzerom: Neprihvatljiva bilo kakva vojska na teritoriji KiM, protivimo se smanjenju KFOR
Vulin razgovarao sa admiralom Frejzerom: Neprihvatljiva bilo kakva vojska na teritoriji KiM, protivimo se smanjenju KFOR
0

"KFOR je najodgovorniji za održavanje mira i bezbednosti na teritoriji Kosova i Metohije i zato se...

  • Na kiosku
    Danas na kioscima

    Samo u Srpskom telegrafu - informacije kojih nema u drugim medijima

    Naslovna za 28. 2. 2020.