Vučić posle sastanka sa Makronom i Tačijem: Pozicija Srbije je nedvosmislena, jasna i nepromenjena!

AUTOR: Republika

utorak, 12. 11. 2019.| 14:24

16
Vučić posle sastanka sa Makronom i Tačijem: Pozicija Srbije je nedvosmislena, jasna i nepromenjena!

Nakon iznenadnog sastanka sa Hašimom Tačijem i predsednikom Aleksandrom Vučićem, oglasio se predsednik Srbije koji je rekao da je Makron sastankom želeo da pokaže evropsku posvećenost, to da se Evropa pita i da će Evropa da vodi taj proces i želeo je da čuje kakva je situacija.


KOMENTARI 16

Sortiraj: 
Mirjana12. novembar 2019. u 14:59

Srbija nikad ni pod kojim pritiskom nece promeniti svoje jasne i cvrste stavove.

0 0 Odgovori

jana12. novembar 2019. u 15:03

Naš stav se ne menja jer smo dosledni u svojim delima.

0 0 Odgovori

Mila12. novembar 2019. u 15:10

Tači kao i uvek pokušava na svoj način, ali ne može više tako.

0 0 Odgovori

Nikoletka12. novembar 2019. u 15:53

Nece uspeti da nam promene smer kojim zelimo da idemo i koji smo sebi zacrtali.

0 0 Odgovori

Nina12. novembar 2019. u 16:02

Srbija nece menjati svoje stavove ni pod kakvim pritiskom.

0 0 Odgovori

Verica12. novembar 2019. u 16:59

Makronov pucanj u prazno zakazanim i odrzanim ,,hitnim" sastankom.

0 0 Odgovori

Mia12. novembar 2019. u 17:31

Stav Srbije po pitanju Kosova i Metohije je jasan ,nepromenljiv,a Taciju preostaje da se pozabavi ukidanjem taksi .

0 0 Odgovori

oki12. novembar 2019. u 17:42

Sa ovim dogovorom tri zemlje omogućavamo jačanje ekonomije u svakoh sferi delatnosti. Ubrzavamo dolazak novih investitora, turistička ponuda je bliza, a promet robe i usluga brzi.

0 0 Odgovori

Katarina12. novembar 2019. u 17:44

Srbija svoj stav neće menjati.

0 0 Odgovori

Helena12. novembar 2019. u 21:05

Najvaznije da mi imamo cvrst i jasan stav i da oko toga nema kompromisa.

0 0 Odgovori

Jana12. novembar 2019. u 22:02

Vucic i Makron su doprineli da odnosi dve zemlje budu na takvom nivou, da buduca saradnja moze doneti samo dobrobit.

0 0 Odgovori

Tina12. novembar 2019. u 23:28

Srbija nece priznati laznu drzavu, Kosovo je Srpsko tako ce i ostati.

0 0 Odgovori

Pedja13. novembar 2019. u 07:18

Srbija je jos bolje utvrdila svoju poziciju posle sastanka sa Makronom.

0 0 Odgovori

Vlasta13. novembar 2019. u 08:30

Navikli smo već na Tačijeve ispade i provokacije

0 0 Odgovori

SasaRu13. novembar 2019. u 08:50

Srbija zahvaljujući odgovornoj diplomatiji Aleksandra Vučića ima dovoljno razloga da očekuje pozitivan ishod svakog sastanka i razgovora sa svetskim državnicima na putu ka evropskim integracijama uz poštovanje svih velikih svetskih sila.

0 0 Odgovori

meda13. novembar 2019. u 09:01

Srbija nece promeniti svoj stav

0 0 Odgovori


Tači koristi svaku priliku da napadne Beograd, opet ima teoriju zavere?!
Tači koristi svaku priliku da napadne Beograd, opet ima teoriju zavere?!
6
USTAŠE BESOMUČNO PO VUČIĆU: Provocira čestitkom svom prijatelju Handkeu!
USTAŠE BESOMUČNO PO VUČIĆU: "Provocira čestitkom svom prijatelju Handkeu"!
20
Tači se nada da će mu Makron pomoći oko Kosova
Tači se nada da će mu Makron pomoći oko Kosova
0
Vučiću predstoji važan susret sa Makronom nakon razgovora o malom Šengenu
Vučiću predstoji važan susret sa Makronom nakon razgovora o "malom Šengenu"
12
Vučić uskoro na večeri sa Makronom
Vučić uskoro na večeri sa Makronom
24
Hvala na srdačnoj dobrodošlici dragi prijatelju! Vučić na večeri kod Makrona
Hvala na srdačnoj dobrodošlici dragi prijatelju! Vučić na večeri kod Makrona
32
Tači koristi svaku priliku da napadne Beograd, opet ima teoriju zavere?!
6

Tači koristi svaku priliku da napadne Beograd, opet ima teoriju zavere?!

(HIT VIDEO) Ko proziva Interventnu? Sve je to MIKS, samo ja imam ČISTO
0
(HIT VIDEO) Ko proziva Interventnu? Sve je to MIKS, samo ja imam ČISTO
Zapadne službe sumnjaju: Daka je ruski agent, zbog toga je upucan?
0
Zapadne službe sumnjaju: Daka je ruski agent, zbog toga je upucan?
Linta: Tuđman sprovodio ustašku politiku Ante Pavelića
Srbija

Linta: Tuđman sprovodio ustašku politiku Ante Pavelića

Tanjug

 - sreda, 11. 12. 2019. u 19:30 0

Predsednik Odbora za dijasporu i Srbe u regionu Miodrag Linta ocenjuje da je prvi hrvatski predsednik Franjo Tuđman ratni zločinac jer je,...

Najveća evropska politička organizacija mladih upozorava opoziciju da se uzdrži od nasilja: Jedino kroz dijalog može se doći do rešenja
Srbija

Najveća evropska politička organizacija mladih upozorava opoziciju da se uzdrži od nasilja: Jedino kroz dijalog može se doći do rešenja

Tanjug, Republika

 - sreda, 11. 12. 2019. u 18:37 0

Najveća politička organizacija mladih Omladina Evropske narodne partije (YEPP) pozvala je danas opozicione stranke u Srbiji i njihove...

Đilas puko ko zvečka! SzS iskulirali i organizatori
Srbija

Đilas puko ko zvečka! SzS iskulirali i organizatori

Kurir, Republika

 - sreda, 11. 12. 2019. u 17:51 16

Lideri Saveza za Srbiju su danas od četiri do šest imali panel u Evropskom parlamentu u Briselu, ali su držali govor pred gotovo praznom...

Ljimajev pulen dobio poziv za Hag
Srbija

Ljimajev pulen dobio poziv za Hag

Tanjug

 - sreda, 11. 12. 2019. u 17:48 0

Zafir Beriša, bivši poslanik Socijaldemokratske inicijative (NISMA), Fatmira Ljimaja, pozvan je na saslušanje u Specijali sud u Hagu, ali...

Šta znaju Šipci šta je umetnost: Handke nepoželjan na Kosovu
Srbija

Šta znaju Šipci šta je umetnost: Handke nepoželjan na Kosovu

Tanjug, Republika

 - sreda, 11. 12. 2019. u 16:42 0

Odlazeći ministar spoljnih poslova Kosova Bedžet Pacoli odlučio je da književnika i dobitnika Nobelove nagrade za književnost proglasi...

Vučiću dodeljeno zvanje počasnog građanina opštine Vladimirci
Vučiću dodeljeno zvanje počasnog građanina opštine Vladimirci
17

Povodom dana Opštine Vladimirci, na svečanoj sednici Skupštine opštine, predsedniku Republike...

Demokratski front ranjenog Davidovića otkriva RAZLOG ATENTATA
Demokratski front ranjenog Davidovića otkriva RAZLOG ATENTATA
0

Demokratski front smatra da neuspeli atentat koji je sinoć izvršen u Beogradu na vladiku Joanikija...

  • Na kiosku
    Danas na kioscima

    Samo u Srpskom telegrafu - informacije kojih nema u drugim medijima

    Naslovna za 12. 12. 2019.