Trifunoviću stigao odgovor na sramne uvrede! Voditeljka RTS mu poručila sledeće...

AUTOR: Republika

sreda, 16. 10. 2019.| 20:45

29
Trifunoviću stigao odgovor na sramne uvrede! Voditeljka RTS mu poručila sledeće...

Sergej Trifunović će svoje beskrupulozne uvrede morati da objasni na sudu, izjavila je urednica i voditeljka RTS Olivera Jovićević, povodom seksističke aluzije koju je na njen račun uputio lider Pokreta slobodnih građana (PSG) na Tviteru.


KOMENTARI 29

Sortiraj: 
Jovana16. oktobar 2019. u 23:04

Kad se ovako ponaša prema ženi to samo pokazuje kakav je (ne)čovek.

5 0 Odgovori

Bojan16. oktobar 2019. u 23:24

Podrška za gospodju Jovićević! Ne smemo da dozvolimo prostacima da vredjaju i urušavaju ono što se godinama stvaralo.

0 0 Odgovori

Nikola16. oktobar 2019. u 23:42

Verujem da se neće čekati izbori da se ovaj napasnik, nasilnik i siledžija privedu licu pravde.

0 0 Odgovori

Mata16. oktobar 2019. u 23:45

Sve ovakve jadne nasilnike koji su hrabri samo kada se napadaju zene treba ostro kazniti

0 0 Odgovori

Nikoletka17. oktobar 2019. u 03:43

Sergej je primitivac kom se nije svidelo kako Olivera obavlja svoj posao.

3 0 Odgovori

Nenad17. oktobar 2019. u 04:52

Kad se ovako ponaša prema ženi to samo pokazuje da je on jedna obična kukavica, jer tako nesme da se ponaša prema ravnom sebi. Tako da je za njega jedino merodavno mesto da svoju bahatost objasni na sudu i da dobije zasluženu kaznu.

3 0 Odgovori

M Novosel17. oktobar 2019. u 06:18

Podržavam novinarku koja je odlučila da tuži tog pestidnika koji je se drznuo da je na najgrublji način vređa.

3 0 Odgovori

Alhemičar17. oktobar 2019. u 06:57

И треба да га тужи суду , да плати казну за вређање.

3 0 Odgovori

ceca17. oktobar 2019. u 07:19

Mediji su slobodni i političari ne smeju da sprečavaju njihov rad.

3 0 Odgovori

Ivica17. oktobar 2019. u 07:22

Seljačina i prostak i ostaće to do kraja života

3 0 Odgovori

Ivana17. oktobar 2019. u 07:26

Trifunovic i ceo SZS konstantno napadaju i vredjaju zene, to je njihova politika.

3 0 Odgovori

Nikola17. oktobar 2019. u 07:28

Covek definitivno nije u vinklu,samo pretnje nasilje od njih.

3 0 Odgovori

Ivona17. oktobar 2019. u 07:30

Sergejeva nekultura i bezobrazluk izgleda nemaju granice.

3 0 Odgovori

nikola17. oktobar 2019. u 07:30

Cenim te kao glumca ali mi se gadi sta izjavljujes i kako vredjas ljude.

2 0 Odgovori

Zorica M17. oktobar 2019. u 07:46

Ponasanje Sergeja Trifunovica je kranje bljutavo i za svaku osudu, taj covek nema elementarnog kucnog vaspitanja, a kamoli morala i casti. Javnost mora biti jasna prema ovom prostakluku i poslati snaznu poruku prekora prema njemu.

3 0 Odgovori

MINJA17. oktobar 2019. u 07:48

Za svaku osudu je ovakvo ponašanje Sergeja Trifunovića.

3 0 Odgovori

perica17. oktobar 2019. u 08:00

Trifunovic pokazuje koliko je mali covek kad vredja jednu zenu.

3 0 Odgovori

vikica17. oktobar 2019. u 08:02

Sergejeve uvrede su stigle na naplatu.

2 0 Odgovori

RELJA17. oktobar 2019. u 08:13

SA TAKVIM NASILNIKOM JEDINO SE MOZE RESITI NA SUDU

3 0 Odgovori

Tanja17. oktobar 2019. u 08:21

Lideri opozicije su očigledno jedinstveni po pitanju nasilja i napada na žene.

3 0 Odgovori

Rale17. oktobar 2019. u 08:34

Tako i treba..odličan potez voditeljke.

2 0 Odgovori

Marina17. oktobar 2019. u 08:37

Trifunovic je sramota za ovo društvo, sebe lično i svoju profesiju.

3 0 Odgovori

Ana17. oktobar 2019. u 08:37

I treba da ga tuži, jer je stvarno ružno da se ovako ponaša.

3 0 Odgovori

meda17. oktobar 2019. u 08:51

Strasno kako se ponasa prema zeni

3 0 Odgovori

Vika17. oktobar 2019. u 09:12

Svaka cast Olivera. Reagovala je kako treba na prostakluk jednog neostavrenog coveka koji samo majmunisanjem po tviteru glumi velicinu. On je samo jedan covek i veliki prostak

3 0 Odgovori

Lala17. oktobar 2019. u 09:14

Dzabe lad je njemu obraz kao djon

3 0 Odgovori

Pedja17. oktobar 2019. u 09:21

Cestitke za gospodju Oliveru,pokretanje tuzbe protiv ovog primitivca je pun pogodak.

3 0 Odgovori

tale17. oktobar 2019. u 09:28

svaka joj čast, tako i treba

3 0 Odgovori

Ana Zemun17. oktobar 2019. u 10:27

Kada čovek nema kvaliteta kojima bi skrenuo pozornost javnosti na sebe, on pribegava gluposti i primitivizmu.

3 0 Odgovori


Bastaćevo rukovodstvo proneverilo 2.000.000 evra
Bastaćevo rukovodstvo proneverilo 2.000.000 evra
24
Drecun o zdravstvenom stanju Vučića: Predsednik je suviše iskren, suviše je emotivan
Drecun o zdravstvenom stanju Vučića: Predsednik je suviše iskren, suviše je emotivan
17
(VIDEO) Voditeljka RTS-a najavila vremensku prognozu, a njena koleginica umesto da nam kaže kakvo će biti vreme, uradila je OVO!
(VIDEO) Voditeljka RTS-a najavila vremensku prognozu, a njena koleginica umesto da nam kaže kakvo će biti vreme, uradila je OVO!
0
Trifunović se izvinio Jovićevićevoj u svom stilu! Pala još jedna uvreda na račun novinarke RTS
Trifunović se "izvinio" Jovićevićevoj u svom stilu! Pala još jedna uvreda na račun novinarke RTS
0
SKANDAL! SERGEJ PROSTAK OPET VREĐA
SKANDAL! SERGEJ PROSTAK OPET VREĐA
3
SERGEJ NAJGNUSNIJE IZVREĐAO VODITELJKU RTS: Olivera Jovićević ima emisiju da ne bi radila za 150 evra na sat na poziv!
SERGEJ NAJGNUSNIJE IZVREĐAO VODITELJKU RTS: Olivera Jovićević ima emisiju da ne bi radila za 150 evra na sat na poziv!
0
KONAČNO U SRBIJI: Evakuisani Studenti iz Hongkonga stigli u Beograd
0

KONAČNO U SRBIJI: Evakuisani Studenti iz Hongkonga stigli u Beograd

Premijerka direktnija nego ikad: N1 vrši pritisak na sud!
0
Premijerka direktnija nego ikad: N1 vrši pritisak na sud!
Dejanovićeva zgrožena zluradim komentarima o zdravlju Vučića
0
Dejanovićeva zgrožena zluradim komentarima o zdravlju Vučića
Sekli glave i merili koliko hoda obezglavljeno telo! Jeziva zverstva Legijinih boraca
Tema dana

Sekli glave i merili koliko hoda obezglavljeno telo! Jeziva zverstva Legijinih boraca

Tanja KOVAČEVIĆ

 - ponedeljak, 18. 11. 2019. u 21:00 0

Legija i ljudi poput njega su opasni tipovi, to je kao da se igrate atomskom bombom. U toj Jedinici za specijalne operacije postojali su...

ANALIZA KOJA SVE OBJAŠNJAVA: Evo ko, kako i zašto ruši mali Šengen
Srbija

ANALIZA KOJA SVE OBJAŠNJAVA: Evo ko, kako i zašto ruši "mali" Šengen

Tanjug

 - ponedeljak, 18. 11. 2019. u 20:57 0

Pojedine obaveštajne strukture iz Crne Gore, Albanije i tzv. Kosova, ali i deo srpskih medija angažovani su na zaustavljanju realizacije...

Nove informacije o zdravlju predsednika: Vučić mesec dana ne sme da leti avionom
Srbija

Nove informacije o zdravlju predsednika: Vučić mesec dana ne sme da leti avionom

blic.rs, Republika

 - ponedeljak, 18. 11. 2019. u 20:31 0

Predsednik Srbije Aleksandar Vučić narednih mesec dana neće leteti avionom zbog zdravstvenih problema koje je imao prethodnih dana,...

Još se nisu ujedinili, a već se svađaju oko plena: Dušan Petrović ima plan da na čelo DS instalira Zelenovića
Srbija

Još se nisu ujedinili, a već se svađaju oko plena: Dušan Petrović ima plan da na čelo DS instalira Zelenovića

Republika

 - ponedeljak, 18. 11. 2019. u 20:14 26

Pukla tikva! Predsednik minorne partije Zajedno za Srbiju Dušan Petrović blokirao je proces ujedinjenja tri partije u "veliku" Demokratsku...

Njena ekselencija Lara uživa u Beogradu
Društvo

Njena ekselencija Lara uživa u Beogradu

Republika

 - ponedeljak, 18. 11. 2019. u 20:11 0

U Srbiju je novi američki ambasador Entoni Godfri sa suprugom stigao 23. oktobra ove godine, a pored njih dvoje diplomatski mandat će...

(FOTO) RODITELJSKA AMBICIJA OPTEREĆUJE DECU ILI IH USMERAVA? Ova pesma za drugi razred podelila roditelje, grme društvene mreže...
(FOTO) RODITELJSKA AMBICIJA OPTEREĆUJE DECU ILI IH USMERAVA? Ova pesma za drugi razred podelila roditelje, grme društvene mreže...
0

Pesma "Ja sam bio srećno dete" iz čitanke za drugi razred osnovnih škola iznervirala je brojne...

I ministri nas podržali za nagradu Mihajla Sporića
I ministri nas podržali za nagradu Mihajla Sporića
0

Srpski ministri podržali inicijativu Srpskog telegrafa! Bez obzira na resor koji vode, ministri u...

  • Na kiosku
    Danas na kioscima

    Samo u Srpskom telegrafu - informacije kojih nema u drugim medijima

    Naslovna za 19. 11. 2019.