Pravo lice vlasnika "AMOS TRAVELA"! Zakida radnike i državu, a po medijima glumi humanost

Autor:

Vesti

01.08.2019

05:37

Pratite nas i putem Android ili iOS aplikacija

Android aplikacija ios aplikacija huawei aplikacija

Bojan Stefanović, vlasnik beogradske turističke agencije "Amos travel", koji se predstavlja po medijima kao human čovek i na sva zvona priča da je poklonio letovanje samohranoj majci, zakida državu i svoje radnike.

RepublikaFoto: e-stock/M.RODIĆ
Amos travel

Kada se nedavno po društvenim mrežama i medijima proširila topla priča o tome kako je Stefanović omogućio samohranoj majci i njenom detetu put na more, malo je ko posumnjao da navodno humani biznismen uopšte nije takav dobrotvor kakvim se predstavlja. Ipak, klupko je ubrzo počelo da se odmotava...

Srpskom telegrafu, naime, javio se jedan od Stefanovićevih radnika i ispričao kako vlasnik "Amosa" tretira zaposlene, ali, po svemu sudeći, i zakida državu. Otkrio nam je i još nekoliko stvari o njegovom poslovanju.

- Verujte, bilo mi je muka kada sam video kako se gazda hvali po novinama. Te žena poslala dopis, te se on sažalio, dao njoj i detetu besplatno letovanje, još i nešto para da joj se nađe. A za to vreme sve zaposlene drži na minimalcu, uključujući tu i sebe, samo da bi smanjio namete za poreze i doprinose. Zbog njega ne mogu da podignem kredit, dobijem normalan dozvoljeni minus - otkriva jedan od zaposlenih u "Amos travelu".

S druge strane, kako objašnjava naš sagovornik, "Amos travel" se godinama predstavljao kao organizator putovanja iako je u stvari aranžmane sa putnicima sklapao samo kao subagent, što znači posrednik. Time su turisti dovođeni u zabludu.

- Nikom od nas nije jasno ni zašto je Stefanović registrovao dve firme "Amos travel" i "Amos travel Novi Beograd". Ipak, znajući šta i kako radi, ubeđen sam da ni tu nisu čista posla - kaže jedan od radnika.

Stefanović: Pričate bez argumenata i dokaza, nemam vremena da odgovaram na ovakva pitanja

Srpski telegraf pozvao je juče Stefanovića, koji se javio na telefon, ali je odbio da odgovori na većinu naših pitanja. Na pitanje zašto su se predstavljali kao organizatori putovanja, a zapravo su subagenti, vlasnik "Amos travela" je odgovorio da to nije tačno.

- Pa nismo mi od juče, kad je dolazila u redovnu kontrolu, inspekcija nikad nije pronašla nešto mimo zakona. Poštujemo zakon. Na svakom ugovoru piše da smo posrednici. Pričate bez argumenata i dokaza, stvarno nemam vremena da odgovaram na ovakva pitanja - bio je prilično ljut Stefanović.

Na pitanja zašto su svi radnici prijavljeni na minimalac, kao i da li je plaćen porez na poklon kada je ženi sa detetom darovano letovanje, Stefanović nije želeo da odgovori.

Pitanja za vlasnika "Amosa"

1. Zašto su svi radnici prijavljeni na minimalac?

2. Zašto ste svoju agenciju godinama predstavljali turistima kao organizatora putovanja iako ste bili samo subagenti?

3. Zašto imate dve registrovane firme gotovo istog imena?

4. Da li ste platili porez na poklon kada ste ženi koja vam se obratila poklonili letovanje?

Komentar o "Amos travelu" sa jednog od foruma

Meni su, na primer, poslali potpuno pogrešan predračun... Ovo-puta-ono - pa cifra ni nalik. Naravno da nisam otputovala s njima. To što su subagenti ne bi trebalo da ima nikakve veze... Ili su profesionalni i znaju svoj posao ili nisu i ne znaju. Ovi ne znaju...

Putnici "Barcina" prošli u Egiptu kao bosi po trnju

Oko 30 putnika koji su u ponedeljak uveče odleteli sa beogradskom agencijom "Barcino" u egipatsko letovalište Hurgadu doživelo je veliku neprijatnost. Umesto u hotel koji su uplatili, kako navode, upućeni su u drugi, uz pojašnjenje, ispostavilo se izmišljeno, da se baš u trenutku kada su bili na aerodromu dogodio požar u njihovom prvobitnom hotelu.

Prema izjavama putnika i komentarima koje su postavili na društvene mreže, oni su uplatili smeštaj u hotelu "Long bič" sa četiri zvezdice, ali im je, kad su stigli, rečeno da će ipak morati da odsednu u drugom objektu.

Međutim, nekolicina turista, nakon što se smestila, otišla je do hotela "Long bič". Tamo im je rečeno da požara nije bilo.

- Potom smo menadžeru hotela dali pasoše i vaučere i on nam je saopštio da naše rezervacije ne postoje i da su sve sobe pune. Imali smo sastanak sa vodičem i rekao je da pokušavaju da nam pronađu mesta u drugom, boljem hotelu - ispričala je jedna od turistkinja, dodajući da su tek po sletanju u Hurgadu saznali i da se uopšte ne vode kao putnici "Barcina", već sasvim druge agencije.

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, Telegram, Vajber. Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa Google Play i Apple AppStore.

Komentari (0)

Loading