Otvorena fabrika nemačke kompanije ZF! Vučić: Fabrika nije nikla iz zemlje, već je mnogo teškog rada uloženo u to

IZVOR: Tanjug, Republika

sreda, 12. 6. 2019.| 11:46 >> 12:19

24
Otvorena fabrika nemačke kompanije ZF! Vučić: Fabrika nije nikla iz zemlje, već je mnogo teškog rada uloženo u to

Predsednik Srbije Aleksandar Vučić prisustvuje danas u Pančevu svečanom otvaranju fabrike kompanije "ZF" u okviru E-Mobility divizije.


KOMENTARI 24

Sortiraj: 
jana12. jun 2019. u 11:58

Mnogo ljudi ce se zaposliti.

0 0 Odgovori

Nale12. jun 2019. u 12:05

Ozivljavanje industrijske zone i dovodjenje investitora u Pancevo je pun pogodak drzave.

0 0 Odgovori

Peca12. jun 2019. u 12:05

Srbija pokazuje da je dobro i sigurno mesto za ulaganje, samim tim dobijamo nova radna mesta za nase ljude.

0 0 Odgovori

Aleksa12. jun 2019. u 12:42

Srbija je postala primamljivo mesto za strane investicije i ulaganja.

0 0 Odgovori

Aleksandar12. jun 2019. u 12:52

Bez truda i napora ovo sve ne bi bilo moguce,predsednice samo tako nastavite.

0 0 Odgovori

Vladimir12. jun 2019. u 13:05

Srbija je danas ponosna,jer nije mala stvar kad jedan ovakav gigant kakva je Nemačka kompanija ZF,odluči da izgradi fabriku u vašoj zemlji.

0 0 Odgovori

Miki12. jun 2019. u 13:27

Danasnje otvaranje fabrike dolazi posle mukotrpnog rada na tome.

0 0 Odgovori

olja12. jun 2019. u 13:29

Svaka čast, svaki dan neka nova fabrika!

0 0 Odgovori

mimi12. jun 2019. u 13:34

sve cestitke

0 0 Odgovori

sasa12. jun 2019. u 14:23

Mnogo ce se mladih i skolovanih ljudi zaposliti, na ovaj nacin smanjujemo nezaposlenost i stvaramo uslove da zadrzimo omladinu.

0 0 Odgovori

Nika12. jun 2019. u 14:35

Ovo su zaista sjajne vesti

0 0 Odgovori

Nemanja12. jun 2019. u 14:36

Nove fabrike znace i bolji zivot za gradjane

0 0 Odgovori

Natasa12. jun 2019. u 15:16

Naš predsednik stoji iza svojih reči!

0 0 Odgovori

Dobrila12. jun 2019. u 15:47

Ekonomska injekcija za Pančevo u pravom trenutku.

0 0 Odgovori

MilijanaLakić12. jun 2019. u 17:10

Ovo je odlična vest, Srbija je rekorder u regionu po broju stranih investitora i novih radnih mesta

0 0 Odgovori

Nikoletka12. jun 2019. u 17:14

Srbija ZFom pitvrdjuje koliki produktivni i strucni potencijal ima.

0 0 Odgovori

Ela12. jun 2019. u 17:20

Nova radna mesta!

0 0 Odgovori

Maja12. jun 2019. u 17:38

Sta reci osim fenomenalno. Dobra kompanija ili bolje reci odlicna.

0 0 Odgovori

Bojan12. jun 2019. u 18:07

Izuzetno vazna investicija.

0 0 Odgovori

tara12. jun 2019. u 18:14

Otvaranjem fabrika veca je mogucnost da mladi ljudi ostanu u Srbiji i tu grade buducnost.

0 0 Odgovori

Dragan12. jun 2019. u 19:09

Odlicna saradnja Srbije i Nemacke dovela je do investicije od neprocenjivog znacaja za grad Pancevo!

0 0 Odgovori

Vitki12. jun 2019. u 20:17

Velika investicija.

0 0 Odgovori

Sasa12. jun 2019. u 21:16

Veoma znacajna investicija

0 0 Odgovori

Nina12. jun 2019. u 21:36

Veoma vazna investicija.

0 0 Odgovori


Vučić obišao Sajam naoružanja: Ove godine dobijamo više helikoptera nego što smo ih imali, o unutrašnjoj politici pred strancima me ne pitajte!
Vučić obišao Sajam naoružanja: Ove godine dobijamo više helikoptera nego što smo ih imali, o unutrašnjoj politici pred strancima me ne pitajte!
0
Boško priznao poraz, misli da će na vlast 2024.
Boško priznao poraz, misli da će na vlast 2024.
17
Evo šta je Vučić poželeo našoj redakciji za 1000. broj
Evo šta je Vučić poželeo našoj redakciji za 1000. broj
12
(VIDEO) Novinarka N1 provocirala Vučića, on joj odbrusio: Mi spasavamo Srbiju od katastrofalnih poteza DOS!
(VIDEO) Novinarka N1 provocirala Vučića, on joj odbrusio: Mi spasavamo Srbiju od katastrofalnih poteza DOS!
31
Ana Brnabić: Bez dogovora Priština će biti u izolaciji
Ana Brnabić: Bez dogovora Priština će biti u izolaciji
23
Vučić sa rektorom Azerbejdžanskog univerziteta za jezike
Vučić sa rektorom Azerbejdžanskog univerziteta za jezike
14
Upozorenje APR-a: Ponuda koje dobijate poštom i telefonom u naše ime nisu od nas!
0

Upozorenje APR-a: Ponuda koje dobijate poštom i telefonom u naše ime nisu od nas!

(FOTO, VIDEO) DRONOVI I TERORISTI NEMAJU ŠANSE - republika testirala ponos Vojske Srbije
0
(FOTO, VIDEO) DRONOVI I TERORISTI NEMAJU ŠANSE - republika testirala ponos Vojske Srbije
Haradinaj potpuno prolupao! Nećemo dopustiti da Srbi dobiju hranu jer će uz nju da prošvercuju drogu i oružje
0
Haradinaj potpuno prolupao! Nećemo dopustiti da Srbi dobiju hranu jer će uz nju da prošvercuju drogu i oružje
Boško Jakovljević i glo predstavili novu modnu kolaboraciju: MUŠKI AKSESOARI TEK ULAZE U MODU
Društvo

Boško Jakovljević i glo predstavili novu modnu kolaboraciju: MUŠKI AKSESOARI TEK ULAZE U MODU

Republika

 - utorak, 25. 6. 2019. u 16:33 0

Talentovani modni dizajner Boško Jakovljević predstavio je najnovije aksesoare koji će zasigurno biti veliki hit! Reč je o specijalno...

Stefanović sa zvaničnicima Erbasa
Srbija

Stefanović sa zvaničnicima Erbasa

Republika

 - utorak, 25. 6. 2019. u 16:20 0

Potpredsednik Vlade Srbije i ministar unutrašnjih poslova Nebojša Stefanović sastao se danas u Beogradu sa Sesarom Sančesom Lopesom,...

Guglov savršeni menadžer: OVO je 10 osobina koje ga čine uspešnim
Društvo

Guglov savršeni menadžer: OVO je 10 osobina koje ga čine uspešnim

businessinsider

 - utorak, 25. 6. 2019. u 16:15 0

Kompanija bi mogla potrošiti dosta novca na regrutovanje, intervjuisanje i zapošljavanje najboljih ljudi. Ali ako je šef kreten, ti ljudi...

(FOTO) Srpski telegraf na Međunarodnom sajmu naoružanja: Pogledajte kako je izgledalo
Srbija

(FOTO) Srpski telegraf na Međunarodnom sajmu naoružanja: Pogledajte kako je izgledalo

Republika

 - utorak, 25. 6. 2019. u 15:58 0

Ekipa Srpskog telegrafa posetila je Međunarodni sajam naoružanja i vojne opreme "Partner 2019", koji je počeo danas. Otvaranju sajma...

Postavljen prvi šip za Međunarodno putničko pristanište u Zemunu
Srbija

Postavljen prvi šip za Međunarodno putničko pristanište u Zemunu

zemun.rs

 - utorak, 25. 6. 2019. u 15:37 0

Predsednik Gradske opštine Zemun Dejan Matić, potpredsednica Vlade i ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture prof. dr...

(ŠOK VIDEO) Horor na putu Kraljevo-Kragujevac: Putnici morali da izađu iz autobusa, jer se OVA grozota ne viđa svaki dan
(ŠOK VIDEO) Horor na putu Kraljevo-Kragujevac: Putnici morali da izađu iz autobusa, jer se OVA grozota ne viđa svaki dan
0

Jedan od putnika autobusa koji se zaustavio zbog rupe na putu Kraljevo-Kragujevac preko Gruže...

Siniša Mali: Investicioni paket će pomoći daljem rastu naše ekonomije
Siniša Mali: Investicioni paket će pomoći daljem rastu naše ekonomije
0

Ministar finansija u Vladi Republike Srbije Siniša Mali boravi u jednodnevnoj poseti Londonu, gde...

  • Na kiosku
    Danas na kioscima

    Samo u Srpskom telegrafu - informacije kojih nema u drugim medijima

    Naslovna za 25. 6. 2019.