Jovičić: Đilas iskoristio studente za proteste u Beogradu, a sad se baškari u Londonu

IZVOR: Republika

četvrtak, 21. 3. 2019.| 10:36

18
Jovičić: Đilas iskoristio studente za proteste u Beogradu, a sad se baškari u Londonu

Član Predsedništva SNS Aleksandar Jovičić kaže da je lider SzS Dragan Ðilas iskoristio maturante i studente, koji su zbog upada na RTS uhapšeni, a on se odmara i kupuje u Londonu.


KOMENTARI 18

Sortiraj: 
Natasa21. mart 2019. u 10:42

Djilas samo zna za korist.

1 0 Odgovori

markopetrovic21. mart 2019. u 10:42

On samo to i zna da digne narod pa pobegne

1 0 Odgovori

crnooka21. mart 2019. u 10:46

Djiki sve zloupotrebljava ne samo studente

0 0 Odgovori

misica21. mart 2019. u 10:46

a sta Djiki drugo zna nego da za svoju korist iskoriscava druge

1 0 Odgovori

Tasa21. mart 2019. u 10:48

To je bila klasicna manipulacija ljudima.

1 0 Odgovori

dada21. mart 2019. u 10:49

Djilas gleda samo svoje interese.

0 0 Odgovori

caca21. mart 2019. u 10:51

Covek gleda svoj interes!!!!Gleda da svakoga zloupotrebi,a onda da pobegne!!!

0 0 Odgovori

Miki21. mart 2019. u 10:54

Ne smemo dozvoliti da ovakvi manipulatori u buduce, nastave da manipulisu nasom omladinom i koriste ih za svoje prljave politicke igre.

0 0 Odgovori

Sanja21. mart 2019. u 11:00

Jeremić pravi haos gde god se pojavi.

0 0 Odgovori

micka21. mart 2019. u 11:26

Zloupotreba dece je za svaku osudu

0 0 Odgovori

meda21. mart 2019. u 12:20

To je manipulacija ljudima

0 0 Odgovori

Sara21. mart 2019. u 13:16

Od Đilas se osim bahatosti i bezobrazluka drugo ne ocekuje.

0 0 Odgovori

Nenad21. mart 2019. u 13:22

DJilas iskoristio decu na najgori moguci nacin ,pa svako svojim putem, on u London na odmor, oni u pritvor pa pisi izjave... Djilas je uvek brinuo o narodu, pa tako i ovog puta...

0 0 Odgovori

Milica Milicic21. mart 2019. u 13:38

Djilas brine samo o sebi, proteste koristi za licni interes.

0 0 Odgovori

Natasa21. mart 2019. u 15:52

Djilas je bruka i sramota za srpski rod!

0 0 Odgovori

Goca21. mart 2019. u 17:07

Đilas je pročitana knjiga.

0 0 Odgovori

Verica21. mart 2019. u 17:09

Djilasu stigla nagrada iz Britanije.

0 0 Odgovori

Slavica21. mart 2019. u 21:52

Điki samo gleda kako da iskoristi decu da bi se dokopao novca.

0 0 Odgovori


BESRAMNA PROVOKACIJA: Albanci iz Preševa prave protestni skup, traže pripajanje Kosovu
BESRAMNA PROVOKACIJA: Albanci iz Preševa prave protestni skup, traže "pripajanje" Kosovu
0
INSPEKCIJA NAŠLA DOKAZE: Bastać ojadio Stari grad
INSPEKCIJA NAŠLA DOKAZE: Bastać ojadio Stari grad
0
Bečić o skandaloznom ponašanju opozicije: Njihova agresivnost je iz dana u dan sve jača, a količina laži koje iznose je sve veća
Bečić o skandaloznom ponašanju opozicije: Njihova agresivnost je iz dana u dan sve jača, a količina laži koje iznose je sve veća
0
SNS: Odsustvo ljudskosti Ðilasovih
SNS: Odsustvo ljudskosti Ðilasovih
8
Opozicija bi bolivijski scenario! Dramatično upozorenje Ljiljane Smajlović
Opozicija bi bolivijski scenario! Dramatično upozorenje Ljiljane Smajlović
0
Đilasovci i Sergej zloupotrebili decu: Očajnički potez lidera opozicije zbog političkih poena
Đilasovci i Sergej zloupotrebili decu: Očajnički potez lidera opozicije zbog političkih poena
3
BESRAMNA PROVOKACIJA: Albanci iz Preševa prave protestni skup, traže pripajanje Kosovu
0

BESRAMNA PROVOKACIJA: Albanci iz Preševa prave protestni skup, traže "pripajanje" Kosovu

INSPEKCIJA NAŠLA DOKAZE: Bastać ojadio Stari grad
0
INSPEKCIJA NAŠLA DOKAZE: Bastać ojadio Stari grad
RATKO MARKOVIĆ OBJASNIO: Zakon o referendumu neće promeniti granice Srbije
0
RATKO MARKOVIĆ OBJASNIO: Zakon o referendumu neće promeniti granice Srbije
PREOKRET! JELENA MILIĆ ŠOKIRALA U ĆIRILICI: Ne priznajem Kosovo, poštujem svoju Srbiju
Srbija

PREOKRET! JELENA MILIĆ ŠOKIRALA U "ĆIRILICI": Ne priznajem Kosovo, poštujem svoju Srbiju

E. S. T.

 - utorak, 19. 11. 2019. u 23:36 1

Direktorka Centra za evroatlantske studije CEAS Jelena Milić konačno je priznala da je Kosovo deo Srbije! Prvi put jasno i glasno...

HVALA TI, PRIJATELJU SRBIJE: Zahvaljujući Gujonu u Francuskoj objavljen strip Dobrodošli na Kosovo
Srbija

HVALA TI, PRIJATELJU SRBIJE: Zahvaljujući Gujonu u Francuskoj objavljen strip "Dobrodošli na Kosovo"

Tanjug