Stefanović otkrio brojku! Koliko je stvarno ljudi bilo na Đilasovom protestu?!

AUTOR: Republika

nedelja, 9. 12. 2018.| 20:17

30
Stefanović otkrio brojku! Koliko je stvarno ljudi bilo na Đilasovom protestu?!

Skup pod nazivom "Stop krvavim košuljama" obeležila je rasprava oko tačnog broja građana koji je izašao na protest. Dok sa jedne strane opozicija tvrdi da je bilo preko 10.000 ljudi, policija navodi da ih je bilo drastično manje.


KOMENTARI 30

Sortiraj: 
Boki9. decembar 2018. u 21:09

Čak nisu došli ni svi lideri opozicije. O čemu Đilas priča?

0 2 Odgovori

Merima9. decembar 2018. u 22:06

Opozicija se sve više blamira, skupljali građane po celoj Srbiji, plaćali dnevnice svakome i pored toga jedva uspeli da skupe manje od 2.000 ljudi.

0 2 Odgovori

Pravda9. decembar 2018. u 22:21

Dilas ovde moze da laze za broj pristalica, ali zato na izborima nece moci.

0 2 Odgovori

Nale9. decembar 2018. u 22:28

Narod ne zanima koliko je ljudi bilo na nekom skupuvec razlog zasto se skup odrzava.Razlog je bio besmislen sto znaci da je vecina ostala kod kuce.

0 1 Odgovori

captainsrki9. decembar 2018. u 22:46

Ko jos ocekuje od Djilasa da kaze istinu??

2 3 Odgovori

milos9. decembar 2018. u 22:56

A Djilas je kao zavrsio neke skole.

2 3 Odgovori

stojan11. decembar 2018. u 09:41

@milos - Jeste- lopovske, tu je najbolji u generaciji.

0 1 Odgovori

Lenor9. decembar 2018. u 23:07

Kad od jedne garaze napravi tri, tako i od jednog protestanta napravi pet. Djilas je to.

0 0 Odgovori

rada9. decembar 2018. u 23:32

Opozicija se samo blamira.

0 0 Odgovori

vasic10. decembar 2018. u 02:09

ni reci od masovnog skupa.

1 2 Odgovori

sandra10. decembar 2018. u 02:11

Razjedinjena opozicija se sa nekolicinom svojih nazovi pristalica setkala po gradu. :)

2 2 Odgovori

Duska10. decembar 2018. u 05:08

Ko jos ocekuje od Dragana Djilasa da kaze istinu. Opozicija se sve vise blamira, skupljali gradjane po celoj Srbiji, placali dnevnice svakome i pored toga jedva uspeli da skupe manje od 1500 ljudi. To im govori da gradjani ne prihvataju njihove ideje, jer znaju sta se iza toga krije.

2 2 Odgovori

Blizanac10. decembar 2018. u 05:19

Djilasovci su smesni!

0 1 Odgovori

bojana10. decembar 2018. u 06:06

Bilo koliko da je bio ocigledno da je to njihov maximum i to na misice.

0 1 Odgovori

Sasa10. decembar 2018. u 06:57

Imaju koliko i javno mnjenje kaze oko 13%.

0 1 Odgovori

Ana10. decembar 2018. u 07:18

Opozicija moze da laze broj ljudi na protestu ali ne moze broj glasaca na listicu!

0 1 Odgovori

dusan10. decembar 2018. u 07:36

Skup opozicije je zaista bio i vise nego smesan i nije vredan komentarisanja.

0 1 Odgovori

Nevena10. decembar 2018. u 07:43

Ovaj Djilas je bas vickast!

0 0 Odgovori

ceca10. decembar 2018. u 07:48

o brojkama se priča posle glasanja

0 0 Odgovori

Ivan10. decembar 2018. u 07:55

Dobro Djilase,puna Takovska,a šta mislite kada bi se okupili svi koji podržavaju Predsednika,pa ne bi stali u ceo Beograd...toliko.

0 1 Odgovori

Mara10. decembar 2018. u 08:24

Djilas nema podrsku naroda.

0 1 Odgovori

Ilija10. decembar 2018. u 08:54

Šta je bilo šaka bede i jada. Oni divljaci su uznemiravali samo gradjane.

0 1 Odgovori

miki10. decembar 2018. u 09:14

Koliko god da je bilo u ovom trenutku ta masa ne želi dobro Srbiji!

0 1 Odgovori

miki10. decembar 2018. u 09:15

Đilas gleda preko samo svoj interes!

0 0 Odgovori

miljana10. decembar 2018. u 09:23

Bilo koliko da je bilo svrhu nije imalo.

0 1 Odgovori

miki10. decembar 2018. u 09:36

Pa imali oko 2000 ljudi zato sto dovlacili iz cele Srbije

0 1 Odgovori

Ana10. decembar 2018. u 10:21

Opozicija moze da laze broj ljudi na protestu ali ne moze broj glasaca na listicu!

0 0 Odgovori

Ana10. decembar 2018. u 12:28

Opozicija moze da laze broj ljudi na protestu ali ne moze broj glasaca na listicu!

0 0 Odgovori

Ana10. decembar 2018. u 17:26

Opozicija moze da laze broj ljudi na protestu ali ne moze broj glasaca na listicu!

0 1 Odgovori

Jole18. decembar 2018. u 10:42

Beograd ima "oko 2 miliona stanovnika", kaže profesor na fakultetu. Šta li misli mesar ili pekar onda.

0 0 Odgovori


Dačić jasan: Zahtev Palmera da Srbija stopira kampanju za povlačenje priznanja KiM - neprincipijelan!
Dačić jasan: Zahtev Palmera da Srbija stopira kampanju za povlačenje priznanja KiM - neprincipijelan!
0
Tito dokumentaciju o Jasenovcu tajno prebacio u Vatikan! Otkrivena strogo čuvana tajna
Tito dokumentaciju o Jasenovcu tajno prebacio u Vatikan! Otkrivena strogo čuvana tajna
0
Vesić Ðilasu: Ko je poslao demonstrante pred moju zgradu da prete linčovanjem?
Vesić Ðilasu: Ko je poslao demonstrante pred moju zgradu da prete linčovanjem?
18
Predsedništvo studentskog parlamenta univerziteta protestantima: Ne možemo da radimo, ugrozili ste prava oko 100.000 studenata!
Predsedništvo studentskog parlamenta univerziteta protestantima: Ne možemo da radimo, ugrozili ste prava oko 100.000 studenata!
1
Nezavisni sindikat policije: Zar stotine spasenih ljudi nije dovoljan razlog da pripadnici Žandarmerije budu pošteđeni sramotnih napada?
Nezavisni sindikat policije: Zar stotine spasenih ljudi nije dovoljan razlog da pripadnici Žandarmerije budu pošteđeni sramotnih napada?
9
OTKRIVAMO ŠOKANTNE INFORMACIJE: Rat do istrebljenja za lidera opozicije
OTKRIVAMO ŠOKANTNE INFORMACIJE: Rat do istrebljenja za lidera opozicije
19
Preko austrijske granice ni sendvič ne možete da prenesete
0

Preko austrijske granice ni sendvič ne možete da prenesete

Tito dokumentaciju o Jasenovcu tajno prebacio u Vatikan! Otkrivena strogo čuvana tajna
0
Tito dokumentaciju o Jasenovcu tajno prebacio u Vatikan! Otkrivena strogo čuvana tajna
Zahtevno je biti Dačina žena: Poznati pitanjima rešetali odbojkašicu
0
Zahtevno je biti Dačina žena: Poznati pitanjima rešetali odbojkašicu
NBS ponovo intervenisala, kurs dinara u ponedeljak 117,5843
Ekonomija

NBS ponovo intervenisala, kurs dinara u ponedeljak 117,5843

Tanjug, Republika

 - subota, 21. 9. 2019. u 04:45 0

Narodna banka Srbije je ponovo intervenisala kupovinom 30 miliona evra na međubankarskom devizom tržištu, pa će dinar u ponedeljak, 23....

Dačić jasan: Zahtev Palmera da Srbija stopira kampanju za povlačenje priznanja KiM - neprincipijelan!
Srbija

Dačić jasan: Zahtev Palmera da Srbija stopira kampanju za povlačenje priznanja KiM - neprincipijelan!

Tanjug

 - subota, 21. 9. 2019. u 00:19 0

"Zahtev specijalnog predstavnika američkog državnog sekretara za zapadni Balkan Metjua Palmera i pojedinih zapadnih zemalja za suspenziju...

Koštunica se oglasio: Imao sam rešenje za Kosovo, po modelu Hongkonga
Srbija

Koštunica se oglasio: Imao sam rešenje za Kosovo, po modelu Hongkonga

Tanjug