SBB DERIKOŽE: Kablovska od Nove godine skuplja za 100 dinara!

Vesti

04.12.2017

21:15

Pratite nas i putem Android ili iOS aplikacija

Android aplikacija ios aplikacija huawei aplikacija

Korisnike SBB kablovske televizije od 1. januara očekuje novo poskupljenje, pa će ionako visoki računi biti za još 100 dinara viši.

RepublikaFoto: pixabay.com
Kablovska od Nove godine skuplja za 100 dinara

Ovaj kablovski operater odlučio je da podigne cenu mesečnog održavanja koje podrazumeva praćenje više od 60 kanala iz osnovne TV ponude i održavanje kablovsko-distribucionog sistema.

EKONOMSKI NEOPRAVDANO

Ovo poskupljenje znači da će cena ove usluge sa 1.295 skočiti na 1.395 dinara. Da stvar bude gora, ovaj paket je osnov za priključenje svih drugih servisa kompanije SBB kao što su internet, digitalna televizija i fiksna telefonija.

Da je razlog za ovo poskupljenje želja za dodatnom zaradom, a ne realan skok troškova, pokazuje i činjenica da je za isti iznos povećana i cena D3i Start paketa i cena paketa koji nisu više u komercijalnoj ponudi, a nemaju stavku mesečnog održavanja kablovsko-distribucionog sistema zbog koje se, navodno, povećava cena.

Ovaj trošak poslednji put je povećan prošle godine, i to za 50 dinara, ali čak i da to zanemarimo, nedostaje ekonomska opravdanost za novo poskupljenje jer, preračunato u procente, iznosi skoro 10 odsto, dok je inflacija, sa kojom se na kraju godine usklađuju cene, oko četiri puta manja.

NEMA KONKURENCIJE

Petar Bogosavljević, predsednik Pokreta potrošača, kaže da kablovski operateri u Srbiji ne vode računa o opravdanosti svojih postupaka.

- Da u Srbiji postoji konkurencija na ovom polju, sve bi bilo drugačije, ali je ona još manja otkako je SBB kupio "Ikom". Oni su procenili da ovo poskupljenje može da prođe uz malo nezadovoljstvo korisnika i da niko spolja ne kontroliše šta utiče na povećanje cene - kaže Bogosavljević.

Sve bi bilo drugačije da u Srbiji postoji konkurencija - Petar Bogosavljević, predsednik Pokreta potrošača

On je napomenuo da u svetu za znatno manja poskupljenja korisnici dižu glas i vrše pritisak da do njih ne dođe, a da se kod nas, u vreme kada su najpotrebnija, smanjuje broj udruženja za zaštitu potrošača.

Ovim povodom poslali smo pitanja i SBB, ali do zaključenja broja odgovore nismo dobili.

 

 

 

 

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, Telegram, Vajber. Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa Google Play i Apple AppStore.

Komentari (0)

Loading