VOJVOĐANSKA BANKA: Pomoći drugima u krizi - jedan od najvažnijih zadataka društvene zajednice

Autor:

Vesti

17.04.2020

06:00

Pratite nas i putem Android ili iOS aplikacija

Android aplikacija ios aplikacija huawei aplikacija

Vojvođanska banka je od početka krize izazvane pandemijom virusa COVID-19, još jednom potvrdila poziciju CSR lidera pomažući najugroženijim segmentima društva. Posvećenost i opredeljenost društveno odgovornim aktivnostima je jedan od prioriteta kako bi u ovim teškim vremenima pomoć što pre stigla do onih kojima je najpotrebnija.

Foto: Promo foto
Foto ilustracija

Banka se među prvim kompanijama odazvala pozivu UNICEF-a u Srbiji i donirala milion dinara za kupovinu respiratora, koji su trenutno najneophodniji zdravstvenom sistemu. UNICEF je mobilisao sve raspoložive resurse kako bi odmah pružio podršku naporima Vlade Republike Srbije u borbi protiv korona virusa. U ovoj akciji poručeno je 50 respiratora, zaštitna oprema i higijenski paketi u vrednosti preko 500.000 dolara.

Ovim gestom, Vojvođanska bankaje pokazala koliko je važno da privatni sektor u trenucima krize brzo reaguje i pozvala sve druge kompanije da slede ovaj primer, jer solidarnost i humanost u ovim trenucima spašavaju živote ljudi.

Nakon ove značajne donacije, opredeljena su dodatna sredstva u ukupnom iznosu od tri miliona dinara za lokalnu zajednicu u pet poslovnih regiona: Severna i Južna Vojvodina, Beograd, Zapadna i Centralna Srbija, Istočna i Južna Srbija. Sredstva će biti donirana državnim institucijama, udruženjima i organizacijama na lokalnom nivou u cilju stabilizacije socijalnih i ekonomskih posledica pandemije.

Sve aktivnosti koje Vojvođanska banka sprovodi, ipak, su nezamislive bez ogromnog zalaganja, truda i solidarnosti njenih zaposlenih. Oni su istinski, najveći heroji trenutne situacije koji odgovorno i posvećeno rade svoj posao u novonastalim okolnostima, gde su kolege u filijalama u stalnom kontaktu sa klijentima na terenu.

U vanrednim uslovima, u veoma kratkom roku osiguran je nesmetani rad banke i sprovođenje različitih mera, poput, moratorijuma na kredite, dostupnosti penzija i podizanja platnih kartica našim najstarijim klijentima. Svi klijenti upućeni su na kanale elektronskog bankarstva, gde je omogućeno da se bez dolaska u banku sprovedu sve neophodne transakcije i da se ujedno online aktivira m-bank i e-banking aplikacija.

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, Telegram, Vajber. Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa Google Play i Apple AppStore.

Komentari (0)

Loading