ERIKA NASTAVLJA BORBU ZA MARTINU - TRAŽI REVIZIJU! "Odobrili su usvojenje ženi starijoj od mene, u vreme kad su mene odbili zbog godina"

Autor:

Vesti

24.02.2024

16:27

Zbog ovih otkrića Neformalna grupa građana "Za Martinu" uputila je dopis predsedniku opštine Bačka Topola, predsedniku Skupštine opštine i Centru za socijlani rad u toj opštini

ERIKA NASTAVLJA BORBU ZA MARTINU - TRAŽI REVIZIJU! "Odobrili su usvojenje ženi starijoj od mene, u vreme kad su mene odbili zbog godina"

Privatna arhiva

Komentari (16)

Loading
Ana B.

25.02.2024 00:51

Zbog čega se ovoj ženi daje toliki prostor u medijima? Imala je licencu za hranitelja i primala novac za svoj rad. Vrlo dobro se zna koja je uloga hranitelja. Ova žena je očigledno odgajala to dete s mnogo ljubavi i u ranijim izjavama za medije je govorila da je devojčica smatra za svoju baku. Sve to je u redu. "Baka" je ovde napravila grešku kada je tom detetu pokušala da uskrati mamu i tatu. Odakle joj samo ideja da skuplja ljude da usvojiteljima brane pristup detetu, da osporava usvojenje pred sudom - ili da, još bizarnije, "da" dete svom sinu kad već ona ne može da ga usvoji? Stvarno svašta - bolje bi joj bilo da se već jednom smiri i pokuša da se dogovori s usvojiteljima oko vidjanja deteta (mada ja, posle celog ovog cirkusa, sasvim razumem da ti ljudi ne žele da imaju bilo kakav kontakt s njom).

Odgovori 9 23
Alooo

25.02.2024 13:28

Svaka cast njima sto su dete usvojili i odgajali od svog 9 dana . Podrzava svako do u Backoj Topoli. Ali GOSPODU koja iskoriscava ovaj slucaj da bi se politicki probali probiti i izigravati indijance NE . Kao sto su Baic Cervenak Kaludjerovic .... Smesni su i zalosni sto ovo jadno dete iskoriscavaju za ovo sto rade. Kao citiram gospodina prvog navedenog kad je izjavio ako bilo ko ima neki problem u Topoli nek se javi njemu ... Do tad nebitna licnost u drustvu .... I sad se uzdize na grbaci deteta a najmanjr im je to jadno dete bitno .... Oce da krene na izborima kao civil.... A pre 7-8 godina isto je bio kandidat pa su se prodali za 1-2 miliona .... E toliko o ljudima koji kao protestuju a ustvari sebe probaju da reklamiraju . A porodicu Ozorak podrzava svaki gradjanin samo su ih odveli u losem smeru ovi gmizavci. Pljuji opstinu a ista je bila uz njih kad nisu mogli pomoci dalje sto zna i porodica odma su poceli pljuvati po njima ....

Odgovori 5 24
Istina

25.02.2024 13:31

Svaka cast porodici. Ali hijene oko njih su grozne prljave i bolesne . Dete nemojte koristiti za svoje uzdizanje ljubice draga i aleksandre.... Povraca se ljudima od vas i vasih gnusnih poteza .... Ali srecom imate jos njih 10 koje mozete vuci za nos al ostali su svatili vec situaciju sta vam je plan ... Uzdizati se na tudjoj nevolji .... Bog sve vidi

Odgovori 8 21
Olivera

26.02.2024 00:38

Gospodo, kao prvo nekulturno je i nevaspitano ne predstaviti se a napadati i vredjati druge ljude. Bajic i Cervenak su zahvaljujuci svojoj strucnosti i znanju , a bez politike, uspesni i ostvareni u svojim profesijama . A vi ? Bas me interesuje cime se vi bavite i da li ste uspesni bez pomoci politike. Bajic i Cervenak su u sve ovo usli samo da bi pomogli porodici Ozorak jer im savest ne dozvoljava da cute na nepravde u drustvu. Gospodo ,na svu srecu jos uvek postoje moralni i casni ljudi kojima je borba za opste dobro na prvom mestu i oni u nju ulaze bez ikakvog licnog interesa. Ljudima bez savesti, casti i morala je to nepojmljivo.

Odgovori 23 1
Olivera

26.02.2024 01:20

Gospodo, kao prvo vrlo je nekulturno i nevaspitano ne predstaviti se a napadati i vredjati druge ljude. Bajic i Cervenak su zahvaljujuci svojoj strucnosti i znanju, a bez politike, uspesni i ostvareni u svojim profesijama. A vi ? Bas me interesuje cime se vi bavite i da li ste uspesni bez pomoci politike. Njih dvojica su u sve ovo usli samo da bi pomogli porodici Ozorak jer im savest ne dozvoljava da cute na nepravde u drustvu. Gospodo, na svu srecu jos uvek postoje ljudi poput Bajica i Cervenaka, moralni i casni, ljudi kojima je na prvom mestu borba za opste dobro i u nju ulaze srcem i bez ikakvog licnog interesa. Ljudima bez savesti, casti i morala to je nepojmljivo.

Olivera

26.02.2024 10:33

@Olivera - Kao prvo ne znam samo u cemu su uspesni .... Kao drugo vidi se njihov uspeh po misljenju stanovnistva. Trece to sto vas nagovaraju da ih branite i iz iste ste branse je smesno. Ja niti sam politicki niti drugacije opredeljen . A vi sto bi hteli politicki potonucetr kao titanik.... Smeju vam se ljudi po ulici .... Ako ste za dete birite se za njega ako za politiku onda izadjite i jasno recite nemojte se sakrivati iza jadne Martine.

Svetlana

26.02.2024 11:59

Prvo,poštovana Olivera svesrdno podržavam vaš komentar i mišljenje. Što se ostalih tiče,koje su ostavile komentar, posebno osobu pod pseudonimom Alooo i Istina vrlo je prozirno da su,da li iz opštine Bačke Topole ili okoline obzirom da su veoma "dobro" upućene u poslovanja kao i živote osoba koje su imenovale. Dakle,nije teško shvatiti zašto tako pišu. Deluje mi kao "lični obračun".Bez da su iole upućene u slučaj porodice Ozorak,sem što im se dalo da kažu i pišu. Sve i da grešim,a ne verujem, neka dotični (a) Alooo i Istina objasne radi čega ljude koji daju podršku porodici Ozorak smatraju mutavima,slepima,maloumnima te ih treba vući za nos kao i ovcama koje ne umeju same shvatiti koliko je gnusno što čini Centar za soc.rad Bačke Topole kao i koliko ne čine čelnici opštine! Da li su,ove tri osobe svesne kako su upravo one marionete bolesnog društva te podržavaju nehumanost,bahatost,samovolju, autokratiju kako u Bačkoj Topoli tako i celoj našoj zemlji. Bez obzira i interesa za ma čiju bol,patnju,nepravde i neistine. Dobri ljudi čine dobra dela. Loši ljudi pljuju,kritikuju svakog ko im ne podilazi i ko ih se ne plaši. Srećno dete odvesti iz srećnog porodičnog života jednako je uništenju dobročinstva,ljubavi,sreće. Zato se i ne pitam kuda ide ovaj svet uz ljude koji ne mare ni za šta humano. Jasno je.

Smesni ste

26.02.2024 12:18

Znate ko se brani ovako ? Samo krivci niko drugi . A to zna svako i da jeste . Idete kao hijene na sve komentare koji vam ne odgovaraju .... Ali sa tim samo sebe predstavljate . Izadjite pred narod vec jednom i izgovirite vec svoje velike planove i to je to nemojte ih zaludjivati kad tad cete morati to da odradite .... Kako mozete mirno da spavate posle ovoliko lazi? Bog sve vidi ja samo to kazem i nek postupi po tome sta je cija namera i cija je kakva iskrenos i dobrobit bila u ovom slucaju . Nista vise ....

Svetlana

26.02.2024 13:21

@Smesni ste - Vaš pseudonim dovoljno govori o Vama. Smešno je to što niko od kritičara ne stavlja svoje ime već se skriva pod,malo je reći,degradirajućim "nadimcima". Opaska da " kao idu kao hijene na sve komentare koji vam ne odgovaraju" isto govori o Vama. Zar Vi ne vidite ko su ovde hijene?? Hijene su jedna vrsta lešinari,predatori te čereče svako meso do kog mogu doći. Upravo to činite te jedva čekate da neko nešto napiše kako biste vređali,grizli,ujedali. Upravo ste sami sebe divno predstavili i pri tom se pozivati na Boga! Hmmm...koja je čija namera i kakva naravno da će izaći na videlo! Saznaće se samo malo strpljenja. Kada ste,već,pomenuli Boga podsetiću Vas da vidi i ostalu otetu decu,ostale unesrećene porodice,sve nepravde i neistine. Na žalost,nije samo porodica Ozorak doživela da se mora boriti sa kriminalnim radnjama CZSR i ostalim umešani. Kada bi,bar,bili malo bolje upućeni u to koliko je takve dečice,porodica ali ne ..ne bi Vas ni to dotaklo. Nije Vama ni do dece niti do pravde i istine. Vama je do Vas samih apsolutno isto kao što je i onima koji čine ovakva zlodela. Zamislite se nad svojim napisanim "Bog vidi sve",ja bih se zabrinula.

Svetlana

26.02.2024 13:42

@Svetlana - Dra Svetlana vidim da imas previse vremena 😁 malo je to tvoje seoce pa ti dosadno vidim . Malo izadji iz crne rupe u kojoj si pa ces svatiti o cemu ti pricam....

Svetlana

26.02.2024 14:40

@Svetlana - Ohoho...postaje opasno. Očigledno, znate ko sam,šta radim i odakle sam. Dakle niste mnogo udaljeni od mene ( u šta nisam ni sumnjala). Žao mi što,ovde izgleda,komentare pišu samo osobe iz naše okoline ali mi nije žao što Vas lako pročitati 😁. Jedina prednost,u prepisci,imate -moram priznati - jer znate sa kim mislite da se prepucavate dok se krijete. Neću dopustiti da se ovo pretvori u lični obračun te ću samo napisati kako je mnogo,mnogo veća crna rupa u "gradu" u kome obitavate a ne želite videti. Rupa bez dna,skoro. Skoro,pišem,jer će jednog dana biti zatrpana do vrha svakojakim sitnim,plitkim dušama. Uskoro. Grešite i u tome kako sam dokona,ni najmanje nisam. Prelepo je ovo moje "malo seoce",što je još bolje mir je i tišina- ljudi ne grizu! Istina,imam jedno malo udubljenje ( rupu) u dvorištu ali i kada stanem u njega vidim svu mržnju,svaki jed,svo neprijateljstvo,nepravde tamo,malo dalje gde ste Vi. Eh,da...nadam se da ćete i Vi sHvatiti (apropo Vašeg svatiti 😁) koja je rupa crnja i da nikakve veze nema da li je u malom seocetu ili velegradu. Crna rupa je crna rupa ma gde bila. Za Vas od mene toliko. Jedino još...jednog dana,ako se sretnemo,veoma bih se obradovala da stanete pred mene( jer Vi mene poznajete) i budete hrabri da se predstavite. Ljudski je nemati ista mišljenja ali neljudski je kritikovati,čak i vređati,a skrivati se. Svako dobro.

Dragan

26.02.2024 17:19

@Svetlana - Ovde se gopodjo uopste ne prica o drugoj deci i drugim slucajevima vec o ovom slucaju iz vesti. Ne mesajte zabe i babe . I tu ako se ode pred boga nekazem da vi ne radite od srca ali ovi sto predvode neke pokrete i lazu ce da pokleknu sigurno . Inace svako svoj krst nosi pa nek izvoli.

Svetlana

26.02.2024 19:24

@Dragan - Gospodine,ne mešam babe i žabe nikako. Da, konkretno se radi o porodici Ozorak. Što sam,prethodno,napisala o drugim unesrećenim porodicama i deci odnosilo se na rad mnogobrojnih CZSR koji krše mnoga prava,rade po svojoj volji,postavljaju se iznad sudstva i države. Dato im. To što sam u svom tekstu pomenula i to smatram da nikako nije promašena tema a najmanje mešanje baba i žaba. Deca su deca,porodice su porodice ma kojoj opštini,gradu,državi pripadali. No,kada ste se me već prozvali da brkam pojmove,postoje dokumenti upravo o istom CZSR,skoro identičnom slučaju u istoj opštini gde je CZSR dozvolio usvajanje maloletnog deteta još starijoj hraniteljskoj porodici. Postoje dokumenti koji dokazuju da su Ozorakovi podobni za usvajanje malene devojčice. Potpisani,overeni. Čemu,kako dolazi do različitog tretiranja dva skoro identična slučaja? Dakle,pomenut je i taj slučaj u ovom tekstu. Dva je uvek bilo više od jedan. Nikada nisam niti bih pisala u bilo čije ime sem u svoje,samo svoje mišljenje iznosim i to tek toliko koliko sam upućena u određenu dokumentaciju. Ne prejudiciram,ne nagađam. Potpuno čistog srca i duše mogu ( i smem) reći da. Da,neka pokleknu svi koji lažu,koji zarad svojih ličnih interesa rade to što rade i neka nose svoj krst. Što teži da im je.

Marija

26.02.2024 21:15

Na kraju izaci ce sve na videlo! CZSR Backa Topola odgovarace za svoje neljudsko ponasanje prema ljudima decama, na celu sa direktoricom! Ono sto su oni radili u Backoj Topoli, nimalo nije interes deteta nego interes nekome u Centar... B.Topola. To se zna, svi normalni ljudi znaju.Oni se ponasaju kao Bogovi ali Bog samo jedna ima, i on sve vidi ono sto su radili sa malom Martinom i sa porodicom! Kriminalci!

Slazem se

26.02.2024 22:28

@Marija - Tacno tako ali opet niko nije rekao da je centar dobro postupio ili da je u pravu .vec da je ekipa radi drugih stvari tamo.da velika strucna uvazena gospoda samo ne znam sa cije strane .... Ni u jednom momentu nisam rekao da je czsr u pravu ni da je postupio dobro . Znam porodicu Ozorak i sve sta se desava ali ljudi ne rade zbog deteta ovo nego zbog sebe svatite vec jednom ove velike vodje vase . Ali videcete . Svaticete samo cete imati razocarenje u njih nista vise . Ali opet kazen vas problem ce biti to a oni ce se dobro smejati ... Meni je samo te devojcice zao . Ostali su punoletni odrasli treba da znaju da kontrolisu sebe i situaciju a ne na ovakav nacin .

Olivera

28.02.2024 00:27

Ostala sam dužna odgovor gospodinu koji je ( pod mojim imenom ) odgovorio na moj komentar. Retko sam u kontaktu sa takvim ljudima. Očito nismo išli na iste časove srpskog jezika i pravopisa niti smo isto vaspitani. Ja ne vredjam ljude koje ne poznajem i ne odgovaram bez argumenata. 1. Gospodin kaže da smo Bajić, Červenak i ja iz iste branše. Slažem se s njim. Imam puno prijatelja širom Srbije koji su takodje iz "iste branše". Svi smo diplomirali na državnim fakultetima, uspešnim smo u poslovima kojima se bavimo ( bez politike ) , situirani smo i porodični ljudi. Povezuje nas iskrena privrženost zemlji u kojoj smo rodjeni i svim ljudima koji žive u njoj. Ne možemo da zatvaramo oči i ćutimo pred nepravdama u društvu. Savest nam to ne dozvoljava. U sve borbe ulazimo čistog srca i obraza. Politika nas ne interesuje. Čast mi je biti u njihovom društvu. 2. Gospodinu očito smeta što su Červenak i Bajić zahvaljujući svojoj stručnosti i znanju ( bez politike ) uspešni i ostvareni kao ljudi pa ih stalno proziva. Kaže da su me nagovorili da ih branim. Smešno. Bajić i Červenak su gospoda i ne bave se takvim stvarima. Oni svojim ličnim primerom i požrtvovanošću stiču poštovanje i poverenje kod ljudi. 3,.Želim još jednom da se zahvalim svim divnim ljudima koji neumorno mesecima šetaju za povratak naše drage Martine u dom Ozorakovih. To su ljudi u pravom smislu te reči, velikog srca i duše. Svi mi smo na pravom putu, na strani istine i pravde a one uvek pobedjuju. Sami biramo svoje puteve, na osnovu svoje savesti i moralnih principa ali svi ćemo jednog dana stići na kraj puta i upitaćemo se šta smo učinili za svoju zemlju , svoj narod, šta smo učinili da ovaj svet bude pravednije mesto i kakav trag ostavljamo za sobom Moj putokaz u životu su reči Patrijarha Pavla " Valja nam jednom pred pretke izaći "