BAHATI SBB: Evo kako je kablovski operater nasamario klijente

Autor: D.S.-S.M.

Vesti

19.12.2018

18:00

Pratite nas i putem Android ili iOS aplikacija

Android aplikacija ios aplikacija huawei aplikacija

Bahaćenju SBB nema kraja! Korisnici ovog kablovskog operatera u većem delu Banovog brda i Rakovice u Beogradu od ponedeljka nemaju internet i televiziju. Ogorčeni građani traže umanjenje računa i prete tužbom.

RepublikaFoto: youtube.com/SerbiaBroadbandSBB
Dragan Šolak, SBB tajkun

Za pomoć su se obratili i Srpskom telegrafu jer su, kako kažu, najpre bezuspešno pokušavali da u SBB saznaju zbog čega su više od 72 sata odsečeni od sveta i kada će kvar biti otklonjen. Međutim, pošto je prekid potrajao, saopšteno im je da je za sve krivo drvo koje je palo i oštetilo mrežu kablova.

GRAĐANI BESNI

Milan J. sa Banovog brda nije zadovoljan ovim odgovorom jer, kako kaže, taj izgovor ne može biti opravdanje pred njegovim klijentima.

- Ovo je sramota! Uredno plaćamo pretplatu, a nemamo ni televiziju ni internet tri dana. Ja svoj posao radim od kuće, preko interneta, i kako da objasnim ljudima u inostranstvu za koje radim da u 21. veku usred Beograda nema interneta tri dana - kaže Milan ljutito.

Ogorčen je i penzioner Jovan i odlučan da traži umanjenje računa zbog ovog propusta.

Nikolić, NOPS: Najbolje da svaki potrošač uloži reklamaciju jer ima pravo na umanjenje računa

- Čim ne platim račun na vreme, SBB mi isključi televiziju, e sad će i oni morati meni da umanje račun za te dane kada nisam imao signal - poručuje on.

Njemu, priznaje, najteže pada što ne može nikuda da izađe po snegu i hladnoći, a TV mu je jedini drug.

- Potpuno sam odsečen od sveta. Šta mi onda plaćamo? Zvali smo tehničku podršku, kažu da će problem biti uskoro rešen. Sutradan sam opet zvao i kažu palo drvo napravilo problem. Nečuveno! - priča Jovan.

Tim povodom Zoran Nikolić, potpredsednik NOPS, ističe da korisnici imaju pravo da traže i dobiju umanjene račune kada prekid signala traje dugo.

PENZIONER JOVAN: Ako kasnim sa plaćanjem, SBB me isključi, sad moraju i oni meni da nadoknade ove dane

- Najbolje je da svaki potrošač uloži reklamaciju. Trebalo bi da pozove kol-centar, prijavi problem i da traži i zapamti broj pod kojim je njegova prijava zavedena, jer ima pravo da traži umanjenje računa i dobije određenu vrstu nadoknade pošto trpi štetu. Trgovac nakon toga ima rok od osam dana da odgovori. Ali važno je da potrošač prijavi problem jer SBB sutra može da kaže vi niste prijavili kvar, kako da znamo da niste imali signal - objašnjava Nikolić.

NIJE PRVI PUT

Podsetimo, ovo nije prvi slučaj da su korisnici SBB "odsečeni od sveta". Pre desetak dana ovaj kablovski operater bez interneta i televizije ostavio je pola Vračara i Voždovca.

72 sata meštani ovih naselja nemaju internet i TV

Tim povodom poslali smo i pitanja SBB, ali nam do zaključenja ovog broja nisu odgovorili.

Dižu cene od 1. januara

Korisnike SBB kablovske televizije od 1. januara očekuju poskupljenje za 100 dinara. To znači da će cena usluge sa 1.295 skočiti na 1.395 dinara, a da stvar bude gora, ovaj paket je osnov za priključenje svih drugih servisa kompanije SBB kao što su internet, digitalna televizija i fiksna telefonija. Korisnici su obavešteni o promeni cene na decembarskim računima, međutim, tekst je ispisan sitnim slovima, tako da mnogi nisu obratili pažnju.

 

 

 

 

 

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, Telegram, Vajber. Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa Google Play i Apple AppStore.

Komentari (1)

Loading