CRNI PETAK: Šoping groznica u radnjama u Srbiji - popusti do 60 odsto!

Autor: A. V. M.

Vesti

23.11.2018

08:53

Pratite nas i putem Android ili iOS aplikacija

Android aplikacija ios aplikacija huawei aplikacija

Kupoholičarska groznica crnog petka je počela! Gužvama i nepreglednim redovima na ulazima u najpopularnije butike, prodavnice obuće, ali i tehnike u Srbiji doprinela su sniženja koja se kreću od 10 do 60 odsto, a u pojedinim objektima trajaće sve do nedelje.

RepublikaFoto: ST/N. MANDIĆ
Crni petak stigao i u Srbiju

Poznati brendovi, inače nepristupačni džepu većine potrošača u Srbiji, od danas će, međutim, biti na raspolaganju zbog sniženih cena kojima trgovci privlače kupce u ime praznika šopingholičara popularnog crnog petka. Za trgovinske lance crni petak u Srbiji donosi potrošačima i do 60 odsto popusta u pojedinim radnjama koje će naši kupoholičari okupirati tokom celog dana, a omiljenu garderobu, obuću ili tehniku mogu da biraju sve do ponoći.

- Skeptičan sam kad god su u pitanju velika sniženja, a posebno poput nečega kao što je crni petak. Trgovci često podignu cene neposredno pre sezone velikih sniženja, i onda kada daju popuste, to vam dođe na isto kao realna cena. Naravno, ne sporim da ima trgovinskih lanaca kod kojih se zaista isplati kupovati kada su sniženja. Potrošači treba da znaju da to što je nešto na akciji ne znači da je najjeftinije. Treba uvek uporediti cene i proveriti koliko isti ili sličan artikal košta u različitim prodavnicama - savetuje Zoran Nikolić, potpredsednik NOPS.

RepublikaFoto: ST/N. MANDIĆ

Na ovaj dan u svim većim gradovima SAD već u ponoć prave se redovi na ulazima u prodavnice sa popularnim brendovima, a gužve su takve da je ranijih godina bilo i stradalih u borbi za omiljenu krpicu. Popusti u Srbiji su ipak zanemarljivi u odnosu na popularne brendove na zapadu, posebno u SAD, gde sniženja idu i do 80 odsto.

RepublikaFoto: ST/N. MANDIĆ

Crno - dobitak

Crni petak (Black friday) je u SAD petak posle Dana zahvalnosti, a pre više od pola veka vešti trgovci uspeli su da ovom danu daju poseban značaj. Snizili su maksimalno svoje cene i promovisali praznik kupovine, šoping groznicu koja sasvim sigurno njihove poslovne račune iz crvenog, odnosno gubitka, prebacuje u crno, odnosno dobitak. Kada su ranije američki trgovci pravili saldo svog poslovanja, crvenom bojom su pisali dugovanja, a crnom prihode. Smatra se da je crni petak upravo po toj crnoj boji dobio ime.

 

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, Telegram, Vajber. Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa Google Play i Apple AppStore.

Komentari (0)

Loading