Pilot namerno ubio putnike? Nova saznanja o padu malezijskog aviona

Autor:

Svet

19.06.2019

22:15

Pratite nas i putem Android ili iOS aplikacija

Android aplikacija ios aplikacija huawei aplikacija

Pilot nestalog boinga "Malezijan erlajnsa" mh370 namerno je podigao letelicu na visinu veću od 12.000 metara kako bi se pritisak u njoj toliko spustio da putnici budu mrtvi i pre pada u more u martu 2014.

RepublikaFoto: Tanjug/AP
Foto: Ilustracija

U ovaj pakleni plan, koji je skovao Zaharija Ahmad Šah, veruje američki stručnjak Vilijam Langvieš, koji je u novom izveštaju za magazin Atlantik naveo da je pilot najpre ubio ili onesposobio svog kopilota Farika Hamida kako bi svojevoljno skrenuo s kursa čim je ušao u vazdušni prostor Vijetnama.  - Promenio je vazdušni pritisak u kabini da bi uspavao putnike, popeo se na 12.000 metara i svom snagom se zaleteo u okean. Od takvog udara avion se raspao na najsitnije deliće, sa sve putnicima i članovima posade - rekao je Langvieš.

On dodaje da se u kabini ništa ne bi primetilo, osim što bi svakome od putnika spale maske s kiseonikom. - To znači da su se putnici u roku od nekoliko minuta ošamutili, onesvestili i poumirali ne znajući ni šta im se događa. Šah je zatim dekompresovao i kokpit, pa namerno nosem pao u okean - kaže Langvieš.

Ovaj stručnjak za avio-nesreće istraživao je i privatni život Šaha, za kog tvrdi da je bio problematični usamljenik iako je bio oženjen. Tezu da je bio nesrećan u braku potvrdile su i neke od Šahovih kolega. Njegov dugogodišnji prijatelj, takođe pilot boinga 777, koji nije želeo da bude imenovan, rekao je da je Šah imao haotičan privatni život i da je bio krhkog emocionalnog stanja.

Svi su poumirali ne znajući ni šta im se događa, kažu stručnjaci

- Zaharijev brak bio je loš. U prošlosti je spavao s nekoliko stjuardesa. Pa šta? Svi to radimo. Letiš širom sveta s tim predivnim devojkama, ali je njegova žena znala za afere - istakao je pilotov prijatelj, dodajući da je bračni brodolom najverovatniji motiv za ovaj suludi potez.

On veruje da je Šah pre rušenja prevario kopilota, koji je bio na završnom letu obuke, kako bi ovaj napustio kokpit. - Zaharija je bio ispitivač na obuci. Samo je trebalo da kaže: "Idi proveri nešto u kabini" i kopilot bi otišao - objašnjava prijatelj.

38 minuta je prošlo od poletanja do nestanka sa radara

Ipak, nestanak aviona na letu iz Kuala Lumpura ka Pekingu jedna je od najvećih misterija u istoriji avio-nesreća. Letelica koja je nestala sa 238 putnika i članova posade nije pronađena ni posle opširne potrage, u koju se uključilo nekoliko država, a osim delića koje je u nekoliko navrata tokom ovih pet godina more izbacilo po okolnim ostrvima, još nisu pronađene ni crne kutije, koje bi makar malo rešile čitav slučaj.

Ono što je jedino utvrđeno je da je kobne noći oko jedan sat i 10 minuta pilot preuzeo upravljanje instrument-tablom, kada je avion bio na visini od oko 10,6 kilometara, a avionom je upravljao sve do jedan sat i 21 minut, kada je iznenada nestao s radara.

Bio opsednut bliznakinjama

Osim burnog privatnog života, kapetan leta mh370 bio je vrlo aktivan na društvenim mrežama. Tako je primećeno da je često ostavljao lascivne komentare na Fejsbuk profilima raznih žena, a posebno je bio opsednut manekenkama bliznakinjama Ki Min Lan i Lan Ki Huj. Pored komentara s jasnim seksualnim aluzijama, Šah je često kritikovao i tadašnjeg malezijskog premijera Nadžiba Razaka.

 

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, Telegram, Vajber. Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa Google Play i Apple AppStore.

Komentari (0)

Loading