PALE MASKE! ĐUKANOVIĆ POKAZAO PRAVO LICE: Crna Gora treba da ima svoju crkvu odvojenu od SPC

IZVOR: Tanjug

petak, 14. 2. 2020.| 17:24

3
PALE MASKE! ĐUKANOVIĆ POKAZAO PRAVO LICE: Crna Gora treba da ima svoju crkvu odvojenu od SPC

"Crna Gora treba da ima svoju prvoslavnu crkvu, odvojenu od Srpske crkve i Srbije, da bi učvrstila svoj nacionalni identitet", izjavio je predsednik Milo Ðukanović za AFP.


KOMENTARI 3

Sortiraj: 
Brka16. februar 2020. u 13:38

Hoće državnu crkvu u kojoj će on da bude Bog.

22 0 Odgovori

Brane17. februar 2020. u 17:14

@Brka - Pa on je već Vrhovni 30 godina u državi CG. Šta hoće više? Porasli mu apetiti.

17 0 Odgovori

Mirko17. februar 2020. u 22:26

Milo je Bog u državi Crnoj Gori. A sada hoće da bude i u Srpskoj pravoslavnoj crkvi.

8 0 Odgovori


U Budvi priveden sveštenik iz Srbije!
U Budvi priveden sveštenik iz Srbije!
0
U Sloveniji nove mere: Do 10 sati samo penzioneri, trudnice i invalidi
U Sloveniji nove mere: Do 10 sati samo penzioneri, trudnice i invalidi
0
(VIDEO) MILO, MOŽEŠ LI NAS PREBROJATI?! Crna Gora se umiriti ne može, masovne litije i molebani širom zemlje
(VIDEO) MILO, MOŽEŠ LI NAS PREBROJATI?! Crna Gora se umiriti ne može, masovne litije i molebani širom zemlje
0
(VIDEO) Najbolji odgovor Milu 2020. dao je Milo 1989: Svi šeruju ovaj Đukanovićev govor od pre 30 godina
(VIDEO) Najbolji odgovor Milu 2020. dao je Milo 1989: Svi šeruju ovaj Đukanovićev govor od pre 30 godina
0
LAKO SE MOŽE DESETI DA MILO PADNE S VLASTI: Francuski Figaro analizirao stanje u Crnoj Gori, evo kakva imaju predviđanja
LAKO SE MOŽE DESETI DA MILO PADNE S VLASTI: Francuski "Figaro" analizirao stanje u Crnoj Gori, evo kakva imaju predviđanja
0
OTAC GOJKO OČITAO LEKCIJU MILU ĐUKANOVIĆU: Ovo morate pročitati!
OTAC GOJKO OČITAO LEKCIJU MILU ĐUKANOVIĆU: Ovo morate pročitati!
0
Bandić pozvao ljude na ulicu - intervenisala policija
0

Bandić pozvao ljude na ulicu - intervenisala policija

(UŽIVO) KORONAVIRUS u svetu: Zaraženo 780.573 ljudi! Umrlo 33.571 osoba, u Italiji i Španiji najteže!
1
(UŽIVO) KORONAVIRUS u svetu: Zaraženo 780.573 ljudi! Umrlo 33.571 osoba, u Italiji i Španiji najteže!
A, RUSIJA VAM NIJE VALJALA! Britki jezik Marije Zaharove: Evo kako je izribala oligarhe
0
A, RUSIJA VAM NIJE VALJALA! Britki jezik Marije Zaharove: Evo kako je izribala oligarhe
KATASTROFA ZA KATASTROFOM: U Italiji još 756 mrtvih, obolelo 5.217
Svet

KATASTROFA ZA KATASTROFOM: U Italiji još 756 mrtvih, obolelo 5.217

Republika

 - nedelja, 29. 3. 2020. u 18:14 0

Za samo 24 časa u Italiji je od koronavirusa umrlo još 756 građana, pa je ukupna brojka onih koji su izgubili bitku sa zarazom 10.779.

(VIDEO) EKSKLUZIVNO: Pogledajte kako izgledaju ulice Moskve usred pandemije
Svet

(VIDEO) EKSKLUZIVNO: Pogledajte kako izgledaju ulice Moskve usred pandemije

Republika

 - nedelja, 29. 3. 2020. u 18:11 0

Srbi, ugledajte se na Ruse! Portal Republika ekskluzivno objavljuje tri video snimka sa moskovskih ulica koje pokazuju svu ozbiljnost...

SUMORNE PROGNOZE! Vodeći epidemiolog iz SAD predviđa: Milioni će biti zaraženi, mrtvih će biti više od 200.000!
Svet

SUMORNE PROGNOZE! Vodeći epidemiolog iz SAD predviđa: Milioni će biti zaraženi, mrtvih će biti više od 200.000!

Tanjug

 - nedelja, 29. 3. 2020. u 17:21 0

Milioni Amerikanaca biće zaraženi korona virusom a moglo bi da umre između 100.000 i 200.000 ljudi u SAD, izjavio je danas vodeći...

(VIDEO) Predsednik ne bi bio to što jeste, da nije uradio to što je uradio: Peskov o nedavnoj poseti Putina bolnici u kojoj su zaraženi koronom
Svet

(VIDEO) Predsednik ne bi bio to što jeste, da nije uradio to što je uradio: Peskov o nedavnoj poseti Putina bolnici u kojoj su zaraženi koronom

Tanjug

 - nedelja, 29. 3. 2020. u 17:06 0

Portparol Kremlja Dmitrij Peskov izjavio je danas da je ruski predsednik Vladimir Putin posetio nedavno bolnicu za pacijente zaražene...

UŽAS: Tinejdžer (14) iz Portugala je najmlađa žrtva korone u Evropi! Nije imao hronične bolesti?!
Svet

UŽAS: Tinejdžer (14) iz Portugala je najmlađa žrtva korone u Evropi! Nije imao hronične bolesti?!

Tanjug

 - nedelja, 29. 3. 2020. u 16:47 0

Tinejdžer iz Portugala (14), bez hroničnih bolesti, postao je najmlađa žrtva koronavirusa (Covid-19) u Evropi.

U Budvi priveden sveštenik iz Srbije!
U Budvi priveden sveštenik iz Srbije!
0

Policija u Budvi uhapsila je danas svešteno lice zbog kršenja privremene mere Ministarstva...

U Severnoj Makedoniji šest umrlih od korone: Najmlađa žrtva - mladić (31)!
U Severnoj Makedoniji šest umrlih od korone: Najmlađa žrtva - mladić (31)!
0

Dva pacijenta, starosti od 31 i 91 godinu, preminuli su u Klinici za infektivne bolesti u Skoplju od...

  • Na kiosku
    Danas na kioscima

    Samo u Srpskom telegrafu - informacije kojih nema u drugim medijima

    Naslovna za 30. 3. 2020.