Kakva greška! Turistička agencija za 250 kilometara omašila rezervaciju
Jedna od najvećih britanskih tur-operatera Travel Republik izvinila se putniku koji je rezervisao hotel na Ibici da bi shvatio da se on nalazi nekih 250 kilometara dalje u Kosta Bravi.
Naime, kada je Dominik Foster u maju rezervisao turistički aranžman za sebe, partnera i sina potvrđeno mu je putovanje u avgustu i boravak u hotelu "Duquesa Playa".
Međutim, 10 nedelja pre putovanja iz agencije su mu javili da je došlo do greške i da upšte nema rezervaciju u pomenutom hotelu već u "Papi" hotelu u Kosta Bravi.
- Molimo vas primite naše izvinjenje za sve neprijatnosti koje smo vam možda izazvali - naveli su i ponudili popust od 60 funti ako želi da zadrži rezervaciju za Kosta Bravu, povratak novca za smeštaj, ali ne i za avionske karte.
- Hotel na Ibici je bio mesto koje sam oduvek želeo da posetim, plus će nam tamo biti mnogo prijatelja u isto vreme. Razumem da je u redu da nam ponude alternativu, ali sam šokiran da su nam ponudili potpuno drugo mesto, rekao je za britanske medije.
Agencija je na kraju uspela da mu nađe mesto u željenom hotelu, a ovo nije usamljen slučaj kada su britanske agencije u pitanju.
Još 2017. godine tur-operator "lastminute.com" prodao je paket aranžmane sa avionskim prevozom do Kefalonije, ali se na kraju ispostavilo da je hotel udaljen čak 400 kilometara daleko, odnosno u Turskoj.
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
Komentari (0)