UCENJIVALI PORODICU ŠUMAHERA, PA UHAPŠENI: Otac i sin poseduju materijale koje rođaci trkača Formule 1 ne žele da se objavljuju

Autor:

Svet

25.06.2024

08:27

Pratite nas i putem Android ili iOS aplikacija

Android aplikacija ios aplikacija huawei aplikacija

Uhapšeni su 53-godišnji muškarac i njegov 30-godišnji sin.

UCENJIVALI PORODICU ŠUMAHERA, PA UHAPŠENI: Otac i sin poseduju materijale koje rođaci trkača Formule 1 ne žele da se objavljuju

Foto: Tanjug/AP

Mihael Šumaher

U gradu Gros-Gerau u Hesenu u Nemačkoj, 19. juna privedene su dve osobe koje se sumnjiče da su ucenjivale porodicu sedmostrukog šampiona Formule 1, Mihaela Šumahera, piše Asošiejted pres pozivajući se na nemačke tužioce.

Uhapšeni su 53-godišnji muškarac i njegov 30-godišnji sin. Obojica su, navodi nemačka agencija DPA, na uslovnoj slobodi u drugom slučaju. Tužilaštvo nije objavilo njihova imena.

Kako je saopštilo Tužilaštvo, privedeni su Šumaherovoj porodici rekli da imaju dosijee koje rođaci trkača "ne bi želeli da objavljuju" i tražili nekoliko miliona evra. Neke od ovih dosijea, kako navodi Tužilaštvo, osumnjičeni su poslali porodici trkača kao potvrdu, ali iz resora nisu saopštili detalje.

Obojici pritvorenih, ako se dokaže da su krivi, preti novčana ili zatvorska kazna do pet godina, navodi tužilac.

Podsetimo, Mihael Šumaher je u decembru 2013. godine zadobio traumatsku povredu mozga na skijanju u francuskim Alpima u Meribelu i od tada se ništa ne zna o njegovom stanju. U septembru 2021. Šumaherova supruga i sin rekli su u dokumentarcu objavljenom na Netfliksu da trkač nije sposoban za samostalno kretanje i punu komunikaciju sa drugima. Sport Ekspres je u decembru 2023. napisao da Šumaher živi pod brigom porodice i lekara u kući u Švajcarskoj.

Sredinom aprila 2023. nemački časopis Die Aktuelle izašao je sa fotografijom vozača na naslovnoj strani i naslovom "Mihael Šumaher: prvi intervju". Ubrzo je postalo jasno da je članak o Šumaherovom porodičnom životu nakon povrede generisala veštačka inteligencija. Nakon ovoga, uprava časopisa otpustila je glavnu urednicu, En Hofman, a porodica Šumaher tužila je publikaciju i dobila 200 hiljada evra.

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, Telegram, Vajber. Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa Google Play i Apple AppStore.

Komentari (0)

Loading