TRI I PO SATA PAKLA: Putnici zarobljeni u avionu padali u nesvest, skidali sve sa sebe da se spasu nevolje (VIDEO)

Autor:

Svet

12.06.2024

18:26

Pratite nas i putem Android ili iOS aplikacija

Android aplikacija ios aplikacija huawei aplikacija

Lokalni izveštaji kažu da je odloženi let stigao u Dohu oko 10.30 sati, skoro 28 sati nakon planiranog sletanja, u 18.20 u utorak.

TRI I PO SATA PAKLA: Putnici zarobljeni u avionu padali u nesvest, skidali sve sa sebe da se spasu nevolje (VIDEO)

Foto: YouTube/Newshub/Printscreen

Putnici koji su iz Grčke trebalo da lete za Katar ostali su zadržani u avionu kome je otkazala klima na pisti aerodroma u Atini.

Putnici nisu mogli da izađu 3,5 sata dok je temperatura van aviona dostizala 34 stepena Celzijusa. U samom avionu bilo je mnogo više, pa su se putnici preznojavali, a neki i onesvestili, piše Daily Mail.

Među putnicima na letu "Katar ervejsa" bilo je nekoliko sportista, koji je trebalo da se takmiče na šampionatu u tajlandskom boksu. Neki od njih su snimili nepodnošljive uslove u avionu i postavili ih na društvene mreže.

Na snimku se vidi kako se putnici skidaju, sa njih kaplje znoj, a drugi pokušavaju da pomognu onima kojima je visoka temperatura bila prevelika.

Nakon tri i po sata pakla, putnicima je napokon dozvoljeno da se iskrcaju i odu u zgradu aerodroma.

Jedan od boksera je rekao kako je bio u šoku.

- Osećam da sam imao sreće što sam uopšte preživeo tu situaciju - rekao je.

Lokalni izveštaji kažu da je odloženi let stigao u Dohu oko 10.30 sati, skoro 28 sati nakon planiranog sletanja, u 18.20 u utorak.

Podsetimo, klima uređaj u komercijalnom avionu je dizajniran da održava udobnu temperaturu u kabini od približno 18-22 stepena Celzijusa tokom leta.

Sistem obično funkcioniše tako što uzima topli vazduh koji stvaraju motori aviona i hladi ga pomoću niskotemperaturnog vazduha na velikoj visini, a zatim recirkulaciju vazduha nazad kroz kabinu.

Ali da bi ovo funkcionisalo potrebno je da motori imaju snagu, što kada se avion prizemlji na pistu obično nije slučaj jer će kapetan isključiti turbine da ne bi trošio gorivo.

Kako je tog dana u Atini bilo veoma vruće, u celom avionu je postalo vruće, a uslovi u kabini bili su kao u sauni.

 

 

 

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, Telegram, Vajber. Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa Google Play i Apple AppStore.

Komentari (0)

Loading