SAMO 30 CENTIMETRA JU JE DELILO OD SMRTI! Nišlijka pukom srećom preživela napad u Istanbulu, spasila je betonska žardinjera!

Autor:

Svet

15.11.2022

07:44

Pratite nas i putem Android ili iOS aplikacija

Android aplikacija ios aplikacija huawei aplikacija

Dragani Ristić, koja je ranjena u terorističkom napadu u Turskoj, geler se zario u rame. Bila na korak od teroristkinje. Da nije stala iza betonske saksije, ne bi joj bilo spasa.

Foto: Tanjug/AP, YouTube/Printscreen

Nišlijka Dragana Nikolić samo pukom srećom je preživela teroristički napad u Istanbulu!

Da nije stajala iza betonske žardinjere, koja ju je razdvajala od bombe, ne bi joj bilo spasa. Samo 30 centimetara delilo ju je od smrti. Usled stravične eksplozije geler joj se zabio u rame. Ona je operisana odmah u nedelju veče, a ako lekari dozvole, za Srbiju će krenuti već za nekoliko dana.

Kako saznajemo, Dragana je u Istanbul otišla privatno, s pet drugarica. U nedelju po podne otišle su u kupovinu u poznatu Istiklal ulicu, nedaleko od Trga Taksim.

Napad u Istanbulu

- Dragana je u jednom momentu izašla iz jedne radnje i čekala prijateljice dok završe s kupovinom. Baš u tom trenutku, kurdska teroristkinja pored žardinjere bacila je ranac s bombom. Naša Dragana se nalazila s druge strane žardinjere kada je odjeknula snažna eksplozija. Da je bila bliže nekih pola metra, sigurno bi stradala. Od jake eksplozije deo žardinjere je raznet, a komad joj se zario u rame - priča Draganina poznanica iz Niša.

Kako su joj ispričale prijateljice koje su bile s Draganom posle eksplozije, širio se gust dim.

- Čule su vrisku, zapomaganje... Pod cipelama im se lomilo staklo od polupanih izloga. Kako se dim dizao, videle su mrtve i povređene u lokvama krvi. Narod je vrištao i bežao izbezumljen... Bilo je jezivo... Pogledom su tražile Draganu u gomili ranjenih i mrtvih koji su pali kao pokošeni... Neko od prolaznika je Draganu odvukao od mesta napada u stranu i smirivao je dok nisu došle ekipe Hitne pomoći - opisala je stravične scene Draganina prijateljica.

Na korak od teroriste

Na lice mesta došle su mnogobrojne ekipe Hitne pomoći. Dragana je odmah transportovana u bolnicu, gde su je isto veče operisali i izvadili joj geler iz ramena. To je za Informer potvrdila i Ivana Pejović, konzul Srbije u Istanbulu.

- U nedelju uveče Dragana je odmah operisana i izvađeno joj je strano telo iz ramena. Za sada je stabilno, polako se oporavlja i za koji dan bi trebalo da krene put Srbije, ukoliko, naravno, lekari dozvole. Čujemo se po nekoliko puta dnevno, uplašena je, loše spava, ali što se same povrede tiče to je sve kako treba. Uz nju sam i zaista se trudimo da joj pružimo šta god joj treba. I dalje je u šoku posle svega šta joj se desilo - kaže sagovornica.

Napad u Istanbulu

Na naše pitanje šta je sa Draganinim prijateljicama koje su bile s njom na putovanju, odgovora:

- One su dobro, na sigurnom su u Istanbulu i danas bi trebalo da se vrate kući. I one su u priličnom šoku, ali se drže.-

Srećom smo spašeni

Masakr u poznatoj istanbulskoj šoping zoni za dlaku je izbegla još jedna Nišlijka, advokat Dragana Milutinović. U trenutku eksplozije nalazila se kilometar dalje, u Kapali čaršiji.

Napad u Istanbulu

- To je bio moj poslednji dan na odmoru. Dvoumila sam se s prijateljima da li da odemo još jednom do Trga Taksim da popijemo kafu. Sreća naša pa nas je mrzelo, inače ne bismo izbegli teroristički napad. Nije prijatno ni samo kada pomislite na to, a tek da sam bila tamo... Ne mogu da ni zamislim šta bi se desilo... Zavijale su sirene, a narod na ulici se baš uspaničio. Policija je zaustavljala vozila i sve proveravala - kaže za Informer Dragana i dodaje:

- Najstrašnije je bilo kada smo saznali da je među povređenima i naša Nišlijka. Tada su telefoni počeli da nam zvone, svi su bili u panici. Pogotovo moja porodica i prijatelji, jer se isto zovem Dragana i približnih sam godina sa sugrađankom koja je povređena.-

Vodiči zbrinjavali uplašene turiste

Teroristički napad u Istanbulu izbegao je i turistički vodič Dragan Vukić, sa svojom grupom turista iz Srbije.

Foto: Informazione Alternativa/atlantic grenpark/twitter printscreen

Napad u Istanbulu

- Kada smo videli vesti, nije nam bilo svejedno, jer smo na Trgu Taksim i u samoj ulici bili u obilasku pre napada. To je jedna od najprometnijih ulica i jedna je od glavnih atrakcija za sve turiste. U trenutku napada mi smo bili na nekih kilometar i po od trga, na drugom izletu. Ali turisti koji su ostali u hotelu kažu da je bilo strašno, da su sirene zavijale, a kola policije i hitne pomoći su se samo smenjivala... Naravno da je među putnicima iz Srbije bilo panike i straha, ali na sreću, isti taj dan smo krenuli nazad za Srbiju. Morali smo da ih smirujemo - kaže Vukić i dodaje:

- U trenutku terorističkog napada na stadionu u Istanbulu je organizovana utakmica, pa je veliki broj policajaca i vojske bio tamo, što je i bilo iskorišćeno za napad. Inače, zbog ranijih napada svaka popularna turistička destinacija je pod jakim snagama, a bezbednosne provere su na najvišem nivou.-

Foto: Profimedia

Žena osumnjičena za napad

Srbi su na sigurnom

Prema rečima našeg konzula Ivane Pejović, nakon napada mnogi srpski turisti zvali su konzulat zabrinuti da li će uspeti da se vrate u Srbiju.

- Sve je pod kontrolom, nema razloga za brigu. Od juče ujutru u Istanbulu sve radi normalno, uključujući i aerodrome - dodaje naša sagovornica.

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, Telegram, Vajber. Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa Google Play i Apple AppStore.