Internet preduzetnik REŠIO TVITER: POSLAO PORUKU ILON MASKU!

Autor:

Svet

17.07.2022

09:48

Pratite nas i putem Android ili iOS aplikacija

Gurbakiša Šahala, internet preduzetnik, objacio svoje istraživanje o Tviteru.

Internet preduzetnik REŠIO TVITER: POSLAO PORUKU ILON MASKU!

Foto: YouTube/Printscreen

Pre dve nedelje Tviter je zabranio naloge za koje se ispostavilo da su deo "news network", nazavnog BNN, koji je osnovan od strane Gurbakiša Šahala, internet preduzetnika, dva puta optuženog za nasilje u porodici i nasilje. Čahala je neko vreme i proveo u zatvoru.

Otkriveno je oko 80 naloga povezanih sa BNN u istraživanju Tvitera, koje je sproveo Business Inisder, a najpopularnija od svih, bila je grupa BNNBreaking.

Startovana 2015, ova grupa, odnoso nalog, ispostavilo se da je najviše pratilaca stekao tokom pandemije koronavirusa, budući da je postovao koronabilans na dnevnom nivou. Iz toga, evoluirao je u nalog koji objavljuje dnevne događaje, bez ikakvih linkova ka objavljenim pričama ili citatima.

Budući da je sam Šahal BNN najavljivao kao budućnost "breaking news-a", kritikujući medije koji su "pod različitim uticajima i koji ne pružaju ni deo istine", ovaj mladi preduzetnik indijskog porekla našao se i pod lupom Tvitera, zbog čega je odlučeno da se nalozi povezani sa njim suspenduju.

Zbog toga je Šahal sproveo sopstveno istraživanje, direktno prozvavši i Ilon Maksa, koji je odustao od kupovine Tvitera za 44 milijarde dolara, a kao razlog naveo je nedovoljno infomracija o broju lažnih i neželjenih naloga na platformi.

Osnivač BNN je podelio podatke o "starosti" naloga na Tviteru, napisavši:

- Podaci o pridruživanju korisnika samo za tebe Tviter-u- Nakon čitanja pritužbi, bio sam iznenađen što Elon Mask nije imao pristup osnovnim podacima. S toga, evo ih neki dodatni podaci, koji su zastrašujući. Uživajte!

Na ovoj tabeli istraživanja koje je podelio Šahal, vidi se da u koliko naloga je osnovano u poslednjih šest meseci, godinu dana, i pre više od deset godina.

Ono što je Šahal hteo ovim da dokaže je da je broj njegovih pratilaca stvaran, kao i angažovanje njegovih naloga. 

CEO BNN-a je vrednost njegovog biznisa objasnio uporedivši njegov nalog koji broji više od stotinu hiljada pratilaca naspram naloga sa višemilionskim pratiocima.

- Npr. ja imam 178 hiljada pratilaca, ali ja generišem preko 1.2 miliona utisaka dnevno sa svog računa, što je preko 36 mioliona impresija po mesecu. Ali, mnogi ljudi će misliti da je nalog sa 4-5 miliona pratilaca vredniji, ali to je merenje sujete - zaključio je Šahal.

Komentari (0)

Loading