ZBOG KRITIKE UMALO ZAVRŠIO IZA REŠETAKA: Američki turista u Tajlandu prošao "kao bos po trnju"!

Autor:

Svet

14.11.2020

05:43

Pratite nas i putem Android ili iOS aplikacija

Android aplikacija ios aplikacija huawei aplikacija

Američki državljanin Vesli Barns, koji je uhapšen u Tajlandu jer je na internetu izneo više negativnih ocena na račun hotelu u kojem je odseo, uspeo je da izbegne sudski proces i dvogodišnju zatvorsku kaznu zbog klevete tako što se izvinio upravi hotela.

RepublikaFoto: pixabay.com
Foto: Ilustracija

Barns je imao verbalni sukob s osobljem hotela "Si vju rizort" na ostrvu Koh Čang zbog alkohola koji su on i prijatelj nedozvoljeno tu uneli, nakon čega je na sajtu Tripadvajzor napisao nekoliko negativnih ocena na račun uprave i čak optužio da taj hotel sprovodi "moderno ropstvo", što je ocena koju je taj sajt odbio da objavi.

Po Barnsa je ubrzo došla imigraciona policija, oduzela mu pasoš i odvela u pritvor pod optužbom da je načinio krivično delo klevete. Iz policije su kasnije objavili da su Barns i tajlandski rizort uspeli da postignu dogovor kojim je on izbegao dvogodišnji zatvor i kaznu od više od 8.600 dolara, ali je morao da se izvini hotelu, turističkoj organizaciji Tajlanda, kao i ambasadi SAD u toj zemlji.

Takođe, Barns je morao da pošalje saopštenje stranim medijima, koji su izveštavali o njegovom hapšenju, uključujući i BBC, koji je preneo ovu vest. Barns je u tom obraćanju napisao da se "izvinjava za netačne i nekorektne komentare na račun hotela, izrečene u želji da mu naškodi na maliciozan način".

- Ove ocene su bile napisane iz mog besa i malicioznosti. Hotel mi je oprostio što sam se tako ponašao i složili smo se da treba da povučem sve što sam pisao o njima - dodao je Barns.

Tripadvajzor upozorava da se ne blati ovaj hotel

Sajt Tripadvajzor, koji je objavio Barnsove ocene, protekle nedelje je, da bi se izbegle slične situacije kao s ovim Amerikancem, na strani koja predstavlja tajlandski hotel, postavio upozorenje korisnicima na "Si vju rizort". Portparolka kompanije koja upravlja sajtom kazala je u izjavi britanskom listu Gardijan da Tripadvajzor veruje da turisti imaju pravo da pišu o svojim iskustvima, bilo da su ona dobra ili loša i da se oštro protivi pozivanju na zakonske kazne i slanju onih koji kritikuju, kao u slučaju hotela na ostrvu Koh Čang.

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, Telegram, Vajber. Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa Google Play i Apple AppStore.

Komentari (0)

Loading