RAT FEJSBUKA I MOSKVE: Objavljeni ruski sadržaji uoči izbora u SAD

Autor: Tanjug

Svet

01.11.2017

22:53

Pratite nas i putem Android ili iOS aplikacija

Android aplikacija ios aplikacija huawei aplikacija

Oko 20 miliona Amerikanaca moglo je na Instagramu da vidi sadržaje koje su kreirali ruski operateri pred američke predsedničke izbore 2016. godine, obelodanila je danas društvena mreža Fejsbuk.

RepublikaFoto: Tanjug/AP
Objavio podatke: Mark Zukerberg

Ovi podaci su izneseni u okviru istrage pred obaveštajnim odborom američkog Senata o tome kako je Rusija koristila društvene medije da bi pokušala da utiče na izbore u SAD, prenosi Rojters.

Odbor je saslušao predstavnike kompanija Fejsbuk, Tviter i Gugl u vezi s tim pitanjem.


Pravni direktor Fejsbuka Kolin Streč tokom saslušanja je rekao da je oko 16 miliona Amerikanaca moglo biti izloženo ruskim informacijama preko Instagrama počev od oktobra 2016. a pre toga je taj materijal videlo još oko četiri miliona korisnika. 

Fejsbuk je ranije ove sedmice objavio da je 126 miliona korisnika Fejsbuka i Instagrama videlo takve sadržaje tokom 2015. i 2016. godine.

To je u poslednja dva dana drugo parlamentarno saslušanje posvećeno ulozi društvenih mreža u kampanji ruskog dezinformiranja.

Ukupno je oko 150 miliona osoba bilo izloženo ruskim dezinformacijama na te dve platforme, rekao je Streč.

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, Telegram, Vajber. Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa Google Play i Apple AppStore.

Komentari (0)

Loading