Zvezda prati trendove: DRUGI U REGIONU, 200.000 ljudi uz crveno-bele
Fudbalski klub Crvena zvezda pohvalio se novim dostignućem koje je ostvareno van terena.
Foto: Tanjug/APPošto svaki iole ozbiljan fudbalski klub u Evropi i svetu maksimalno eksploatiše mogućnosti koje nude društvene mreže, logično je da su i u Zvezdi prepoznali značaj ovog segmenta poslovanja.
Dobrim radom sektora zaduženog za materijale koji se plasiraju putem društvenih mreža i načina na koji se to čini, Crvena zvezda je sebe pozicionirala kao jednog od lidera na prostoru Balkana.
Crveno-beli su se pohvalili brojkom od 200.000 pratilaca na Instagramu i na tome zahvalili armiji navijača.
Koliko je plasman u Ligu šampiona bio važan za povećanje broja pratilaca na pomenutoj društvenoj mreži najbolje svedoči podatak da je u poslednja dva meseca Zvezda napravila skok od 50.000 ljudi koji prate zvanični Instagram profil crveno-belih.
Zvezda sada ima duplo više pratilaca na Instagramu od Partizana (oko 95.000), a u širem regionu ispred nje se nalazi samo Olimpijakos!
Slična je situacija i na ostalim društvenim mrežama, a nema dileme da veliki deo zasluga za ove uspehe Crvene zvezde pripadaju armiji vernih navijača.
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.

Komentari (0)