NAKON 85 GODINA: Lakost zamenio kultni logo krokodila!

Autor: Agencije

Razonoda

03.03.2018

08:29

Pratite nas i putem Android ili iOS aplikacija

Android aplikacija ios aplikacija huawei aplikacija

Francuski modni brend Lakost, u saradnji sa Međunarodnom unijom za očuvanje prirode (IUCN), zamenio je kultni logo krokodila kako bi upozorio na problem ugroženih životinja.

RepublikaFoto: youtube.com/Dr Importa
Lakost menja logo

Lakost je predstavio deset novih motiva za svoje kultne polo majice i prvi put će, za 85 godina postojanja, zameniti logo brenda, prenose agencije.

Svaka od deset životinja koje su motivi na novim Lakost majicama je na rubu izumiranja.

Predstavljene su: burmanska kornjača, javanski nosorog, severni lemur, sumatranski tigar, kalifornijski kondor, kakapo, vakita, anegada graund iguana, istočni crnokrestasti gibon i saola.

Raspoloživo je samo 1.775 polo majica.

Bitno je naglasiti da je broj proizvedenih polo majica jednak broju preostalih živih jedinki predstavljenih ugroženih vrsta. Majica košta 183 dolara, a sav novac biće doniran Međunarodnoj uniji za očuvanje prirode.

 

 

 

 

 

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, Telegram, Vajber. Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa Google Play i Apple AppStore.

Komentari (0)

Loading