NASA IZDALA UPOZORENJE: Asteroid velične STADIONA jurca ka Zemlji!

IZVOR: Republika

utorak, 23. 2. 2021.| 00:44

Američka svemirska agencija (NASA) upozorila je na grupu asteroida koji jure ka Zemlji, veličine od desetak do 213 metara metara u prečniku.

pixabay.com

U nedelju će asteroid prečnika od deset metara 2021 DD1 i 2021 DK1 prečnika 61 metar proći pored Zemlje na bezbednoj udaljenosti od 1,6 miliona, odnosno šest miliona kilometara.

Međutim, to je samo „zagrevanje“ pred dolazak asteroida kog NASA naziva 2020 KSU6 veličine stadiona, čiji je prečnik 213 metara, odnosno, duplo je veći od Big Bena u Londonu i dva i po puta od Kipa slobode u Njujorku.

2020. KSU6 putuje brzinom od 8,4 kilometara u sekundi ili 30.240 kilometara na sat. Pošto je obim Zemlje 40.075 kilometara, asteroidu bi trebalo nešto više od sat vremena da „obiđe“ krug oko naše planete.

Očekuje se da će ova svemirska stena 22. februara proleteti oko četiri miliona kilometara od Zemlje, tako da čovečanstvo za sada može da odahne.

Ogromni asteroid pratiće ubrzo 2020. BV9 (prečnika 23 metra), koji će proći na udaljenost od 5,6 miliona kilometara, i 2021. CC5 (40 metara), koji će proći na približno 6,9 miliona kilometara od Zemlje, prenosi RT.

(JEZIV VIDEO) DECA SE UDARAJU IZ SVE SNAGE U RINGU: Dečaci akteri meča, ostali gledaju iz zabave! Za svaku osudu
(VIDEO) OSVOJILA TIK-TOK: Lepotica naslikala SRPSKU ZASTAVU na jeziku, trobojku krasi DODATAN DETALJ

Misteriozni, ogroman asteroid vreba u Sunčevom sistemu! Ispalio meteor ka Zemlji
Dan uoči održavanja izbora u SAD! NASA: Asteroid prolazi pored Zemlje 2. novembra!
(VIDEO) NASA OTKRILA ŽIVOT U SVEMIRU? Prikupljaju se zanimljivi uzorci sa asteroida Benu
ŠOK OTKRIĆE ASTRONOMA: Zemlja bliža SUPERMASIVNOJ CRNOJ RUPI nego što se ranije mislilo!

SCENA KAO IZ FILMA! Kupio automobil, pa u kaseti pronašao nešto NEOČEKIVANO: PLAKAO SAM, KAKVA TRAGEDIJA!
(FOTO) Kupio činiju na dvorišnoj rasprodaji, a onda je isplivala ISTINA O NJENOM POREKLU! Sledićete se kad vidite o čemu je reč!

 - subota, 27. 2. 2021. u 12:50 0

Jedan nemenovani amerikanac je kupio prošle godine činiju za samo 35 dolara na dvorišnoj prodaji u gradu Nju Haven u državi Konektikat....

(VIDEO) DA LI ZNATE ŠTA ZNAČI 30 ODSTO MOGUĆNOSTI ZA KIŠU? Ceo život smo pogrešno razumeli prognozu, ostaćete bez TEKSTA od ovoga!

 - petak, 26. 2. 2021. u 13:50 0

Kada meterolozi kažu da postoji 30 odsto mogućnosti za kišu, to ne znači ono šta vi mislite.

(VIDEO) AKO SE PLAŠITE BUBAŠVABA, NEMOJTE NI DA GLEDATE SNIMAK! Ovo je najveći INSEKT na planeti, a može ozbiljno da povredi čoveka

 - petak, 26. 2. 2021. u 13:35 0

Najveći insekt na svetu je jeziva ogromna bubašvaba koja može da nanese ozbiljne povrede

(VIDEO) DA LI JE OVO BOŽJI ZNAK? Neobična pojava se ukazala iznad CRKVE!
Zanimljivosti

(VIDEO) DA LI JE OVO BOŽJI ZNAK? Neobična pojava se ukazala iznad CRKVE!

 - četvrtak, 25. 2. 2021. u 19:20 0

Sredinom februara u ruskom gradu Raskazovu iznad jedne crkve nadvio se stub svetlosti.

NIKO ŽIV IH NEĆE! Vile koje su napuštene jer niko neće da ih kupi ni za 120 dinara, a evo i zašto (FOTO)

 - četvrtak, 25. 2. 2021. u 17:20 0

Kada pomislite na neke luksuzne vile sigurno ne mislite da su napuštene i da se takve kuće lako prodaju, ali to nije baš tako.

(FOTO) NASA NA MARS POSLALA TRI SKRIVENE PORUKE: Najjača od njih posvećena je HEROJIMA ovog doba, medicinskim radnicima!

NASA je već ranije tu krilaticu koristila u misijama vezanima za Mars, odnosno 2013. godine u videu...