NASA gradi bazu od pečuraka na Mesecu

IZVOR: pcpress

subota, 18. 1. 2020.| 08:47

Naučnici iz agencije NASA istražuju pomalo neobičnu strategiju za izgradnju baze na Mesecu, i planiraju da je podignu uz pomoć pečuraka.

pixabay.com/fotomontaža

Agencija slične ideje razmatra još od 2018. godine, a sada se već sprovode ispitivanja čiji je cilj da se utvrdi koliko dobro gljive mogu da rastu na marsovskom zemljištu.

Ukoliko se dođe do očekivanih rezultata astronauti u budućnosti neće morati da sa sobom nose i teške materijale za gradnju, već će moći da ih proizvode kada stignu na planiranu lokaciju.

Pre nego što se stigne na Mars, tu su planovi za Mesec, pa prva faza podrazumeva transport gljiva do Zemljinog satelita, da bi kada tamo stignu dobile uslove koji su im potrebni za rast.

Nakon što dostignu zrelost gljive bi se termički obrađivale, te bi se tako od njih dobijali blokovi za gradnju.

Trenutni planovi za kolonizaciju drugih planeta podrazumevaju i građevinski materijal sa Zemlje, ali bi to uskoro moglo da se promeni, možda baš zahvaljujući pečurkama.

(VIDEO) DA LI ZNATE ŠTA ZNAČI 30 ODSTO MOGUĆNOSTI ZA KIŠU? Ceo život smo pogrešno razumeli prognozu, ostaćete bez TEKSTA od ovoga!
(VIDEO) AKO SE PLAŠITE BUBAŠVABA, NEMOJTE NI DA GLEDATE SNIMAK! Ovo je najveći INSEKT na planeti, a može ozbiljno da povredi čoveka

NASA IZDALA UPOZORENJE: Asteroid velične STADIONA jurca ka Zemlji!
NOĆAS POGLEDAJTE U NEBO! NASA najavila retku pojavu, evo o čemu je reč
Dan uoči održavanja izbora u SAD! NASA: Asteroid prolazi pored Zemlje 2. novembra!
DA LI JE ČOVEČANSTVO SPREMNO ZA NOVU KATAKLIZMU? Naučnici u panici: Ovo znači početak nove ere na planeti?!

NIKO ŽIV IH NEĆE! Vile koje su napuštene jer niko neće da ih kupi ni za 120 dinara, a evo i zašto (FOTO)
(VIDEO) DA LI JE OVO BOŽJI ZNAK? Neobična pojava se ukazala iznad CRKVE!
Zanimljivosti

(VIDEO) DA LI JE OVO BOŽJI ZNAK? Neobična pojava se ukazala iznad CRKVE!

 - četvrtak, 25. 2. 2021. u 19:20 0

Sredinom februara u ruskom gradu Raskazovu iznad jedne crkve nadvio se stub svetlosti.

(FOTO) NASA NA MARS POSLALA TRI SKRIVENE PORUKE: Najjača od njih posvećena je HEROJIMA ovog doba, medicinskim radnicima!

 - četvrtak, 25. 2. 2021. u 12:04 0

NASA je već ranije tu krilaticu koristila u misijama vezanima za Mars, odnosno 2013. godine u videu o roveru "Curiosity", koji je bio...

NAPOKON OTKRIVENO! Evo koju knjigu na ČUVENOJ FOTOGRAFIJI čita Nikola Tesla, svi su govorili pogrešno (FOTO)

 - sreda, 24. 2. 2021. u 12:55 0

Programer iz Novog Sada Ivan Kršev udahnuo je život crno-belim fotografijama slavnog pronalazača Nikole Tesle, "pretvarajući" ih u slike...

UŽASNO BIĆE PRONAĐENO U UTROBI AJKULE: Ribar uslikao MONSTRUMA, ceo svet se pita da li je ovo moguće (VIDEO)

 - sreda, 24. 2. 2021. u 12:43 0

Ribar na obali Indonezije sigurno nije ni slutio šta će tog dana naći u mreži.

ŽIVOT POSLE SMRTI: Naučnik otkrio frapantne podatke, MNOGI ĆE SE ŠOKIRATI!
Zanimljivosti

ŽIVOT POSLE SMRTI: Naučnik otkrio frapantne podatke, MNOGI ĆE SE ŠOKIRATI!

 - sreda, 24. 2. 2021. u 10:36 0

Ljudi se od pamtiveka bave pitanjem šta će im se dogoditi nakon smrti. Neki se raduju nebu, drugi se plaše pakla, a treći se nadaju da...

PREVARIO ME ROĐENOM MAJKOM DOK SAM SE PORAĐALA: Potresna ispovest devojke je rasplakala mnoge!

Novopečena mama Džesika Aldrič vratila se sa svojom bebom i utvrdila da je njen dečko pobegao sa...