Ka Zemlji ide asteroid dva puta veći od Ajfelovog tornja! Još veća grdosija približiće se našoj planeti za Božić!

IZVOR: Republika

nedelja, 10. 11. 2019.| 11:19

Procenjuje se da će asteroid, daleko veći od Ajfelove kule proći pored Zemlje za manje od dve nedelje, upozorila je NASA.

pixabay.com

Svemirska stena identifikovana kao 481394, veličine oko 610 metara, dvostruko je veća od Ajfelove kule, tj. velika je kao šest fudbalskih terena.

Očekuje se da će se asteroid približiti Zemlji 20. novembra, i to na 0,029 astronomskih jedinica iznad naših glava, odnosno na 4,35 miliona kilometara. Leteće zapanjujućom brzinom od 27.000 km na čas, odnosno oko 22 puta brže od zvuka.

Ovaj asteroid, otkriven 2006. godine, prolazi dva puta godišnje kroz našu orbitu. Spada u grupu Aten asteroida.

Njegova putanja pokazuje da postoji mogućnost sudara u naredna dva veka. Svaki asteroid ili kometa koji se kreće na oko 50 miliona kilometara od Zemlje - opisan je kao nebesko telo blizu Zemlje (NEO).

Od više od 600.000 asteroida koji se prolaze kroz naš Sunčev sistem, naučnici su kategorisali oko 20.000 NEO objekata.

NASA je prošle nedelje objavila i da će asteroid veličine Burdž Kalife, inače najviše zgrade na svetu, proći pored naše planete dan posle Božića.

A u septembru je agencija priznala da je identifikovala veliki asteroid samo nekoliko sati pre nego što je ušao u atmosferu i tamo izgoreo.

Znate li LEGENDU O JORGOVANU? Omiljeni srpski cvet krije PRELEPU PRIČU u kojoj se pominje i BOGORODICA!
PREŽIVEO PAD AVIONA! 72 dana čekao spas, da bi izbegao smrt morao da uradi nešto užasno

NASA IZDALA UPOZORENJE: Asteroid velične STADIONA jurca ka Zemlji!
Dan uoči održavanja izbora u SAD! NASA: Asteroid prolazi pored Zemlje 2. novembra!
NASA OTKRIVA: ASTEROID KAO GOLDEN GEJT PROLETEĆE PORED ZEMLJE!
UZNEMIRIJUĆI REZULTATI NASA ISTRAŽIVAČA: Otkrili za koliko godina će nas Sunce SPRŽITI! Bliži se kraj životu na Zemlji

(VIDEO) PAR SE ŠOKIRAO NAKON OTVARANJA KESE ZELENE SALATE: Mislili smo da je ogroman crv, a onda je životinja izbacila jezik
Ovaj dečji zadatak namučio je roditelje! Da li vi znate koje je tačno rešenje?
Video

Ovaj "dečji zadatak" namučio je roditelje! Da li vi znate koje je tačno rešenje?

 - sreda, 14. 4. 2021. u 22:30 1

Jedna mozgalica, namenjena deci, nedavno je namučila mnoge odrasle na društvenim mrežama. Pogledajte o čemu je reč.

TOTALNI DUDUK ILI NATPROSEČNO INTELIGENTNI: Odgovor na ova 3 jednostavna pitanja će vam pokazati koliko ste zaista pametni

 - sreda, 14. 4. 2021. u 15:31 0

Najkraći test inteligencije na svetu ima samo 3 pitanja, a njih može tačno da reši samo 17 odsto ljudi.

Brak ne puca uvek zbog prevare: Verovali ili ne ovaj par se RAZVEO samo zbog JEDNE stvari!

 - utorak, 13. 4. 2021. u 23:57 0

U Indiji je brak veoma poštovan i smatra se svetom vezom, dok se na razvod gleda kao na veliki neuspeh. Međutim, jedan stanovnik indijske...

TRAGIČNA SUDBINA NAJPAMETNIJEG ČOVEKA IKADA! Zbog pohlepe roditelja završio u ludnici! SA 8 GODINA PRIČAO 8 JEZIKA, SA 11 PREDAVAO NA HARVARDU!

 - utorak, 13. 4. 2021. u 10:17 0

Procenjuje se da je Albert Ajnštajn imao koeficijent inteligencije 160, Isak Njutn 190, a Mark Zakerberg ima 152. Ovi ljudi su širom sveta...

KAKVO ZNAČENJE IMA KADA VIDITE DA SU SKLOPLJENE KAZALJKE? Evo kad ste u opasnosti, a kad treba da ZAMISLITE ŽELJU!

 - ponedeljak, 12. 4. 2021. u 17:25 0

U numerologiji se veruje da brojevi imaju veoma ozbiljan uticaj na naš život. Smatra se da pomoću numeričkih kodova možete programirati...

Koju BOJU ste PRVO PRIMETILI na ovoj ilustraciji? Odgovor otkriva kakva ste osoba!

Koji ton po vašem mišljenju dominira? Ona koja vam je prvo privukla pažnju otkriva mnogo o vašem...

CEO ŽIVOT POGREŠNO KUVAMO KAFU: Stručnjaci otkrili gde grešimo!

Domaća, turska ili srpska kafa, kako se sve naziva napitak koji se tradicionalno priprema u svakom...