Ako želite da vaš ponos čvrsto stoji, obavezno se pridržavajte ovoga

Autor: BBC na srpskom

Lifestyle

02.10.2019

23:18

Pratite nas i putem Android ili iOS aplikacija

Istraživanja pokazuju da unos hrane bogate određenim flavonoidima, jedinjenjima koja se nalazi u biljkama, povezano je sa smanjenim rizikom od erektilne disfunkcije.

Foto: pixabay.com
Foto: Ilustracija

U jednoj studiji je otkriveno da flavonoid antocijanin (koji se nalazi u kupinama), i drugi flavonoidi koji se nalaze u citrusima, nude potencijal za sprečavanje erektilne disfunkcije.

Veći unos voća dovodi se u vezu sa smanjenjem rizika od erektilne disfunkcije za 14 odsto i kombinacija unosa hrane koja je bogata flavonoidima i fizička aktivnost smanjuju ovaj rizik za 21 odsto.

Bacite se na korpu s voćem!

Neka istraživanja čak sugerišu da mediteranski način ishrane može da bude efikasan u sprečavanju erektilne disfunkcije, jer se oslanja na žitarice, povrće, mahunarke, orašaste plodove (bademe i orahe).

Drugi izvori antocijanina su trešnje, kupine, crne ribizle, brusnica, maline, neke vrste grožđa, patlidžan i crveni kupus.

 

Komentari (0)

Loading