DRŽITE DIJETU, A NE GUBITE KILOGRAME: Fitnes stručnjak otkriva mitove u koje smo slepo verovali

Autor: Novosti, Republika

Lifestyle

02.12.2020

15:46

Ukoliko spadate u grupu ljudi koji se pridržavaju strogih pravila ishrane i redovno vežbaju, onda je ovo pravi tekst za vas.

Photo by Priscilla Du Preez on Unsplash
Ručak

Bez obzira da li ste potpuni početnik u vežbanju ili strastveni ljubitelj teretane, gubljenje kilograma je na vrhu liste fitnes ciljeva. 

Iako je gubitak masnog tkiva možda glavni prioritet, to može biti i jedna od najtežih stvari za postizanje. Uz obilje mišljenja i dezinformacija koje se dele na internetu, lako je izgubiti masno tkivo na pogrešan način. 

Fitnes trener Stiven V. da bi pomogao onima koji traže istinu u skidanju kilograma otkriva nekoliko mitova u gubitku kilograma:

1. Mit: Mršavite samo vežbanjem

Naravno da se ne može poreći efikasnost vežbi za celokupno zdravlje, ali istraživanja pokazuju da se gubitak kilograma ne može postići samo vežbanjem.

pixabay.com
Vežbanje

Ako se hranite nezdravo, a trenirate, vežbe u tom slučaju neće biti efikasne. Najnovije istraživanje otkriva da 80% gubitka masti zavisi od dobre dijete.

2. Mit: Masnoća vas goji

Ovo je veoma česta zabluda, kako u fitnes industriji tako i među ljudima. Iako deluje da gubitak masti dovodi do gubitka kilograma, mnoštvo studija dokazuju drugačije.

Pod uslovom da jedete u preporučenom kalorijskom osegu, dijete koje sadrže visok nivo masti nisu povezane sa povećanim nivoom telesne masti. 

Neka masna hrana poput avokada i tamne čokolade je zapravo vrlo dobra za vas. 

3. Mit: Gubitak kilograma je spor proces

Da biste imali pozitivan učinak i da biste promenili živote navike, s vremenom morate postati dosledni.

Istraživanja pokazuju da će oni koji izgube značajnu količinu kilograma tokom prve dve do četiri nedelje verovatno tu kilažu i zadržati duži vremenski period.

Photo by Helena Lopes on Unsplash
Ishrana

 

Komentari (0)

Loading