Posle skandala Fejsbuk uvodi nova pravila!
U pokušaju da pokaže da iskreno žali zbog curenja podataka, Mark Zakerberg je počeo da uvodi nova pravila kako se ne bi ponovio nedavni skandal kada su procureli podaci 50 miliona korisnika i iskorišćeni za manipulaciju tokom predsedničkih izbora u SAD 2016. godine.

Fejsbuk više neće dozvoljavati targetiranje oglasa na osnovu podataka trećih strana. Ovo ipak neće sprečiti oglašivače da koriste podatke samog Fejsbuka kako bi određenim ljudima prikazivali specifične oglase skrojene na osnovu njihovih navika.
Društvena mreža gasi svoj Partner Categories program, koji Fejsbuk opisuje kao način da se ljudi targetiraju na osnovu oflajn ponašanja van Fejsbuka.
Drugim rečima, treće strane više neće moći da znaju da li imate dom, kupujete auto ili ste lojalni kupac određenog brenda.


KAKO DO LEPIH GRUDI ZA MESEC DANA Prirodnim putem do SE*SI DEKOLTE, od vežbi do preparata

SVRAB, CRVENILO, AKNE: Telo šalje JASNE SIGNALE koji VITAMINI mu nedostaju
Ako primetite određene promene na koži, vaše telo pokušava da "kaže" da vam nedostaju vitamini ili minerali. Ovo su promene na koje...

(FOTO) Nestvarno lepa mesta u Italiji koja oduzimaju dah!
Italija, pored veličanstvenih gradova koji su krojili istoriju i bili dom Renesanse, umetnika i napretka, ima pregršt mesta koja izgledaju...

VAŽI OD DANAS: Ako želite da putujete u OVU zemlju, neophodan je NEGATIVAN TEST!
Putnici u Australiju iz većine zemalja sveta moraće da imaju negativan test na koronavirus pre kretanja na put, rekao je australijski...

Izbor parfema koji nosite zapravo odražava vaše raspoloženje!
Da li volite da na sebi imate nekoliko kapi svog omljenog parfema kada idete na važan poslovni ili privatni sastanak?
KOMENTARI 0