Gejming industrija tokom pandemija zaradila više novca nego ikada

Autor: PC Press, Republika

Razonoda

19.05.2020

02:30

Pratite nas i putem Android ili iOS aplikacija

Android aplikacija ios aplikacija huawei aplikacija

Epidemija Korona virusa donela je sa sobom mnogo negativnih ekonomskih posledica, ali gejming industrija nije jedna od onih koja pati. Naime, potrošnja novca u gejming industriji veća je nego ikada, pokazuju podaci objavljeni u Sjedinjenim Američkim Državama.

RepublikaFoto: pixabay.com
Foto: Ilustracija

Više novca nego ikada ranije

Američki gejmeri i svi oni koji vole da igraju video igre, potrošili su u prvom kvartalu 2020. godine više novca nego ikada ranije, objavljeno je u Sjedinjenim Američkim Državama. Taj iznos dostigao je 10,9 milijardi američkih dolara, što je za 9% više nego godinu dana ranije. Period koji je uzet u obzir pokriva samo vreme od januara do marta, što znači da bi potrošnja za trenutni kvartal mogla da bude i daleko veća.

Sama prodaja igrica i mikrotransakcija u istim dostigla je vrednost od 9,6 milijardi dolara. U naslove koji su bili najprodavaniji ušli su: Call of Duty: Modern Warfare, Doom Eternal, Dragon Ball Z: Kakarot, Fortnite, GTA V, Minecraft i NBA 2K20.

Ako se pogleda tržište konzola, Nintendo je bio najveći pobednik. Ukupna prodaja dostigla je 770 miliona dolara, a trenutno je gotovo nemoguće kupiti njihovu konzolu Switch. Što se tiče glavnih takmičara, Sonija i Xboxa, teško je reći da će prodaja njihovih PS4 i Xbox One konzola rasti, jer se ove godine očekuje izlazak nove generacije, odnosno PS5 i Xbox Series X. Čini se da je mnogo ljudi u izolaciji spas od dosade potražilo u igranju video igara.

 

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, Telegram, Vajber. Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa Google Play i Apple AppStore.

Komentari (0)

Loading