PRESEKAO GA RAFAL U BLIZINI BLINDIRANOG BMW-a: Kontroverzni biznismen ludački vozio skupocene automobile, likvidiran u "sačekuši" u Sremskoj Kamenici!
Ubica je, u dobro isplaniranoj "sačekuši" izašao iz mralka i zapucao
Foto: Printscreen/Youtube, Shutterstock
Kontroverzni biznismen Dragan Amidžić (55), poznatiji kao Amidža ubijen je na današnji dan pre pet godina na parkingu u Sremskoj Kamenici. Ubica je, u dobro isplaniranoj "sačekuši" izašao iz mralka i zapucao. Ova likvidacija do danas nije rasvetljena, a egzekutor nikada nije otkriven.
Dragan Amidžić je ubijen 6. oktobra 2019. godine, oko 20:45 časova, kada ga je presekao rafal na parkingu u blizini njegovog blindiranog automobila BMW i to nakon što je izašao iz lokala, gde je povremeno dolazio na kafu. On je ubijen nekoliko stotina metara od svoje kuće u Sremskoj Kamenici.
Nedeljama nakon ubistva u medijima, kao i novosadskoj javnosti, iznosile su se različite teorije io razlozima za likvidaciju, ali to su bile samo spekulacije. Nezvanične informacije iz istrage su govorile da u vreme ubistva ovaj kontroverzni biznismen nije imao kriminalnih aktivnosti.
Vlasnik vojnog mlaznjaka "Galeb"
Amidžić je poznat kao vlasnik jednog hotela i više lokala u Novom Sadu i okolini, kao zaljubljenik u pilotiranje, a imao je u vlasništvu avion marke "Galeb“. Šest godina pre nego što je ubije bio je i jedan od organizatora velikog aero-mitinga u Novom Sadu, iznad Dunava, kod Petrovaradinske tvrđave.

Foto: Printscreen/Youtube
Foto: Printscreen/Youtube
Koju je imovinu imao u vreme smrti nije poznato, a prethodno se znalo da je učestvovao u privatizaciji hotelsko-ugostiteljskog kompleksa "Sajam" i da je imao još nekoliko bentinskih pumpi i ugostiteljskih objekata, a da je novac stekao devedesetih poslujući sa tadašnjim režimom.
Mada se uvek pričalo da je bio blizak kriminalnim strukturama i sumnjivim poslovima, do ubistva se nije pojavljivao u medijskim crnim hronikama.
Široj javnosti, Amidžić je ostao poznat po incidentima sa niskim preletima hidroavionom, kao i mlaznim vojnim avionom "Galeb G-2" iznad Novog Sada, vožnji vojnog guseničara na Mišeluku, posedovanju više skupocenih automobila, verbalnom napadu na nekadašnjeg gradonačelnika Igora Pavličića i novinara jedne novosadske televizije.

Nepoželjan u Hrvatskoj
Amidžić je takođe zapamćen kada je 2014. godine na Mišeluku vozio tegljač-guseničar, a u vozilu su bila još trojica muškaraca.
- Naočigled okupljenih ljudi, uglavnom motociklista, iznenada se pojavilo vojno oklopno vozilo koje je došlo iz pravca Petrovaradina. Tegljač je napravio nekoliko krugova, prešao preko bankine, a onda udario u drveće i nestao - ispričao je tada jedan od motociklista.
U leto 2016. Udruga hrvatskih branitelja iz Sinja i Hrvatsko ratno zrakoplovstvo zabranili su Amidžiću da učestvuje na aeromitingu na sportskom aerodromu "Piket" u Sinju. On se "Galebom G2" uputio u Sinj na poziv kolega pilota iz tog grada. Umesto da poleti i prikaže akrobacije, doživeo je da njegov avion čuva policija u hangaru, daleko od očiju javnosti. Članovima Udruženja branitelja iz Sinja zasmetalo je to što je "Galeb" "tip aviona koji je JNA koristila u ratnim sukobima devedesetih u Hrvatskoj", ali i to što je obeležen petokrakom.
- Žao mi je što nisam leteo, zbog publike i organizatora, ali nisam ljut. Civilni sam pilot, zaljubljenik sam u aeromitinge. Nakon što sam odlučio da ne učestvujem na aeromitingu, pozvali su me članovi Udruženja branitelja na sastanak i razgovor je protekao mirno i bez incidenata. Rekli su mi šta im smeta, te da nemaju ništa protiv mene. Znaju da sam ljubitelj aviona i letenja, te da nije sporno ni to što sam iz Srbije, već je problem, kako su nam rekli, bio u simbolici stradanja koju taj avion predstavlja braniteljima i nekoliko petokraka koje su na njemu - rekao je potom Amidžić.
BONUS VIDEO:
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
Komentari (0)