Komercijalna banka: Odgovorno postupanje mora biti zadatak svih
Komercijalna banka ističe da deli stav Narodne banke Srbije da odgovorno postupanje mora biti zadatak svih – od NBS preko drugih državnih organa i institucija i posebno medija i da "tendenciozno aktuelizovanje informacija iz prošlosti koje nemaju povod u sadašnjim dešavanjima može dovesti u pitanje poverenje u stabilnost čitavog finansijskog sistema. Samim tim nepotpune i neprecizne, a posebno neproverene i paušalne informacije štete svima".
Komercijalna banka kao jedan od lidera srpskog bankarskog tržišta ističe:
- da je u ovoj godini ostvarila rekordan poslovni rezultat – za prvih devet meseci ostvarila je dobit od 48 miliona evra, što je znatno više u odnosu na plan
- da je dugogodišnji lider po visini devizne štednje sa ukupno 1,6 milijardi evra, što govori o poverenju građana Srbije u Komecijalnu banku
- da ima preko milion klijenata
- da je po visini aktive druga banka na domaćem tržištu
- i da zauzima oko 12 odsto bankarskog tržišta u Srbiji.
Sve to govori o veoma stabilnom i uspešnom poslovanju Komercijalne banke u 2017. godini, što je potvrdila i Narodna banka Srbije, a to je zasluga pre svega zaposlenih u banci.
Zakonitost u radu je jedan od osnovnih postulata u poslovanju Komercijalne banke, i u tom smislu banka uvek stoji na raspolaganju nadležnim državnim organima za svaki oblik saradnje u obavljanju poslova kontrole i nadzora poslovanja.
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
Komentari (0)