ZEMLJANI, SPREMITE SE: NASA REŠILA DA OBJAVI ISTINU O VANZEMALJCIMA!

Autor: Republika

21.03.2018

- Moram da kažem da imamo jake indicije o životu van Zemlje... Mislim da ćemo u narednih 20 do 30 godina imati definitivan dokaz - rekla je jedna od Nasinih glavnih naučnica Elen Stofan.

Ona je rekla da naučnici sada znaju gde i šta treba da gledaju.

"Mislim da smo na dobrom putu", kazala je Stofan.

U prilog tome idu otkrića vode na mnogobrojnim neočekivanim mestima. Nekoliko planeta - Mars, Jupiter, Uran, Saturn, Neptun i njihovi sateliti, kako se veruje, imaju vodu u svojoj atmosferi. Naučnici smatraju da postoje jaki dokazi da se ispod površine Jupitera i Saturna nalaze okeani.

Direktor NASA za heliofiziku Džef Njumark rekao je da je tempo otkrića neverovatan. "Mi ćemo posetiti i Pluton, poslednji planetu koju nismo videli. Očekujemo da ćemo otići u narednih nekoliko godina i otkriti šta se tamo nalazi", dodao je Njumark.

Zahvaljući naperdnoj tehnologiji za istraživanje svemira naučnici su do sada oktrili više od 1.000 egzoplaneta. U januaru ove godine otkriveno je osam novih, uključujući i dve koje su, kako kažu naučnici, veoma slične Zemlji, piše NBC news, a prenosi mondo.

Naučnici su takođe saopštili da su našli, po prvi put, prisustvo složenih organskih molekula, odnosno blokova od kojih je nastao život, oko mlade zvezde.

Jedna profoseorka filozofije sa Univerziteta u Pensilvaniji, čiju je studiju "Mozak vanzemaljca" objavila NASA, tvrdi da prvi vanzemaljci u susretu sa ljudima neće biti nikakvi "mali zeleni", već superinteligentni roboti.

"Ne verujem da je većina naprednih vanzemaljskih civilizacija biološka", navodi američka naučnica. Ona pretpostavlja da je reč o najsofisticiranijim, postbiološkim društvima, odnosno oblicima veštačke inteligencije.