Obustavljena prodaja viskija iz NEVEROVATNOG RAZLOGA!
Japanski proizvođač pića Suntori obustaviće prodaju svojih najboljih viskija, "Hibikija" starog 17 godina, i 12 godina starog "Hakušua", jer nema dovoljne proizvodne kapacitete da zadovolji potražnju.
Poslednje ture tih viskija će biti prodate u junu i septembru, a kompanija ne zna kada će moći da nastavi sa prodajom, rekla je portparolka Suntorija.
Druge kategorije "Hibikija" i "Hakušua" nisu pogođene nestašicom.
Viski "Hibiki" star 17 godina dobio je omaž u filmu "Izgubljeni u prevodu" (Lost in Translation) iz 2003, snimanom u Tokiju. Glumac Bil Marej ga je promovisao sloganom "Da bi se opustili, koristite Suntori".
Komercijalna proizvodnja viskija u Japanu počela je dvadesetih godina 20. veka, otvaranjem destilerije Jamazaki blizu Kjota, zahvaljujući znanju koje je iz Škotske doneo jedan student.
Međutim, viski s oznakom "proizvedeno u Japanu" je tek poslednjih godina zadobio međunarodno priznanje, uzimajući nagrade obično rezervisane za škotske ili irske rivale.
Pored uspeha u inostranstvu, 2008. je zabeležio i iznenadni skok u samom Japanu, gde su ga potrošači "otkrili" zahvaljujući popularnom koktelu "hajbol".
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
Komentari (0)