NAUČNO DOKAZANO: Život posle smrti definitivno postoji!

Autor:

14.08.2018

Šta se dešava posle smrti? To je najdelikatnije pitanje na koje svi pokušavamo da damo odgovor. Ipak, postoje i naučna istraživanja koja se bave životom posle smrti.

Jeziva istina

Kada razmišljamo o životu posle smrti, jedino što možemo da utvrdimo sa sigurnošću je da li smo optimisti ili pesimisti.

Pored toga, stručnjaci su se pozabavili istraživanjem života gena posle fiziološke smrti, piše Daily Mail.

Naime, istraživači iz Vašigtona su ispitivali prenošenje različitih bolesti među laboratorijskim miševima, kao i prugastim ribama.

Analizirajući njihovu DNK, pronašli su aktivnost gena posle smrti životinja u trajanju od 24-48 sati. Ovaj iznenađujući podatak su objasnili otpuštajnem energije koja se pre smrti usmerava ka DNK, pa joj treba vremena da se oda.

Ipak, u daljem ispitivanju, naučnici su otkrili da oko 1.063 gena mogu da nastave život i posle smrti. Ovi geni mogu da oforme svoju repliku, što je veliko medicinsko otkriće.

Ako se pokaže da su i ljudski geni u istoj mogućnosti, za šta postoje velike šanse, onda će ovo otkriće u najmanju ruku biti revolucionarno za procese transplantacije organa.

Interesantno je što geni koji opstaju uključuju one koji odgovaraju na stres, odnosno one koji štite organizam, one koji su sposobni da otpočnu procese regeneracije, kao i one koji su aktivni u razvoju embriona.

Naučnici ističu da će biti pokrenuta mnoga istraživanja zasnovana na ovom otkriću, ali da ne treba očekivati da čovek može da živi više od jednog života.